Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fakk tori minek Nem kell az erdőbe a sok csillivilli cucc Vedd meg az enyém az 2006-os penge gépezet és 525-ös űberszuper állapot nem lecsalt km-el
jó ez mind igaz, de akkor már minek eszünk ha úgy is kisz@rjuk? Vagy minek alszol, ha úgy is felkelsz? Tudom terepmotor nem utcára való, főleg nem 2személyezésre, de akkor is ezt tartom a legjobb megoldásnak, mint 1 LC4, amivel elég nehézkes terepen is menni. Nem lehetetlen nem azt mondom, de nehezebb, mint az EXC.
Ha olyan sok pénzem lenn, mint amennyi nincs, akkor fele ennyi gondom nem volna, mert minden stílus: sm, enduro, speed... lenne a garázsban, és akkor nem kellene gondolkodni ilyeneken
sm- szettel is max egyedűl ér valamit a motorozás.
má bocs de ,ez igy hűlyeség,

sajnos a mai helyzet sok embert rálényszerit a mélyen ár alatt valo eladásra... el kell menni megnézni egy párat, lealkudni a felére azt annyi.
Igen, ott igen, de ha SM szett van éppen rajta, akkor elég hülyén néz ki a városban ha mind a 2-en állunk a motoron...
http://www.corbin.com/ktm/

Nem csak KTM-hez gyártanak
és ez minek:?

az endurozás 90%-ban ugyis álsz, akkor miafasznak egy fotel
akkor az nem rossz találmány mert eredeti egy kicsit fapados
, tartok az "olcsó, sürgősen eladó" DRZ-ktől...
elméletileg igen
ez egy kényelmesebb ülés volna
Ha 1x ismét lesz EXC-m akkor ez a megoldás kihagyhatatlan lesz úgy érzem
Zoozee mesélj már a különbségekről! Pont motorvásárlás előtt állok és szemezek egy '07-es 525 EXC Factory-val!
a blokk maga igen ....de a motor fényévnyire van
Akkor most egy 2006os és egy 2007es 525EXC blokk nem ugyanaz?
tudják mellik a jó blokk vazze
ÁÁ az EXC sokkal szebb
aaaaj
olyan KTM-es a blokkja....fránya divatmotor...
Beta 525 RS
jobb lábbal keltél?
1 kis RETRO