Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És,ha 8020-at forog,az mán tuningolt?
Olyan nincs is Tesázd ki nyélre
Ez könnyen meglehet, a motorjuk sem egyforma, az sx pörgősebb, kisebb lendkerék tömeg, meg más hengerfej, gyújtásgörbe, egyszóval az exc nem lámpás sx. Ha jól tudom a nagyobb ccm-es exc-k max forognak 7-8000 ezret kb.
hát ha nem sietsz..akkor tényleg nincs ...
hát ez biztos...
de egyik se könyököl ki ha rendbe van...általában...de azért minden előfordul6...
Azért vannak olyan helyek, ahol nem lehet teligázzal menni, legalábbis én nem tudok (még )
dede..és eccerre állok a fékeken meg a nyélgázon
És az tényleg igaz hogy az sx hamarabb kikönyököl mint az EXC-k ? vagy ez is csuklótól függő?
Miken filozofáltok Assetudom,hogy menek Teligáz,oszt fék-visszavált esszerrrererere, teligáz,kuplung kuplung halaggyámán kuplung Vagy nem így kell?

pedig mond valamit a dani ...
Hát akkor hajrá :D te eindúrózgass télen.
ne csak azon idegeskedjetek mi hány üzemóra stb..hanem azon is hogy próbáljatok minnél újabb modelt venni...nem azért mert évente változnak a motorok a jobb felé..hanem mert megyünk ki a 10 évből és azokhoz drágul az alkatrész....mondjuk egy fiatalabbhoz 40 euro egy fogaskerék a váltóba egy 15 höz meg 150
Nyáron tudsz menni az utcai motoroddal is - endurozni ősszel meg télen kell amikor nincs dög meleg meg por...szerintem
az a ba hogy a himalájáról kéne gurulni , hogy ...
de ilyen rövid távon amik jönnek lejtők endurózás közben és motorféken vagy az pár évig nem tesz kárt...inkább huzdosd meg a gázt néha...bele bele szoktunk rángatni még kuplungba se nyúlunk bele...
Megfogadom a tanácsodat -------DaVeD250--------
Jövő nyárra 250 EXC 2T lesz a választásom.
Valaki esetleg le tudná pontosan írni hogy a 250 EXC n hány üzemóra alatt mit kell átnézni,cserélni benne ?
nem tucc annyit gurulni hogy beálljon vagy baja legyen mert előtte egy évvel lejár még a személyid is...de a gondolatmenet az jó...
De van súrlódás! és az is hőt termel, másrészt az olaj sem örökre marad ott. Én ezt úgy oldom meg, lehet hogy rosszul, hogy valamennyivel vissza veszem a gázt, ahogy esik a fordulat, úgy váltok lefele, de teljesen sosem veszem vissza a gázt. Vagy régebben úgy csináltam, hogy behúztam a kuplungot és gurultam, de sztem ez nem tesz jót a kuplungszerkezetnek, úgyhogy inkább az előző módszert használom.
Pont ez az hogy nem kap benzint (ezzel együtt kenést sem). Vagyis kap valamennyit, de elég keveset...a motor meg majdnem ugyanúgy forog...magyarázzam még vagy rájössz egyedül is?
Figyeljetek már .
Most olvasom a 4T, 2T összehasonlításokat.ú
A 2T ről írják hogy nem szabad motorfékkel fékezni ha lendületbe van a motor mert nem kap kenést..Miért,benzint kap ? a gázkar teljesen el van zárva csak a fordulata nagyobb,nincs annyi benzínmennyiség, ez által nincs annyi égés,és hő ..
Javítsatok ha tévednék ..
holnap mi lesz ott?
na ez aztán a valami ...még a végén komoly endúrósok lesztek ...
Miért írnám hogy az enyém ha nem az?
Azért mert benne áll egy rakás pénzem, használni meg se időm, se kedvem, se pénzem nincs...meg vettem harmadennyiért egy 250 4T-t, amit itt felénk lehet "endurozni", arra az is bőven sok...szóval inkább egy utcai gép kéne helyette amivel el tudnék menni Pest megye határától messzebbre is anélkül hogy kockásra ülöm a seggem...nagy vonalakban kb. ennyi...

Áron meg lehet faragni valamennyit, ha szerzel bele egy pár gyár kereket mondjuk...vagy megveheted részletre is