Azaz,szedjed le még a gumit is róla mert azis forog lehet az a baj
annyira baromságokat írnak ide hogy az már fáj!
NÉZD végig sorjában.....légszűrőt mosd ki de oldószerben vagy benzinben,mert a mosószeres víz csak a pöcsödet mossa le!
aztán karbit...teljes pucolás levegővel fújasd ki minden járatot,nézd meg át-e ereszt rendesen a tűszelep és van e elég szint az úszóházban !ha nincs akkor szokott elfogyni nagy gázon és csak kapkod..
aztán gyertya+ gyertyapipa..eddig 2db romlott el nekem KTM-en
Aztán leveszed a gyújtásdeklit,,benézel a forgórész alá van e alatta takony? ha van akkor átereszt a szimering...szokott ez is baszakodni nagy gáznál farsot szív,felborul a levegő benzin keverék és csak dadog!
Aztán,póver szelep működik-e ?
Nagyon lényeges amit sokan elhanyagolnak,kipufogódob! -ha kiég belőle a tömés repedt fazék hangon ordít és nem pörög rendesen ki tőle a motor! 2 ütemű egyik lelke
Ha semmi sem válik be bízd olyan emberre aki ért hozzá!...nehogy szétbazd minden féle tizenévesek tanácsára!
Na csak okosan
szernitem is kopott az enyémnek is ez volt a baja mondjuk ez nem exc hanem lc2 de ugyan ugy szar volt mint a tiéd nem pörgött ki rendesen meg olyan volt h egyszr nem volt alapjárat egyszer meg akkora volt mint állat aztán rá 1-2 hónapra be is állt dugó gürü ki meg hasonlók újat bele aztán semmi baja.
Nem azt mondtam hogy vékony hanem hogy VÉKONYNAK TALÁLOM! Én 35-40-es szoktam járni...Nekem jó a 60 is....Én csak a véleményemet mondtam nem azt hogy rossz az 50-es...
dugót nem néztem de szerintem nincs rosz hangja a gépnek..
majd akor megnézem a karbit
de nem hiszem hogy power szelep lene.
de akor majd azt is megnézem csak hát megmondom őszintén ahoz nem merek hozányúlni.
amugy egyéb ötlet.
elöre is köszi
Hát a powert mindenféleképpen megnézném a helyedben,mind magát a szelepet mind a röpsúlyt ami nyitja tud érdekes dolgokat.A 40-es keverék teljesen jó az 50-est én vékonynak tartom de van aki azzal jár...Kérdéses továbba benzinszint,súbertű helyzet stb..Powerfölött többlet üzemanyag is kell vagy nem?!
Nekem anno a 360-as csinálta ezt! Alulról tolt, aztán amikor a power nyitott volna, akkor mintha gumikötéllel húznák vissza...
Szerviz javaslatára néztünk gyújtást, próbálgatták a szerelők addig míg szétszedettem. A power csapágya volt szétesve, de a sok próbától annyira hogy beleért a dugóba. A 2e Ft-os alkatrész illetve a sok próba csinált egy 50-ezres bajt...
power szelep nyitása után dadog.
egyszer kétszer meg is törpenik a motor. mintha valami beálítási gongya lene. de mondom én a karbihoz még nem nyultam.
egyéb tanács?
hát 40 es keveréket használok.
nem tom lehet sok neki
mert szokot füstölni egyszer kétszer.
akor megpróbájam 50 es keverékel?
de szerintem az már kevés neki nem?.
még egyéb ötlet?
elöre is köszönöm
Ha nincs rajta légszűrő egyértelműen ledadog nagy fordulaton, Légszűrősprayt én is használok de ha nem tisztítod utána eldugul hamar. hisz az a lényege hogy a legapróbb szart is megfogja, a vizet se engedi be de nem is szárad ki. Erős mosogatószeres meleg vízben dörzsöld ki a légszűrőolajat és utána jó lesz, ja és fújd be utána újra!
lene egy nagy bajom.egy ktm exc 125-ös motorom van 2002es.
és amikor megvetem akor fasza volt meg minden. és rá 3 4 hónapra neki ált dadogni fordulat végén.és már egyre joban csinálja.
kipucoltam a légszürőt.vetem bele új gyertyát.
de légszürőre gyanakszok mert amikor befujtam azal a légszürősprével azóta csinálja de ha leveszem a légszürőt úgy se jó.
segícsetek mert kifogytam az ötletekből előre is köszönöm. mindenki mást mond.
Hát giraffe 97-esnek mondták,és SX-nek hirdették,de a 10 literes tank miatt nem hiszem h SX lenne,fejidom van rajta de nincs bekötve szal nem tom hogy SX vagy EXC
annyira baromságokat írnak ide hogy az már fáj!
NÉZD végig sorjában.....légszűrőt mosd ki de oldószerben vagy benzinben,mert a mosószeres víz csak a pöcsödet mossa le!
aztán karbit...teljes pucolás levegővel fújasd ki minden járatot,nézd meg át-e ereszt rendesen a tűszelep és van e elég szint az úszóházban !ha nincs akkor szokott elfogyni nagy gázon és csak kapkod..
aztán gyertya+ gyertyapipa..eddig 2db romlott el nekem KTM-en
Aztán leveszed a gyújtásdeklit,,benézel a forgórész alá van e alatta takony? ha van akkor átereszt a szimering...szokott ez is baszakodni nagy gáznál farsot szív,felborul a levegő benzin keverék és csak dadog!
Aztán,póver szelep működik-e ?
Nagyon lényeges amit sokan elhanyagolnak,kipufogódob! -ha kiég belőle a tömés repedt fazék hangon ordít és nem pörög rendesen ki tőle a motor! 2 ütemű egyik lelke
Ha semmi sem válik be bízd olyan emberre aki ért hozzá!...nehogy szétbazd minden féle tizenévesek tanácsára!
Na csak okosan