van egy supercross pálya,ami full titkos és magán ember csinálta a családjának meg ismerős srácoknak, valahol Napkor környékén! 1ha terület full homok!
az őszi/téli szezonra építünk egy pályát ha adnak területet! H.dorog-Kálmánháza közt!
van aki Miskolcról, Tiszaújvárosról, jár Debrecenbe
nyírturáról meg annyit hogy gondozás mentes ahogy pazony is! ez a legszomorúbb az egészben... összel tuti meg lesz túrva 10ember összedobott pénzéből, de ők 2 nap alatt ugyan erre a szintre motorozzák... Pazonyról a víz idén nem fog eltűnni,50cm-es talajvíz van!
egyetlen hely Debrecen ami jó lehet
nem volt hibája a 03 as CR-nek sem,de a KTM erősebb! egy ami kurvára bosszantó,hogy a kormány fele annyit fordul mint japán társain... a többi meg ugye KTM minőség amit te is tudsz(fékek,futómű,kuplung)
egy pár gyári honda fékbetét hátra 10ezer,KTM boltban a gyári brembo 7500, ha ügyes vagy 5ért vagy akár 3ért is tudsz venni!(most vettem egy szett fékbetétet tartalékba csak azért mert olcsón sikerült) szal nem hinném hogy drágább a ktm-hez a cucc! dugattyú 24500 ahogy az összesbe annyi, hajtókart nem tudom,
aki szereti a 2T-t az egy jó 125-ssel élvezetesebben lehet crosszozni...
(pl én egyszerűen képtelen vagyok a 4T motorfékjével mit kezdeni,nem tudok át állni rá...)
Én is szemezgetek a crossokkal most agyalok mienkellene....KTM,Suzuki,Honda..mhh Azt Nyírturára lehetne járkálni motorozni... neked volt cr tudsz hasonlítani sx vs cr?/tom régebbi évjáratú volt mint a mostani sx-ed/
ogy mondod!
én 21 órát tettem bele, előző ember azt mondta hogy 10órás a felújítás... ők valószínű még az alapméretes dugót bele tudták tenni,mert az volt benne, de lehet nem is volt semmilyen felújítás! inkább szétszedtem ahogy elértem ezt a 20 óra környékét! így ment bele a következő méret "B" 53,95!
kompresszió érezhetően nagyobb!
szombaton irány debrecen mx
összeraktam a kátéemet lecseréltem a lánckereket gyári áttételre 50perc járatáson túl vagyok és alig várom a szombatot hogy nyelezzem a kicsikét!
Ready to race!
Semmi különöset nem tud az Elf csak sokan dicsérik és jó árban van. Nekem a Repsol is bevált. Miért te mit javasolsz? Tudom a castrolt sokan dicsérik meg én is használtam de már nem merek venni annyi rosszat hallottam róla. Tehát a castrolon kívűl? Tudom ez az olajtéma már lerágott csont de kíváncsi vagyok a te véleményedre.
na te vagy az én emberem! segít ha a másik analfabéta! még mindig keresném ha te nem jössz Szabi!
köszkösz
jah amúgy robbantott ábrás cuccra gondoltam,de legalább te linkeltél valamit
az őszi/téli szezonra építünk egy pályát ha adnak területet! H.dorog-Kálmánháza közt!
van aki Miskolcról, Tiszaújvárosról, jár Debrecenbe
Ismerős említette,hogy valahol nyír1 környékén cstak vmi pályát vagy lehet csak ráncfelvarrása volt vmeiknek...
egyetlen hely Debrecen ami jó lehet
egy pár gyári honda fékbetét hátra 10ezer,KTM boltban a gyári brembo 7500, ha ügyes vagy 5ért vagy akár 3ért is tudsz venni!(most vettem egy szett fékbetétet tartalékba csak azért mert olcsón sikerült) szal nem hinném hogy drágább a ktm-hez a cucc! dugattyú 24500 ahogy az összesbe annyi, hajtókart nem tudom,
aki szereti a 2T-t az egy jó 125-ssel élvezetesebben lehet crosszozni...
(pl én egyszerűen képtelen vagyok a 4T motorfékjével mit kezdeni,nem tudok át állni rá...)
én 21 órát tettem bele, előző ember azt mondta hogy 10órás a felújítás... ők valószínű még az alapméretes dugót bele tudták tenni,mert az volt benne, de lehet nem is volt semmilyen felújítás! inkább szétszedtem ahogy elértem ezt a 20 óra környékét! így ment bele a következő méret "B" 53,95!
kompresszió érezhetően nagyobb!
szombaton irány debrecen mx
Ready to race!
hálás köszönetem!
amúgy én is castrol power r. 2t használok, nekem bevált, tökéletes, semmi bajom vele, árban sem rossz
...de ktm.com-on érdemes kezdeni....
ez bizony! most már meg van minden!
thx!
köszkösz
jah amúgy robbantott ábrás cuccra gondoltam,de legalább te linkeltél valamit
nem hazudtoltad meg magad,de azért kösz