Csak 2006-ig jó a KTM 450...
vegyél abból egy faszát és ide fogsz irkálni köszönömöket
az ez utániakat meg majd nem győzöd javítgatni,jól elbaszták a sok újítással őket
A haverom most vett egy 250 2T EXC-t. Tegnap fűztem hogy ha én úgysem tudok menni motorozni,hozza ki ide mellénk az erdőbe vagy a cross pályára,aztán had próbáljam ki én is. Gondoltam megyek vele 1-2 kört a régi endurocross verseny nyomvonalán. Az volt a válasza hogy : Hülye vagy bazdmeg,én nem akarok mindjárt hajtókart cserélni. Neked akkor se adnám oda,ha kivenném előtte a blokkot meg a kerekeket!
Az enyémnek előzőleg egy vak orvos nő volt a tulaja,aki csak napsütésben használta,és akkor is csak a kert végében lévő halastóhoz ment vele a murvás úton!
Amúgy itt mindenkinek a motorja,karcmentes,versenyen soha nem ment,megkímélt!
csomagtartoként funkcionál, beférnek a fűzetek, toll iroszerszám, és ha látok egy csunya hozzátok hasonlo motorost az erdő közelébe, akkor jol lerajzolom...
Ez tuti így van ahogy mondod.Azt a hiperkartervédőt is csak azért szögelted fel hogy haza tudj vinni egy kis talajmintát az erdőből.Ja de te ott se jársz akkor minek?
Na hallgassátok a traktorokat zoozee,jimmy http://youtu.be/lA11CXlv0Og
ez igaz, minél újabb annál kacatabb, de ez igaz az összes többi motor márkára is, sőt autokat is csak olyan 2000-2002-ig tudtak gyártani azota csak dizájnos kacatok készűlnek.
és azt szeretném még elmondani, hogy az én motorom nem elado, de én még erdőbe sem járok a motoromal, csakis kizárolag réteken, meg murvás uton valo poroszkálásra használom sárt ,pocsolyát szintén kerűlöm, ha kell inkább megfordulok, minden nap lemosom, légszűrő tisztitás, himba zsirzás, olajcsere blokkban telokban fékekben mindenhol...
soha nem estem vele, még csak el sem dőltem , aki mást állit az nem mond igazat, én viszont mindig igazat mondok mert az ugy helyes.
és persze kedves édesanyámnak szoktam hozni a boltbol ezt azt, tejet kenyeret, rágogumit , domestost.
Hát hármunk közül az enyém van szerintem a leginkább megkímélve.Most van benne 210üzemóra amit tutira mindig mértem.A motor nálam is hibátlan.Én is csak tömitést meg szimeringet cseréltem eddig a blokkon.A hengertalp tömités már 50óránál elfosta magát de azért a két csepp olajért nem bontom szét.Nekem nem kéne más enduro 4T-ben.Próbáltam az 530EXC-t de semmivel se tud többet.Árulom ezt a motort de úgylátszik az emberek nem értékelik a megkímélt vasakat inkább a széthajtott olcsóbbakat veszik.Ha ezt sikerül eladnom átnyergelnék 250-300EXC-re kétütem kizárólag.Most az fogott meg de szerintem ezt fogom hajtani.jól lelakom azt maj pár év mulva eladom.
Én is gondolkoztam egy időben az új blokkosokon,de aztán láttam hogy egy kalap szart se érnek. Az egyik cimborának 130 óránál adta meg magát a komplett bele,pedig nem megy vadállat módjára a gyerek.A másiknak kerek 100 óra volt benne,és kb hatszor szedték szét,mert fogalmuk nem volt hogy mi a tőgy zörög benne. Valami kerepelt benn,csak nem tudtak rájönni hogy micsoda! Nekem sem volt vele eddig soha semmi gondom!Igaz tavaly letört egy fogaskerekem a váltóba,akkor kellett ezt-azt cserélni,de semmi több. Tavaly én kicseréltettem benne a szelepeket,mert azt mondták hajlamosak megnyúlni és elszakadni. Ha meg már szét volt szedve,akkor kicseréltettem a vezláncot is. Sokat variáltam én is hogy veszek valami mást helyette,de akármit kipróbáltam,mindig oda jutottam hogy a traktornak nincsen párja! Igaz egy kicsit mamut a fák között a szűk helyeken,de cserébe bármikor megindul ha az ember biztatja egy kicsit.
Én nagyon finoman megyek vele,csak napsütésbe és 20-25 fok között használom. Poros vagy sáros terep kizárva! Leírom hátha valamikor el akarom adni és most olvassa valamim potenciális vevő!
enyémbe is 530 óra van és még patent..eddig nem volt megbontva a blokkom......mondjuk nem véletlen van ez a motorom terepre...a lehető legjobb évjárat semmire se cserélném ..bár tehetném....majd most jönnek ki az új blokkok 12-13 ra..majd talán arra az már olyan lesz megint majdnem mint most az enyém...
gyertyát is csak egyszer cseréltem ....
olajat meg légszűrőt állandóan cserélek...
szelepett kb. hatszor állítottam...abból is inkább a szívókat kellett csak...
16000 km van a lóban és nem volt sajnálva...nyitott akra van rajta újkorától..
bal oldali gyújtásdekli kétszer csere mert a sziklák elvitték...
jobb oldali nagydekli meg most lett leszedve 524-5 óránál először mert elfosta magát a tömítés és szivárgott az olaj..
most készülök vezláncot cserélni mert már csak két kattanás van a feszítőn.....a blokk amúgy nem eszi az olajat nem füstöl pöcc röff megy mindíg geci kotta és szebb a hangja mint a vatta új gépeknek..földön 160 foölé megy 14:48 cal most is....ezenkívül lánckerékszimmering kétszer abból is eccer drótot tekertem fel ..kétszer meg berúgókar szimmeringet cseréltem..
ennyi kb....amit a blokkon cseréltem...nem bántam meg ezt a motort...
és nem fényezésképpen de csúnyán járok vele..ha kell mutatom
Ráér hétfőn is ha megmondod. Amúgy is arany árban van minden ezekhez,nálunk meg még ráadásul azt nézik hogy nyúzzák le az emberről a bőrt! Néztem én is a prox-ot,de azt mondják ne tegyek bele. Azt mondják nem rossz,de fele annyit sem fog elmenni mint a gyári. Ha meg megcsináltatom,akkor meg nem akarok egy ideig megint hozzányúlni.
vegyél abból egy faszát és ide fogsz irkálni köszönömöket
az ez utániakat meg majd nem győzöd javítgatni,jól elbaszták a sok újítással őket
Pl. enyém?
Nem értem mi volt a problémája!
Amúgy itt mindenkinek a motorja,karcmentes,versenyen soha nem ment,megkímélt!
és még befér oda a turorudi is.
Na hallgassátok a traktorokat zoozee,jimmy
http://youtu.be/lA11CXlv0Og
és azt szeretném még elmondani, hogy az én motorom nem elado, de én még erdőbe sem járok a motoromal, csakis kizárolag réteken, meg murvás uton valo poroszkálásra használom sárt ,pocsolyát szintén kerűlöm, ha kell inkább megfordulok, minden nap lemosom, légszűrő tisztitás, himba zsirzás, olajcsere blokkban telokban fékekben mindenhol...
soha nem estem vele, még csak el sem dőltem , aki mást állit az nem mond igazat, én viszont mindig igazat mondok mert az ugy helyes.
és persze kedves édesanyámnak szoktam hozni a boltbol ezt azt, tejet kenyeret, rágogumit , domestost.
Régi motoros nem spórolt az alkatrészen,szlovák okr szervizelte...ha jól tudom nem régen.
http://www.motor.hu/hasznaltmo...
Segítséged kérném, mert ismét narancson ülök. A 2008as sx-f 450 100 óránál tart és kéne gyári cucc.. szelep, dugó ilyesmi. Horror felétek is?
Én nagyon finoman megyek vele,csak napsütésbe és 20-25 fok között használom. Poros vagy sáros terep kizárva! Leírom hátha valamikor el akarom adni és most olvassa valamim potenciális vevő!
gyertyát is csak egyszer cseréltem ....
olajat meg légszűrőt állandóan cserélek...
szelepett kb. hatszor állítottam...abból is inkább a szívókat kellett csak...
16000 km van a lóban és nem volt sajnálva...nyitott akra van rajta újkorától..
bal oldali gyújtásdekli kétszer csere mert a sziklák elvitték...
jobb oldali nagydekli meg most lett leszedve 524-5 óránál először mert elfosta magát a tömítés és szivárgott az olaj..
most készülök vezláncot cserélni mert már csak két kattanás van a feszítőn.....a blokk amúgy nem eszi az olajat nem füstöl pöcc röff megy mindíg geci kotta és szebb a hangja mint a vatta új gépeknek..földön 160 foölé megy 14:48 cal most is....ezenkívül lánckerékszimmering kétszer abból is eccer drótot tekertem fel ..kétszer meg berúgókar szimmeringet cseréltem..
ennyi kb....amit a blokkon cseréltem...nem bántam meg ezt a motort...
és nem fényezésképpen de csúnyán járok vele..ha kell mutatom