Hát én is erre gondoltam. Akkor ez a képen hosszúra van téve ugye? Mert nekem most pont fordítva van és csodálkoztam is mert gyanúsan rövid volt a lánc(ezzel vettem 112 szem). Akkor ezek szerint nem úgy kell berakni mint a képen hanem fordítva és ezáltal rövidebb lánc is kell rá igaz?
Hello!
Szerinted mennyiért, hogy tudnám eladni őket? Van valami tipped?
36.300 volt darabja, titán szelepek, egy projekthez lettek véve, de végülis nem lettek felhasználva
Köszi, Gábor
annál mélyebbre ne is akard visszatekerni mert nem kell úgyse ...a tengelyt meg kétféleképpen tudod betenni rövidre és hosszúra is úgyhogy nem fogsz beszorulni ezmiatt...
tehát tedd rövidre csavard be a csavart ameddig lehet és rakj rá láncot majd vágd ki a fölös szemeket és szereld össze majd feszítsd meg ...
persze, hogy folyhat olaj is mert dupla szimmering van a tömbszelencébe egyik a vizet zárja a másik pedig az olajat és közte van a túlfolyó, hogy ne folyjanak össze...
szóval szimeringeket cseréld, meg van ott két "o" ring is és kész....olyan max. 2 ezer az anyag kb.. meló meg 20 perc a víz le-felengedés miatt......azt azért nézd meg hogy a szimmering futófelület nincs-e összebaszva vagy megrohadva...sajnos ez a te esetedben pont a veztengely vége és így nem cserélhető/javítható eccerűen de meglehet csinálni....mert az amúgy jó veztengelyt sokszor ki akarják cseréltetni szervízekben és az 100-120 euro kb...azt ne engedd
sziasztok. ismét ide fordulok segítségért:) nem tudjátok mitől folyhat "olaj" a vízpumpa túlfolyóján? járt már így valaki? Nem vagyok benne biztos, hogy olaj, valami barna trutyi de eléggé csúszós:) előre is köszi a segítséget. szép napot.
Cserélek lánszettet(125sx) és az egyik feszítő csavart nem lehet teljesen visszatekerni. Az egyik visszamegy koppig de a másik oldalon marad kb. fél centi a kontrázó anya és a másik csavar feje között. A menet jónak néz ki. Elképzelhető hogy gyárilag nem megy vissza? Ja és ha a másik oldalon is kitekerném eddig a csavart és felraknám a láncot jó lenne?
Valaki nem tud véletlenül, KTM Lc4 műszerfalhoz átlátszó burkolatot, meg a mellette lévő fekete idomot? Kerestem már mindenhol de egyenlőre nem sok sikerrel...
Bár?..nem tudom ,de ha ott akkora hő van hogy megforr az olaj, akkor nagyobb lesz a nyomás és befeszül, ahogy kuplungól megfeszül a karmantyú és átereszt,ettől puhul meg és esik be a kar!
ha olajat cserél és jó de visszatér a hiba akkor bizony karmantyú is cserés...sztem várjuk meg a megoldást...hátha okosabbak leszünk
Szerinted mennyiért, hogy tudnám eladni őket? Van valami tipped?
36.300 volt darabja, titán szelepek, egy projekthez lettek véve, de végülis nem lettek felhasználva
Köszi, Gábor
Véleményeket szeretnék a KTM 640 lc4 supermotorol.Mennyire jó,mennyire szervízigényes hogy birja a motor?Esetleg terepen milyen?
tehát tedd rövidre csavard be a csavart ameddig lehet és rakj rá láncot majd vágd ki a fölös szemeket és szereld össze majd feszítsd meg ...
szóval szimeringeket cseréld, meg van ott két "o" ring is és kész....olyan max. 2 ezer az anyag kb.. meló meg 20 perc a víz le-felengedés miatt......azt azért nézd meg hogy a szimmering futófelület nincs-e összebaszva vagy megrohadva...sajnos ez a te esetedben pont a veztengely vége és így nem cserélhető/javítható eccerűen de meglehet csinálni....mert az amúgy jó veztengelyt sokszor ki akarják cseréltetni szervízekben és az 100-120 euro kb...azt ne engedd
Nem érdekelne valakit 4 db vadonat új titánszelep a felsorolt modellekhez:
KTM 450 SXF \‘07-08, 450 SMR \‘08, 505 SX-F \‘08( 2kipufogó, 2 szivó)
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Gabesz
Ktm Lc 640 Sm-ről mi a véleményetek? 2002 vagy újabb.Megbízható motorok?Szervízigényük mekkora?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/gas_gas/gas_gas_ec_300-400317
1
Valaki nem tud véletlenül, KTM Lc4 műszerfalhoz átlátszó burkolatot, meg a mellette lévő fekete idomot? Kerestem már mindenhol de egyenlőre nem sok sikerrel...
ha olajat cserél és jó de visszatér a hiba akkor bizony karmantyú is cserés...sztem várjuk meg a megoldást...hátha okosabbak leszünk