Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amúgy dani megtudjuk csinálni a dolgot....valahogy hozzám kéne kerülnie esetleg ..se ..
az
Akkor én inkább versenyző vagyok?
mindjárt
hát alapba ez most jó ..főleg ha nem tudja mi lehetett az alap...meg a 360 as ezzel beindul

amúgy a motorok 80-90 %-a basic standing -on van ....emberek el se hiszik, hogy hozzá szabad nyúlni...
inkább versenyzők akiknek fontos ezt naponta karburálni
Írtam levelet tegnap, nézzed meg lécci
nem tudom megnézem.......
ZOOZEE nincs nálatok használt 525-ös henger?
Ti tudjátok...
A gyári normális alapbeállítás is bőven jó,egy 360-as nem igazán allergiás a fúvókákra,inkább legyen egy jó beállítás,mert ami mostvan az agyon szarrá szét össze-vissza van állítva!
Ez csak a gyári alapbeállítás...szerintem a hőmérséklet/magasság szerinti egészoldalas cuccra lenne kíváncsi
Köszi szépen!
de
Az a fekete lelógó? Nekem asszem megvan.
Sziasztok!Nincs valakinek véletlen 97' EXC360-hoz karburálási táblázata?
ezek a membránok amik neked kellenek 1 ktm kereskedésbe nincs 30 euro az összes eredetibe......

magyar kereskedésekre persze nem igaz ez az ár itt könnyen akár duplán is adhatnak dolgokat
Sziasztok KMT-EXC 200 2000 évjáratú as motoromhoz membrán lapokat vennék, milyet érdemes és hol vennem ?, (azért kérdezem mert tudom hogy van több gyártó is és hátha olcsóbban kapom meg mint a gyári KTM cuccot ,jah és ez még nem Vforceos...)
hali!

Nekem 2004es exc 450re kellene a gyári rendszámtartó,amire a féklámpa meg az indexek is vannak fogatva!
ha esetleg valaki tud ilyet hívjon már fel a +36-30/605-2507es telszámon!
ebből a féknyeregből és távtartó konzolból van többféle LC4en belül? az enyém ránézésre teljesen ugyan az, lehet méretbeli különbség? enyém 94es ez meg 2000 utáni...
Én is csak azért vettem KTM et mert nem jöhetett szóba más 2t enduro talán a GAS GAS, a hidraulikus kuplungal én is szívtam kicsit megkopott már az alsó munkahenger dugattyúja(10 éves motor, ezen nem lepődök meg) és beszivárog a blokkba az olaj , a dugattyú 15 ezer Ft. Jelen pillanatban 2 hetente ellenörzöm a szintet és mindig hozzá csepegtetek ha szükséges, ennyit kibírok még olcsóbb mint a munkahenger ha egy évben egy 2000 FT os flakon elmegy akkor is.
Én legutóbb már többért vettem asszem 2000 FT a törökbálinti Zsemberyben
Szia, teljesen felesleges találgatnod mi baja van, a lényeg azt a motort szét kell szedned akkor fény derül mindenre, az biztos valami elkopott ,vagy elszabadult. Nekem eddig 3 motorom volt váltó hibás már, a mostani KTM EXCmet is 2 hónapja szedtem szét emiatt.