Nahh örülök emberek hogy tetszett nálunk,a vizesárok jobb oldalára titeket nem engedtek be igaz?Pedig az betegesen jól nézett ki
Most így a verseny után meg kéne nézni hogy milyen a pálya.Nahh majd ráveszem a haverokat,meg remélem beengednek minket...
Az igaz, az a lassító tényleg ritka szar volt...
Szerintem elég lenne egy szűk hely ahol a kormány alig fér át, akkor már lassít annyira az ember hogy leolvassa a gép a kártyát... szerintem...
Szerintem ez a napi licencre, mivel az éves licencben van sportorvosi vizsgálat. Itt meg nincs, de ha van jogsid, akkor feltételezik, hogy megfelelsz egészségügyileg is...
A napi licenc ára biztosítással 11.000,- az endurocross versenyeken, és az időmérő kártya díja, egyszeri 1.500,- forint. Az éves licenc díját a www.mams.hu oldalon találod meg. Ja, egy fontos dolog. Napi licencet csak érvényes vezetői engedély birtokában tudsz váltani, és csak olyan kategóriára, amire az is szól...
Napi licenszet versenyen válthatsz, évest pedig valamilyen egyesületnél. A napi nem tudom mennyi, de az éves krossz attól függ milyen kategória olyan 20-25 asszem. de majd a többiek pontosítanak.
Nem, én jövőre harmadosztályban megyek, de éves licencel. Keveset motorozom, és utálom a krosszpályákat... Itt is az volt a gáz, hogy azt a hülye időmérő lassítót nem képesek normálisan kialakítani. Előzni meg nehéz volt, de azért sikerült, főleg az erdőben. Van amikor bejön a kiabálás, de van, hogy az sem...
Tehát téged jövőre a 2.oszt.-ban fogunk látni.
Szerintem igen is meg kell adni a lehetőséget azoknak is akik szeretnék kipróbálni ezt a fajta sportot is. Sok fiatalt látni aki öreg motorral rengeteg olyat elverne aki évente újat vesz, ha nem állna meg alatta a technika! Persze előfordulhat olyan is aki megilletődik egy meredek vagy vizesárok láttán!
Engem az jobban zavar hogy a 3 oszt.-ban E1 és E2-ben indulnak MX1-MX2 1és 2osztályban versenyző emberek. Nem tartom korrektnek hogy ők edzés gyanánt lealázzák a mezőnyt, miközben hetente is többször edzenek. Hol marad azon emberek sikerélménye akik csak otthoni kasszából motorozgatnak...
Mindegy ez egy ilyen sport, ha lassúbb van előtted kerüld ki ahol tudod.
Bár ha kiabál az ember 95%-ban elengedik saját tapasztalatom szerint.
Nekem amúgy tetszett a verseny, illetve maga a pálya. Még ha csak 2 kört bírtam aránylag tempósan...
Na igen. Én is azért megyek napi licencel, mert nem voltam biztos abban, hogy tetszeni fog-e. De nagyon jó móka, így jövőre kiváltom. Az a baj, hogy hiába rajtolnak percenként a sorok, a licences versenyzők között is vannak olyanok, hogy 'jééé, sár, vagy emelkedő, most mit csináljak?' Ilyenkor, mivel az erdő általában 1 nyomos, beállsz libasorba. Elrajtoltunk a 4. sorban, és már az időmérő lassítónál állt a sor...meg az erdőben, meg a jó csajoknál...
Az első-másodosztályban sokkal kevesebben vannak, mint a harmadosztályban. Bakonynánán 108 induló volt a harmadosztályba...
na igen a napi licenszel szinte lehetetlen sokkal jobb eredményt elérni, az utolso sorbol rajtolva, jo sokan feltartják az embert sokáig, és az egy ora meg kevés ahoz hogy befogd az elejét,
két ora alatt jobban kijönnének a kűlönbségek.
a megoldás az éves licensz, de annak meg csak akkor van értelme ha az összes versenyre elbumszlizik a rider amit a szezonban rendeznek , az meg nem kevés lové.....
na ezt a pénzt költöm én inkább igazi több napos öröm motorozásokra erdélyben...
KTM boltban, de az új csavarok már nem belső kulcsnyílásúak, mert sok baj volt velük, hanem hatszög fejűek. 3.000,- forint körül van, de nem emlékszem pontosan az árára...
Most így a verseny után meg kéne nézni hogy milyen a pálya.Nahh majd ráveszem a haverokat,meg remélem beengednek minket...
Szerintem elég lenne egy szűk hely ahol a kormány alig fér át, akkor már lassít annyira az ember hogy leolvassa a gép a kártyát... szerintem...
Szerintem igen is meg kell adni a lehetőséget azoknak is akik szeretnék kipróbálni ezt a fajta sportot is. Sok fiatalt látni aki öreg motorral rengeteg olyat elverne aki évente újat vesz, ha nem állna meg alatta a technika! Persze előfordulhat olyan is aki megilletődik egy meredek vagy vizesárok láttán!
Engem az jobban zavar hogy a 3 oszt.-ban E1 és E2-ben indulnak MX1-MX2 1és 2osztályban versenyző emberek. Nem tartom korrektnek hogy ők edzés gyanánt lealázzák a mezőnyt, miközben hetente is többször edzenek. Hol marad azon emberek sikerélménye akik csak otthoni kasszából motorozgatnak...
Mindegy ez egy ilyen sport, ha lassúbb van előtted kerüld ki ahol tudod.
Bár ha kiabál az ember 95%-ban elengedik saját tapasztalatom szerint.
Nekem amúgy tetszett a verseny, illetve maga a pálya. Még ha csak 2 kört bírtam aránylag tempósan...
Az első-másodosztályban sokkal kevesebben vannak, mint a harmadosztályban. Bakonynánán 108 induló volt a harmadosztályba...
két ora alatt jobban kijönnének a kűlönbségek.
a megoldás az éves licensz, de annak meg csak akkor van értelme ha az összes versenyre elbumszlizik a rider amit a szezonban rendeznek , az meg nem kevés lové.....
na ezt a pénzt költöm én inkább igazi több napos öröm motorozásokra erdélyben...