Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van 2 lyuksas zoknim, cserébe belemész
El ne add ne őrűlj meg Nálunk pont fordítva van!Itt supermoto-s nincs csak én egymagam ha átszerelem a kerekeket De senki sincs akivel lehetne bandázni csak a beképzeld gyorsaságis majmok.Szerencsére terepen akadnak errefelé cimborák.Biztos arrafelé is vannak endurósok.Nem laksz olyan szar helyen.
Bakker! Most lett elegem... Nem hiszem el hogy a környékünkön nincs legalább 1 ember aki terepmotorozni akar! Bezzeg az idióta supermotósok szaporodnak...(bocs tudom hogy az sem rossz... )
Unom hogy csak egyedül kanyargok a hétvégéken...
Valakit EXC nem érdekel?
bocs van pár elirási hibám.... sorryyyy
hali én egy éve kb 520sx-et vettem és 4 sebességes volt és én is endurozni vettem leginkább és nekem is a tapasztalatom az volt hogy 4 sebesség endurozni nem jó mert hosszu az egyes erdőbe meg csiki-csuki helyekre meg végre megy igy sokat egyenesekbe..... de az enyém ezmiatt is szétlett húzva és bele lett téve egy 6 sebességes váltó és azóta szerintem profi endurozni is! van végsebesség és rátom tenni a rövid áttétet mert igy is megy végre sokat....az egyes is fasza most igy! szal sztem egy 6-os váltóval endurozni tökéletes az sx is! ez az én véleményem... nem kell félni töle! :-D jah a telok meg télleg keményebbek feszesebbek de azér rálehet kicsit finomitani endurora de él az a törvény hogy endurora endurot...... crossra crosst! meg télleg agresszivabb az sx az esc-nél! nézdd azér meg az sx-et azt eldöntöd... remélem azér segitettem vmiben én is....
Üdv!

Bocs, nem adtam elérhetőséget az FCR-41 keresésével kapcsolatban.
70/2813383
Üdv!
Ktm duke 640 feketén füstöl.A tulaja azt mondja a sok üzemanyagtól.Nagyobb karbi van rajta,meg ki tudja mekkora fúvóka.Lehetséges,hogy ez az oka?
A kezemet a kipufogó elé tartva egy nagy gázadására kormos lett.
Ha enné az olajat,kék lenne,nem?De javítsatok ki,nem értek a négy ütemhez.
Ennyiért van nekem. Ha nem kell neki, akkor sem esek kétségbe, inni-enni nem kér egyik sem...
A gyári sok idő míg megérkezik(max 1hét)...pinkbe nem volt 45-ös alapjárati, 178-as viszont igen, de így nem kellett neki. Gondolom ezért keresett meg hogy hátha tudsz neki hamarabb szerezni olcsón.
Sokat szórakozik vele azt benzinbe ugyanúgy ki csengeti azt a pénzt amit fúvókára költene
Erről nem szólt a fáma... csak azt írta, hogy 3 hét múlva lesz...Pedig tőled egyből meg kellett volna vennie...
Ezt az árajánlatot tőlem is megkapta , de neki occsó és gyors megoldás kell
A45-ös alapjárati fúvóka: 2.185,-
A 178-as főfúvóka: 2.465,-

4.000,- ft + posta, ha kell.
assszem 7 az alapjárat és 8 euro a főfúvóka


amúgy tegnap nem azt akartam érzékeltetni a sráccal hogy cseréljen vagy ne cseréljen csak hogy mik lehetnek a 35 ezer mögött .....
Reggel megkérdezem az árát, és megírom...
= Ez lett volna az utolsó smile,ez a nyelv nyújtogatós kissé buzis lett
Naná ,hogy kell! Mit kérsz érte?
Elírtam nem hüjeségek,hanem hülyeségek
Sziasztok lenne egy pár kérdésem egy '97-es EXC 250 2T-vel kapcsolatban,nagyon megköszönném ha segítenétek.Az első,hogy hanyas főfúvóka kell a karbiába(most 182-es van benne,Keihin karbi)? Alacsony fordulaton üresben rángat,kapkod...ez főtengelyszimmerig igaz? Meg még egy olyan hogy a power szelepen a gyújtás oldalon egy jel van a kuplung oldalon kettő,ezeknek gondolom nyitáskor szemben kell lenniük jól gondolom?Amúgy mit érdemes tudni a típusról,gyakori/típushibák,mire figyeljek nagyon?Első KTM-em,bocs ha hüjeségeket mondok kérdezek
Nekem 520 EXC Racing volt, de sosem tapasztaltam ezt, épp az ellenkezőjét...
az enyém KTM. ha jó a gyári ár, akkor odaadom, ha kell...
Sziasztok! Nem tudtok véletlenül SXF-450-re leömlöt normális áron/könyököt/ .?
Amúgy lehet pinknél 2-3 hetet kéne várni rá!Annyi idő alatt egy csavarból is csinálok körömreszelővel fúvókát
Csak egy de az azonnal na jó ráér 1-2 napot
Á, gyári exc racing. Soktól hallottam már, hogy könnyű az eleje és túl feszes a futómű. Mentem drz-vel és mintha pudingon ültem volna.