Ez könnyen meglehet, a motorjuk sem egyforma, az sx pörgősebb, kisebb lendkerék tömeg, meg más hengerfej, gyújtásgörbe, egyszóval az exc nem lámpás sx. Ha jól tudom a nagyobb ccm-es exc-k max forognak 7-8000 ezret kb.
ne csak azon idegeskedjetek mi hány üzemóra stb..hanem azon is hogy próbáljatok minnél újabb modelt venni...nem azért mert évente változnak a motorok a jobb felé..hanem mert megyünk ki a 10 évből és azokhoz drágul az alkatrész....mondjuk egy fiatalabbhoz 40 euro egy fogaskerék a váltóba egy 15 höz meg 150
az a ba hogy a himalájáról kéne gurulni , hogy ...
de ilyen rövid távon amik jönnek lejtők endurózás közben és motorféken vagy az pár évig nem tesz kárt...inkább huzdosd meg a gázt néha...bele bele szoktunk rángatni még kuplungba se nyúlunk bele...
Megfogadom a tanácsodat -------DaVeD250--------
Jövő nyárra 250 EXC 2T lesz a választásom.
Valaki esetleg le tudná pontosan írni hogy a 250 EXC n hány üzemóra alatt mit kell átnézni,cserélni benne ?
De van súrlódás! és az is hőt termel, másrészt az olaj sem örökre marad ott. Én ezt úgy oldom meg, lehet hogy rosszul, hogy valamennyivel vissza veszem a gázt, ahogy esik a fordulat, úgy váltok lefele, de teljesen sosem veszem vissza a gázt. Vagy régebben úgy csináltam, hogy behúztam a kuplungot és gurultam, de sztem ez nem tesz jót a kuplungszerkezetnek, úgyhogy inkább az előző módszert használom.
Pont ez az hogy nem kap benzint (ezzel együtt kenést sem). Vagyis kap valamennyit, de elég keveset...a motor meg majdnem ugyanúgy forog...magyarázzam még vagy rájössz egyedül is?
Figyeljetek már .
Most olvasom a 4T, 2T összehasonlításokat.ú
A 2T ről írják hogy nem szabad motorfékkel fékezni ha lendületbe van a motor mert nem kap kenést..Miért,benzint kap ? a gázkar teljesen el van zárva csak a fordulata nagyobb,nincs annyi benzínmennyiség, ez által nincs annyi égés,és hő ..
Javítsatok ha tévednék ..
Miért írnám hogy az enyém ha nem az?
Azért mert benne áll egy rakás pénzem, használni meg se időm, se kedvem, se pénzem nincs...meg vettem harmadennyiért egy 250 4T-t, amit itt felénk lehet "endurozni", arra az is bőven sok...szóval inkább egy utcai gép kéne helyette amivel el tudnék menni Pest megye határától messzebbre is anélkül hogy kockásra ülöm a seggem...nagy vonalakban kb. ennyi...
Áron meg lehet faragni valamennyit, ha szerzel bele egy pár gyár kereket mondjuk...vagy megveheted részletre is
de egyik se könyököl ki ha rendbe van...általában...de azért minden előfordul6...
de ilyen rövid távon amik jönnek lejtők endurózás közben és motorféken vagy az pár évig nem tesz kárt...inkább huzdosd meg a gázt néha...bele bele szoktunk rángatni még kuplungba se nyúlunk bele...
Jövő nyárra 250 EXC 2T lesz a választásom.
Valaki esetleg le tudná pontosan írni hogy a 250 EXC n hány üzemóra alatt mit kell átnézni,cserélni benne ?
Most olvasom a 4T, 2T összehasonlításokat.ú
A 2T ről írják hogy nem szabad motorfékkel fékezni ha lendületbe van a motor mert nem kap kenést..Miért,benzint kap ? a gázkar teljesen el van zárva csak a fordulata nagyobb,nincs annyi benzínmennyiség, ez által nincs annyi égés,és hő ..
Javítsatok ha tévednék ..
Azért mert benne áll egy rakás pénzem, használni meg se időm, se kedvem, se pénzem nincs...meg vettem harmadennyiért egy 250 4T-t, amit itt felénk lehet "endurozni", arra az is bőven sok...szóval inkább egy utcai gép kéne helyette amivel el tudnék menni Pest megye határától messzebbre is anélkül hogy kockásra ülöm a seggem...nagy vonalakban kb. ennyi...
Áron meg lehet faragni valamennyit, ha szerzel bele egy pár gyár kereket mondjuk...vagy megveheted részletre is