Hello!
Köszi a segítséget!
Beleérni nem ér bele semmi,mert ha rövidrezárom a ventillátor két vezetékét(tehát szimulálom azt,mintha bekapcsolna a hőkapcsoló) akkor pörög a ventillátor rendesen(ez kizárja azt is,hogy valami biztosítékot baszott volna ki...)
Asszem kell vennem egy hőkapcsolót
Reggelt!
Nekem az EXC-n az volt a gond a ventillátorral hogy én hülye szarul raktam vissza a tankot és a vízcső beleért a ventillátor lapátjába.Nem tudom az LC4-en milyen megoldás van de az EXC ventillátor kábelen van egy biztosíték doboz azt csak a biztosítékot kellett cserélnem.
ilyenkor a csillagos ég is lehet az ár...mindenesetre biztos hogy zokniig kell zsebbe nyúlni ha tisztességesen meg akarod csinálni ....
mondok pár árat...ha szerencséd van és nem kell henger....akkor dugó 40-60000... hajtókar 50-60000+ 5-10 az összenyomás/centírozása...főtengelycsapágy 2 ...kb 10-15 szimeringekkel együtt ...tömítéskészlet ha komplett akkor 20-25 ezer de abba szimmeringek benne ,,,,érdemesebb komplett venni ha mindent csinálsz....bene a hengerfejpakolás is ami külön vagy 8 forint ami viszont nagy baj az sx-nél , hogy titán szelepes ..ezt ki szokták cserélni rugókkal együtt vasszelepekre mert úgy egy szett (4 szelep komplett) kb. 40 ezer amúgy meg annyi bele egy darab titánszelep ...hát ennyi a jóhír.... vezérműlánc kb. 20 pénz....veztengely 30 .....persze nem kell mindent cserélni most de árakat akartál...
hát arra bevallom őszintén fejből nem emlékszem milyen a hűtőd teteje...de ott vagy egy gumicső összeköti a két hűtő tetejét a vázon keresztbe(nem kell légteleníteni hűtőt)...vagy van légtelenítőcsavar az egyik hűtő tetején...nem a sapkáson...kicsi hatos csavar 8 as kulcs....
a másik légtelenítőcsavar amit először kell légteleníteni az a hengerfej tetején a fékpedál felőli oldalon van valahol a gyertya mellett ez a régiken kövérebb csavar egyik hengerfej csavar előtt van.....10-es kulcs asszem de a mente kövérebb nem 6 -os ami illene a 10 kulcshoz...
és azt hogy kell?
én beltoltam az egy liter hűtőfolyadékot,kicsit megnyomogattam a hengerre menő vastag csövet,ott tolt ki levegőt,aztán mikor elindítottam akkor levettem a hűtősapkát és ami eltünt víz azt kipótoltam.ez így helyes?Ha ez az eljárás megfelel a legtelenítésnek,akkor mi okozhatja még az alább említett problémát?
Köszi a segítséget!
Sziasztok!
A következő problémám akadt a 2002es 640 LC4 SM-el. Már elég meleg idő van,ilyenkor már néha néha be szokott kapcsolni a hűtőventillátorom,de idén még egyszer se tette meg.Addig addig forszíroztam a dolgot,amíg a műszerfalon lévő piros lámpa(hőfokjelző) fel nem gyulladt,de a ventillátor még mindig nem ment.Szétszedtem,rövidrezártam a jobboldali hűtő aljában lévő hőkapcsolóra menő két vezetéket,ekkor beindult a ventillátor.Akkor ez elvileg működik.Kiszedtük a hőkapcsolót,terhelés alatt melegítettük(tehát rá volt kötve a ventillátor) és ekkor is szépen kapcsolta a ventillátort(alacsonyabb hőmétsékleten lassabban,magasabbon gyorsabban forgott a ventillátor,ahogy kell). Visszaraktam,újra feltöltöttem vízzel,elindítottam és melegítettem. Ventillátor megint be se kapcsolt,műszerfalon lévő hőfokjelző már égett.
Az volna a kérdésem,hogy lehetséges az,hogy ez a hőkapcsoló úgy fossa el magát,hogy eltolódik a kapcsolási hőmérséklet,vagy az csak úgy tud tönkremenni,hogy egyszerűen nem kapcsol? Ha ez utóbbi,akkor még mi befolyásolhatja a ventillátoros hűtés körét(a hőkapcsolón és a ventillátoron kívül?)?
Előre is köszönöm a segítséget!
Nekem ismerősömnek is főtengely csapágy volt a ludas(525 EXC), csak először elkezdett kalapálni mint a traktor. Utána nem is használta hanem megnézték minek van hangja, és ott derült ki.... de ha megállt a blokk akkor már sztem mind1, lehet bontani
Meg kell bontani és meglátod. Nekem a 4t robogóm állt be. Annak a szelepeket verte fel a dugattyú, ki is lett cserélve a hengerfej de mégse lett jó, még mindig akadt, úgyhogy tovább bontottuk és kiderült hogy a főtengelycsapágy széthullott és a vezérműlánc fogaskerekéből letört egy fogat, ettől elment a vezérlés ami miatt a szelepeknek kakukk... Remélem azért te nem jártál így.
Szevasztok!
Egy kérdésem lenne!
Haverom KTM 525 sx 2005-ös gépe beállt!
Úgy megállt a motorja hogy nemlehet lenyomni a berugókart!
Váltója jó azt megnéztük!
Mi mehetett szét benne?(szerencsére sehol sem tört szét a blokk meg a henger)
Valaki aztmondta nekem hogy a KTM-ek nél hajtókartörés a legvalószínűbb, ha yamaha lenne akkor meg szelep!
Ötlet valakinek?
amúgy mindennapra jut egy vicc ...kétmilliós gépekkel rohángásznak okos emberek és hozzák szervízbe .....
az nem is gáz, hogy nem fújják be rendesen légszűrőt (mert már az megszokottszába megy )hiába is fújná be a paréj vastagon mert elfordítva teszi bele és mögötte berepülnek akár a madarak is ....
az drága
amúgy megvárhatod mert nem tart sokból kettévágni a rezót és összevarrni.....1 órád csak van
elcseréljük benzincsapra meg fizecc egy kólát (nem lájtos kutyageci no cukor no coke)...hanem igazi coca colát
persze ha jójez neked
Nincs olyan ami már meg van csinálva? Akkor odavinném az enyémet, elhoznám a másikat, aztán ha majd lesz időd, megcsinálod ezt is...nekem se kéne 2x elpöfögnöm odáig, meg neked se kéne rohannod a heréléssel...
Köszi a segítséget!
Beleérni nem ér bele semmi,mert ha rövidrezárom a ventillátor két vezetékét(tehát szimulálom azt,mintha bekapcsolna a hőkapcsoló) akkor pörög a ventillátor rendesen(ez kizárja azt is,hogy valami biztosítékot baszott volna ki...)
Asszem kell vennem egy hőkapcsolót