Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én most vettem gyertyát az excm-be NGK B10EG és nagyon baba sztem
jó,ez így oké,hogy széthullott.azt hittem csak tekertették és egyszer csak lemerült,nem mechanikus hibára gondoltam...
Egyébként még egy gondolat:az 525-ösömet 2,5 évesen generáloztam,ezen teljes motorgenerált értek.Akkor erre is mondhatná bárki,hogy szar,pedig csak az előző tulaja volt hanyag.
Az 530-ra nagyon odafigyelek,3 motorozás után motorolajcsere(KB.6 ü.óra-egyébként többen kiröhögtek,hogy le sem folyik az olaj,de én cserélem)gyertya,zsírozás,tehát karban tartom,és én tényleg meg vagyok elégedve vele és meghálálja a törődést.vannak gyerekbetegségei,pontosabban voltak de minden orvosolható,és szeretem,soha nem hagyott cserben.Ennyi röviden
Üdv mindenkinek!
Lehet hogy jók az új blokkosok,de én maradok a réginél.
Nem az aksi merült le!..vagyis az.
az ön indító szabadon futója nem forgatta a főtengelyt,csak úgy hallottad hogy pörög de nem!
ezért adták vissza, hogy pénzükért induló motort adjanak!....aztán meglett a hiba és azóta gariba orvosolják!
vagy te talán elfogadnád hogy indítsd be ahogy tudod?....
'25-ösbe valami speckó kell, ilyen EVX vagy hasonló jelölésű...ha az EXC meg SX ugyanolyan...
B9ERS...EZ NEM BIZTOS...200 as ban azt hiszem ezt használtam
Szóval akkor ők csak önindítóval hajlandók elindítani a motorjukat?Vagy ezt most én nem értem...Ha tényleg a "hard"endurót űzi az ember,előfordul ilyen.még egyszer mondom,nálam is volt ilyen,ez van .A 2010-es nem merül le ,módosítottak rajta.Ettől a 2008-as blokk nem szar.Egyébként kíváncsi lennék,mit mondtak ,amikor visszavitték a motort?Lemerül az akksi?és megjavították nekik?
Gépkönyv?
szevasztok! megtudnátok nekem mondani gyárilag milyen gyertya való az sx 125be? köszi
valahogy ha veszel egy önindítós motort akkor nem akarod rugdosni,főleg mikor egy szikla közepén pöffen le!
akik használják őket 20 éves motoros múlttal bírnak..de el fogyasztottak a régebbiekböl is egy párat,,tudják hogy kell indítani!
a Hollandok meg jöttek velünk az erdőben és figyeltük hogy ugyan az a baja az ő motorjuknak amiért a két motrot a haverok visszavitték!
Hát nem tudom...Vannak ezeken a motoron berúgókarok is,talán nem véletlenül...Az,hogy szar az akksi,egy dolog.Ha az ember szarul indítja,persze,hogy lemerül,én is jártam így...
A Holland gyerekek mondhatnak amit akarnak,ez is csak hallomás.
Az olajfogyasztás és a motor-váltóolaj összefolyása kezdetben probléma volt,ezeket a gyár garanciában,még egyszer írom garanciában javította!(bármelyik itthoni ktm szervíz megcsinálta tök ingyen)Az meg,hogy tele a szervíz megint egy dolog,10 éves motort senki nem visz márkaszervízbe..oda,csak a pár éveseket viszik...
Igaz nem enyém, de ismerős újblokkos 450 exc-je is 50 üó. előtt feküdt meg, bár azt hiszem kapott új blokkot (a másikat elvitték állítólag a gyárba vizsgálódni... ). Azóta rendben mennek a dolgok, lassan van benne vagy 150 üzemóra. Most mondta hogy vett egy komplett blokkot... Vajon miért?
De lehet attól még jó a motor...
én is tudnék ezekröl mesélni...olajat zabálják,igaz ez egy tipushiba amit orvosolni lehet de még néha mindig érzem rajta hogy füstöt fúj!
két ismerős vett abbol mind kettőt cserélték vissza
nem indult,,állandóan leállt!..ja és találkoztunk két holland sráccal akiknek szintén nem indult,,és panaszolta hogy sokba került neki a szerviz de még utána sem indult!
a szerviz meg szinte ezekkel van tele még a régi blokkosat elvétve visznek javítani....akkor?
Nálunk itt két ismerős srácnak is van 530, kb. egyidőben vették őket...olyan még nem volt hogy egy időben mindkettőben legyen működőképes akksi pl....nyilván azért mert annyira kurva jó motorok, ugyebár
Csak az igazat ,ha oda van egy motrira figyelve,az jó is ,sőőőőőt kevesebb a gond vele Amúgy meg, mind egy szar lehet akár egy éves is.
Hi mindenkinek!
Elolvasgattam néhány hozzászólást ,és itt azt látom ,hogy a 08-as 4t és utáni exc-k úgymond szarok!
2 évig használtam az 525-öst, 2,5 éve pedig az 530-at!Nem értem,miért írjátok,hogy semmi különbség?Teljesen más a futómü,a villaszög(egyébként magasabb a hasmagasság is)stb,és persze a blokk,amit itt mindenki fikáz,de tapasztalat nincsen,csak hallomás!(senkit nem akarok ezzel bántani)Az enyémben 120 üzemóra van,és nem kellett motorgenerálozni,ahogy itt ennyi ü.óra után sokan írják(elméletben)és semmi rossz hangja nincsen!Sőt együtt vettem egy cimborámmal,és az övét sem kellett!Szóval egy biztos.A régi blokk egy kiforrott technika,de az új semmivel sem rosszabb,sőt,asszem a KTM tervezői nem hülyék,pár éve gyártanak motorblokkokat!
Ennyi dióhéjban,nem vitatkozni akartam,ez a véleményem!
üdv
jó ...ez egy nyolcas exc...van benne vagy 5000 kilométer és én cseréltem ki mindent a blokkjában(bár nem kellett volna)...vatta új a bele...
Hi!Bocsi,hogy ide írom:
Eladnám KTM-Husabergre való új 45-ös alu lánckerekem fix 7000Ft-ért.
Üdv Mirko
jahh most rárakták az új 2011-es GG EC 300-ra is az öninditot, csak tudnám minek,

biztos a sok koca motoros ott hisztizett hogy ők is akarnak kis piros gombot, amit lehet nyomogatni,
300 már vagy 15 éve van folyamatosan...
szerintem az volt a problémája hogy nem vagy vak orvosnő...
Hát szerinted miért megy mindenki azokkal? sőt megcsinálták újra a 300-at.... önindítóval! igaz ennek nagy kuncsaft csenés szaga van,,ugye a gg 300 a eddig vitte a prímet,gondolták hátha?...sikerült.
azokkal nem lesz gond ha csak nem tesznek bele valami eget verő baromságot! 2t az örök
2007-ig inkább Raks11-nek is olyan van.A 2T-k jók voltak mindig is csak az öninditójuk nem ér egy kalap szart se(amelyiken van)de tök felesleges!