Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor nem tok segíteni bocsi
ááá akko máá megadta volna őő mondta a fékbeli segítséget,,,, kérdezzem zoozee-t
a-a nem, Gyurika tud sztem (xlzx)
nem tudsz tel számot ?
Valszínű melózik, ienkor nem lehet elérni...majd éjszaka fog garázdálkodni
zoozee irtam e-mailt meg a gas gas fórunra
hú ez durva!
köszi asrácok a válszokat. azthittem ez egyszerűbb dolog, így elviszem szervízbe. nehogy mégjobban elrontsam.

Egyébként csúszni nem csúszik, csak amikor 1be rakom ,picit indul meg a motor. először kintebb csavartam a kuplunggkart, de nem segített. olajcsere még egyébként nem volt benne, 46óra van azt hiszem most a motorban. lehet hogy az se ártana már.

A hülye kérdésekért boccs, de csak így lehet tanúlni, nem akaromörökké minden szarért szervízbe vinni
légteleníteni hogy kell, és olajatcserélni? ha esetleg levegős vagy fos,,, annak még lehet hogy nekimerek állni egyedül? és mi a legjobb olaj bele? smr450/07
füstölgött de ki nem folyt. vázban van olaj
hááát nem kevés

kérdés füstölt -e vagy sem? gondolom ki nem folyt belőle azt észrevettétek volna .....annak van a vázába olaj ? vagy ?
2001 es 640 LC4 dugó meg hajtókar csere után 300 km alatt megevett 7 dl olajat

mi lehet a gond?
ok
rendben de végülis már nincsen rá szükségem. ha holnap összerakom és jó akkor délután már nem én leszek a tulajdonosa. így nem kell vele foglalkoznod. ha meg mégis kell akkor kereslek!

holnap másik gépemről áttüsszentem és elküldöm a cuccot ..megnézem egyáltalán mennyi megagiga és majd úgy tolom...oké?
köszi azóta már megrendeltem a cuccot is hozzá, rúgósort kell cserélni

amugy olyan van mint amilyennek a rajzát betettem itt lejebb ( amit te küldtél)

köszi a helpet
szia lacicrm ..na választottál már motort milyen tipus? találd ki elküldöm a pdf-jét ha megszületik milyen mocid van
ha fogynak a lamellák csúszni kezd a kuplung mindíg (ez teljesen normális folyamat)....nem a kiemeléssel lesz problémád soha

nem néztem milyen pont a géped de a kiemelésprobléma az pont az ellenkezője miatt van...
tehát sok a vastagság (általában nem híznak a lamellák de van, hogy beledobnak kopásnál plussz vasat vagy sokesetben előfordul , hogy görbül vagy felkúposodik egy acéllamella ...vagy amit maki mond, hogy levegős vagy valamiért keveset nyom a hidraulika.....vagy esetleg valami szar olaj és betapad de az inkább csak reggel első egyesbetételnél szokott probléma lenni .....ezenkívül még olyan lehet , hogy elmozdul a primertengely a váltóban és ez a mozgás levonódik a munkahosszból....vagy lelazul a kuplungagy csavarja és az is holtjátékként rövidíti a munkahosszát a lökőrúdnak...na ezek valamelyikétől nem emel ki egy kuplung ...az összes többitől csúszik....
nekem is furcsa volt a stílus...

na de lenne egy kérdésem hozzád pont LC4 kuplung ügyben



Csúszott a kuplungom.
Nekem kisebb kuplung mint a 640esekben vagy a 625ösökben , olyan az enyém mint a képen van.

Most szétszedtem és észre vettem hogy nem jó sorrendben vannak bent a fémlamellák mert van közte vékonyabb is meg vastagabb is. A kopó és fém lamellák mérete teljesen jó, a határértéken belül van. Viszont mivel régóta csúszott kicsit fel volt üvegesedve, ezért vizesen polirpapirral "meghúztam" picit.
Összeraktam mégis csúszott. Aztán lemértem a rúgókat és azok viszont a határérték körül és egyik nagyon picivel alatta van. ( emlékszem rá, régebben mondtad hogy ha egy is rövidebb : garnitúra csere! ) Így is tettem, rendeltem giraffetől rúgósort, evlileg holnap megjön. Viszont közben megpróbáltam úgy hogy egy vékony alátétet tettem mindegyik alá, így fasza volt minden, nem csúszott meg csak nem emelt ki Remélem ha meglesz a rúgó akkor jó lesz. Van valami tipped mit tehetnék még az ügy érdekében?
Igen, bocs faszságokat írtam, kevertem az LC4 blokkal!
Te makeeeee viszont egy kicsit antiszociális vagy nem?! A faszért kell ez a stílus?!
Üdv!
Minden ok. Néha motorozgatunk, ha az idő engedi. Eddig teljesen meg vagyok elégedve a géppel.
Időközben megjártam Albániát a DRZ-vel. Zokszó nélkül viselte a 3600 km-t. Majd mesélek, ha találkozunk.
upsz hát eszembe sem jutott hogy ezt már mesélted!
meg lehet nézni könnyen ...amúgy szia! rég láttalak
Hali!

Így jártam én is. Nekem az volt a baj, hogy két fém lamella el volt vetemedve, és amikor kiemelt volna a kuplung utána rugózott, így nem szűnt meg teljesen a kapcsolat. Egyébként más motoron még nem tapasztaltam ilyet...
Ha fogynak a lamellák!...szerinted akkor nem kéne hamarabb kiemelnie a kuplungnak?
bár nem értek hozzá és nekem is elmagyarázhatnád hogy min álítasz utána és hol?

az vagy olajprobléma, vagy nem nyom eleget valamiért a hidraulikus kuplung?! fasztudja látni kéne,lehet csak levegős?
Szia!
Van vezérműtengelyem. Ha még aktuális, keress az elérhetőségeimen!
Hali!
Azért nem emel ki, mert a kuplung is kopik lassan, fogynak a lamellák, így időnként után kell állítani a kinyomórúdnak a blokkban.
és nem azért kérdezem itt, mert sőúr vagyok márkaszervízbe vinni, hanem mert meg akarom tanulni... szeretem tudni mi hogy van...