Hello!
Bajban vagyok egy kis segítség kellene.
450 EXC motoromra feltettem az SM kerekeket, ezzel még nincs is gond, csak hogy azóta az üzemóra nem reagál semmire :S
A krossz kerekekkel ha már csak toltam bekapcsolt magától és számolta az időt meg amit kell, de most semmit :S
Tanácsot kérnék hogy mi lehet a baj, kompletten lett kicserélve a kerék(tárcsa, fékátalakító, fogaskerék).
Ha bárkinek van valami ötlete szívesen meghallgatom
Másik Laci!
Beszerzel a KTM Kecskeméttől Motorex vagy Magura kuplungolajat (ami épp van nekik). Aztán szerzel egy fecskendőt a sportorvostól és egy megfelelő méretű csövet ami jó a légtelenítő csavarra.
Leveszed a tartályfedelet, kiszívod a benne lévő olajat a fecskendővel. Betöltöd a friss olajat és lenn a munkahengernél a légtelenítő csavaron keresztül megszívatod a fecskendővel és a gumicsővel addig a rendszert amíg a friss olaj jön. Ennyi.
De ha beviszed a szervízbe a Janihoz megcsinálja vákuumos célszerszámmal 2 perc alatt.
Hali!
A rugókat ideiglenesen ki lehet alátétezni ha kifáradtak, ezzel megszüntetheted a csúszást. De egy rugószett nem egy egetverő összeg ha jój emlékszem.
A másik ami miatt le lettem baxva makeeee kollega által (már kicsit félve is írok, hátha erre jár! ), hogy a belső holtjátékot állítsd be mielőtt a deknit összerakod. A nyomólap közepén van egy sasszeggel biztosított csavar, azzal lehet állítani. A lényeg, hogy a nyomórúdnak legyen egy icipici holtjátéka és ne támasszon ki!
akkor most már nekem is mondd meg a tutit GD!
Leveszem a fedőt, két csavar fogja. van egy gumibigyó. azt kiveszem...
hol engedem le? csak simán föntröl betöltöm? légteleníteni kell/hogy?
melyik a király olaj?
ez alatt a 46 üzemóra alatt egyszer sem cseréltél még olajat? számomra ez érdekes mivel általában tíz/tizenpár óra után lekéne engedni! elvégre versenymotor és van szervíz periódusa, és az olajcsere szerintem a legolcsóbb, és sok minden hiba keletkezhet a nem rendszeres cseréjéből, esetedben az hogy bemozdul mikor 1. be rakod...
én 4t 450 be motul 15w50-et tettem ez a minimum legalább
Ha valamelyikőtöknek van tapasztalata 690-es Duke-al, megköszönném, ha megosztaná velem .
Minden érdekelne; szervizigény, hibák, pozitívumok...stb.
Tervezem egy "mókamotor" beszerzését és a kis Duke is egy lehetséges alternatíva...
Ajjaj tudtam hogy ez lesz szabi Jópár ismerősöm is így tett mint te!Én fejemben is megfordult hogy vegyek gyorsaságit de még elég fanatikus vagyok hogy maradjak az endurónál.
Kezd hiányozni az EXC-úgyhogy most kínomban LC4 640 + hasonló videókat + hirdetéseket böngészek, és agyalok, hogy visszatérjek e
Jó és szép ez a motor, de nem tudom kihasználni, főleg így, hogy falun lakom, és most egyre több helyen sáros porosak az utak az esőzések miatt, így még ez is rátett egy lapáttal...(utak minőségéről nem is beszélek)
vagy lefelejtettek egy szelepszár szimeringet
vagy a régi olyan kemény mint az üveg
vagy fordítva van az olajlehúzó gyűrűd
vagy keveréket tankolsz
vagy egyszerűen KTM !
ezt csak a poén kedvéért
megpróbálom, max nem sikerül nem tűnik olyan ördöngősségnek..