Hát én koogabi én fényképeznék,de itt nógrádban úgy szakad az eső hogy nincs pofám kitolni a vasat...de ha megjön a jó idő töltök fel az adatlapomra képet....
Nekemis 1997-es ktm exc 300-am van az én deknimen is befigyel a Team Farioli felirat a kuplungom vmi tuning cucc meg fordított teló van benn ami ebben az évjáratban nem a gyári, franc tudja hogy útána tették be vagy még a team. meg mindenhova bele van ütve a 98-as szám első telók, lengővilla, henger, főtengely, váz. kerekek ilyen fontosabb elemek amiket a versenyeken cserélni nem lehet.
Nem forralja magát a motor? Én is voltam megnézni,2 perc után rotyogott alattam. Ezért nem hoztam el. Lehet csinált vele vmit. Remélem nem lesz vele bajod.
Hát akkor nem tom mi van az enyémmel az van a váznyakon amit leírtam.Még egy buta kérdés,az oldaldeklin, a Team Farioli felirat jelent valami mókolást a blokkban,vagy csak dizájn?
hát nekem VBK-val kezdődik a vázszámom aztán EXD = 620 rally ( mondjuk ez nálam hülyeség, 250 EXC nél = EXJ nek kellene lenni) utána egy 4-es, (ez kétüteműnél kettes) 06-ez nemtudom mi, S- mint '95ös, és utána jön az ami maga a váz sorszáma.
tehát egy 250 EXC vázszáma:
VBKEXJ206 . M ......
az első pont lesz az éjvárat. a többi az meg valami akármi
Sziasztok!Tanácsot szeretnék kérni tőletek!KTM 640 Lc4 2007' ,nemrég vásároltam gyári gumiival amik cserések lettek pár km után!Vettem rá conti road attac2 gumikat azóta 120km felett a kormány beszitál és ez a jelenség a kopott gumiknál nem volt jelen!Átnézettem a gumikat a felniket mindegyik frankó!Mi lehet az oka a szitálásnak!
8éves versenyenduro ami most lett megbontva először szerintem nem rosz!Bőven kiszolgálta ezt a pár évet hogy most költs rá!Ki tudja hány száz órát tettetek bele ezalatt.
KTM 520 exc '02 motoromat szétszedtem, mert már egy éve borzasztó hangja van. Sajnos még bontatlan volt, a hajtókar 2 milit lóg fel-le, dugó is gyári, igaz már keresztbe lötyögött, ami látszik erősen rajta.
Vezérműlánc is agyonnyúlt, feszítő az utolsóban volt.
Ez mind OK, de a vezérműtengely miatt mérges vagyok! Egyik bütynén lejött a felületkeményítés, és a himba csapágy külsejéről is! Elváltozás nincs, de így nem akarom összerakni.
Ez típushiba? Évente 45 alkalommal hétvégente 8 litert füstölt el, 2 éve van nálam. Nem tudom én mennyi üzemórát tettem bele, és 6 évesen vettem.
Esetleg valakinek bontott vezérműtengely? EXC-SX, 520-525, 00-08-ig.
Láttad mennyiért volt fent,annál kevesebb egy 50essel
Mindenki el tudja dönteni mennyiért válna meg a géptől meg milyen sürgős neki a pénz.Ennek a faszinak sürgős volt.Én se adtam volna oda ennyiért a gépet de nem ismerem az anyagi helyzetét!Ki kell az ilyet fogni!
tehát egy 250 EXC vázszáma:
VBKEXJ206 . M ......
az első pont lesz az éjvárat. a többi az meg valami akármi
link
Teljesen elégedet vagyok vele, megvan minden könyve, ezek szerint szervizelem, kopáson kívül minden rendben! Nagyon könnyű vele endurozni, barátságos.
Hot Cams vezérműtengelyekről vélemény? Vagy inkább gyári?
KTM 520 exc '02 motoromat szétszedtem, mert már egy éve borzasztó hangja van. Sajnos még bontatlan volt, a hajtókar 2 milit lóg fel-le, dugó is gyári, igaz már keresztbe lötyögött, ami látszik erősen rajta.
Vezérműlánc is agyonnyúlt, feszítő az utolsóban volt.
Ez mind OK, de a vezérműtengely miatt mérges vagyok! Egyik bütynén lejött a felületkeményítés, és a himba csapágy külsejéről is! Elváltozás nincs, de így nem akarom összerakni.
Ez típushiba? Évente 45 alkalommal hétvégente 8 litert füstölt el, 2 éve van nálam. Nem tudom én mennyi üzemórát tettem bele, és 6 évesen vettem.
Esetleg valakinek bontott vezérműtengely? EXC-SX, 520-525, 00-08-ig.
Mindenki el tudja dönteni mennyiért válna meg a géptől meg milyen sürgős neki a pénz.Ennek a faszinak sürgős volt.Én se adtam volna oda ennyiért a gépet de nem ismerem az anyagi helyzetét!Ki kell az ilyet fogni!