hú ez durva!
köszi asrácok a válszokat. azthittem ez egyszerűbb dolog, így elviszem szervízbe. nehogy mégjobban elrontsam.
Egyébként csúszni nem csúszik, csak amikor 1be rakom ,picit indul meg a motor. először kintebb csavartam a kuplunggkart, de nem segített. olajcsere még egyébként nem volt benne, 46óra van azt hiszem most a motorban. lehet hogy az se ártana már.
A hülye kérdésekért boccs, de csak így lehet tanúlni, nem akaromörökké minden szarért szervízbe vinni
légteleníteni hogy kell, és olajatcserélni? ha esetleg levegős vagy fos,,, annak még lehet hogy nekimerek állni egyedül? és mi a legjobb olaj bele? smr450/07
rendben de végülis már nincsen rá szükségem. ha holnap összerakom és jó akkor délután már nem én leszek a tulajdonosa. így nem kell vele foglalkoznod. ha meg mégis kell akkor kereslek!
ha fogynak a lamellák csúszni kezd a kuplung mindíg (ez teljesen normális folyamat)....nem a kiemeléssel lesz problémád soha
nem néztem milyen pont a géped de a kiemelésprobléma az pont az ellenkezője miatt van...
tehát sok a vastagság (általában nem híznak a lamellák de van, hogy beledobnak kopásnál plussz vasat vagy sokesetben előfordul , hogy görbül vagy felkúposodik egy acéllamella ...vagy amit maki mond, hogy levegős vagy valamiért keveset nyom a hidraulika.....vagy esetleg valami szar olaj és betapad de az inkább csak reggel első egyesbetételnél szokott probléma lenni .....ezenkívül még olyan lehet , hogy elmozdul a primertengely a váltóban és ez a mozgás levonódik a munkahosszból....vagy lelazul a kuplungagy csavarja és az is holtjátékként rövidíti a munkahosszát a lökőrúdnak...na ezek valamelyikétől nem emel ki egy kuplung ...az összes többitől csúszik....
na de lenne egy kérdésem hozzád pont LC4 kuplung ügyben
Csúszott a kuplungom.
Nekem kisebb kuplung mint a 640esekben vagy a 625ösökben , olyan az enyém mint a képen van.
Most szétszedtem és észre vettem hogy nem jó sorrendben vannak bent a fémlamellák mert van közte vékonyabb is meg vastagabb is. A kopó és fém lamellák mérete teljesen jó, a határértéken belül van. Viszont mivel régóta csúszott kicsit fel volt üvegesedve, ezért vizesen polirpapirral "meghúztam" picit.
Összeraktam mégis csúszott. Aztán lemértem a rúgókat és azok viszont a határérték körül és egyik nagyon picivel alatta van. ( emlékszem rá, régebben mondtad hogy ha egy is rövidebb : garnitúra csere! ) Így is tettem, rendeltem giraffetől rúgósort, evlileg holnap megjön. Viszont közben megpróbáltam úgy hogy egy vékony alátétet tettem mindegyik alá, így fasza volt minden, nem csúszott meg csak nem emelt ki Remélem ha meglesz a rúgó akkor jó lesz. Van valami tipped mit tehetnék még az ügy érdekében?
Üdv!
Minden ok. Néha motorozgatunk, ha az idő engedi. Eddig teljesen meg vagyok elégedve a géppel.
Időközben megjártam Albániát a DRZ-vel. Zokszó nélkül viselte a 3600 km-t. Majd mesélek, ha találkozunk.
Így jártam én is. Nekem az volt a baj, hogy két fém lamella el volt vetemedve, és amikor kiemelt volna a kuplung utána rugózott, így nem szűnt meg teljesen a kapcsolat. Egyébként más motoron még nem tapasztaltam ilyet...
Ha fogynak a lamellák!...szerinted akkor nem kéne hamarabb kiemelnie a kuplungnak?
bár nem értek hozzá és nekem is elmagyarázhatnád hogy min álítasz utána és hol?
az vagy olajprobléma, vagy nem nyom eleget valamiért a hidraulikus kuplung?! fasztudja látni kéne,lehet csak levegős?
köszi asrácok a válszokat. azthittem ez egyszerűbb dolog, így elviszem szervízbe. nehogy mégjobban elrontsam.
Egyébként csúszni nem csúszik, csak amikor 1be rakom ,picit indul meg a motor. először kintebb csavartam a kuplunggkart, de nem segített. olajcsere még egyébként nem volt benne, 46óra van azt hiszem most a motorban. lehet hogy az se ártana már.
A hülye kérdésekért boccs, de csak így lehet tanúlni, nem akaromörökké minden szarért szervízbe vinni
légteleníteni hogy kell, és olajatcserélni? ha esetleg levegős vagy fos,,, annak még lehet hogy nekimerek állni egyedül? és mi a legjobb olaj bele? smr450/07
kérdés füstölt -e vagy sem? gondolom ki nem folyt belőle azt észrevettétek volna .....annak van a vázába olaj ? vagy ?
mi lehet a gond?
amugy olyan van mint amilyennek a rajzát betettem itt lejebb ( amit te küldtél)
köszi a helpet
nem néztem milyen pont a géped de a kiemelésprobléma az pont az ellenkezője miatt van...
tehát sok a vastagság (általában nem híznak a lamellák de van, hogy beledobnak kopásnál plussz vasat vagy sokesetben előfordul , hogy görbül vagy felkúposodik egy acéllamella ...vagy amit maki mond, hogy levegős vagy valamiért keveset nyom a hidraulika.....vagy esetleg valami szar olaj és betapad de az inkább csak reggel első egyesbetételnél szokott probléma lenni .....ezenkívül még olyan lehet , hogy elmozdul a primertengely a váltóban és ez a mozgás levonódik a munkahosszból....vagy lelazul a kuplungagy csavarja és az is holtjátékként rövidíti a munkahosszát a lökőrúdnak...na ezek valamelyikétől nem emel ki egy kuplung ...az összes többitől csúszik....
na de lenne egy kérdésem hozzád pont LC4 kuplung ügyben
Csúszott a kuplungom.
Nekem kisebb kuplung mint a 640esekben vagy a 625ösökben , olyan az enyém mint a képen van.
Most szétszedtem és észre vettem hogy nem jó sorrendben vannak bent a fémlamellák mert van közte vékonyabb is meg vastagabb is. A kopó és fém lamellák mérete teljesen jó, a határértéken belül van. Viszont mivel régóta csúszott kicsit fel volt üvegesedve, ezért vizesen polirpapirral "meghúztam" picit.
Összeraktam mégis csúszott. Aztán lemértem a rúgókat és azok viszont a határérték körül és egyik nagyon picivel alatta van. ( emlékszem rá, régebben mondtad hogy ha egy is rövidebb : garnitúra csere! ) Így is tettem, rendeltem giraffetől rúgósort, evlileg holnap megjön. Viszont közben megpróbáltam úgy hogy egy vékony alátétet tettem mindegyik alá, így fasza volt minden, nem csúszott meg csak nem emelt ki Remélem ha meglesz a rúgó akkor jó lesz. Van valami tipped mit tehetnék még az ügy érdekében?
Te makeeeee viszont egy kicsit antiszociális vagy nem?! A faszért kell ez a stílus?!
Minden ok. Néha motorozgatunk, ha az idő engedi. Eddig teljesen meg vagyok elégedve a géppel.
Időközben megjártam Albániát a DRZ-vel. Zokszó nélkül viselte a 3600 km-t. Majd mesélek, ha találkozunk.
meg lehet nézni könnyen ...amúgy szia! rég láttalak
Így jártam én is. Nekem az volt a baj, hogy két fém lamella el volt vetemedve, és amikor kiemelt volna a kuplung utána rugózott, így nem szűnt meg teljesen a kapcsolat. Egyébként más motoron még nem tapasztaltam ilyet...
bár nem értek hozzá és nekem is elmagyarázhatnád hogy min álítasz utána és hol?
az vagy olajprobléma, vagy nem nyom eleget valamiért a hidraulikus kuplung?! fasztudja látni kéne,lehet csak levegős?
Van vezérműtengelyem. Ha még aktuális, keress az elérhetőségeimen!
Azért nem emel ki, mert a kuplung is kopik lassan, fogynak a lamellák, így időnként után kell állítani a kinyomórúdnak a blokkban.