Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi volt az a "jó ár"?
Bár az biztos hogy az enyémet annyiért nem fogom odaadni...
Mindegy hova írom annyira nem Top secret
Lényeg hogy jó áron vettük meg és a végén a csávó kinyögte hogy még rendszám is van hozzá.Nem mindha szükség lenne rá csak könyebb majd eladni meg tiszta a gép!Motorikusan nagyon egybe van.Erőbe hasonló bátyáméhoz bár más lánckerék áttétel volt.Azért van mit javítgatni rajta persze.Kerékcsapágyak,PDS csapágy,Lengőkar tűgörgő.Kicsinálta a homok ezeket.Eddig úgy tűnik jó vétel volt!
Megírhatnád a részleteket (mélben is akár ha ide nem akarod)...
Így van
utnágyártott valami olcsóbb kellene , gondolom a gyári az horror áron van, ha van... az én régi szutykomhoz
'94 620 LC4 (EGS ?!) be szeretnék kuplunglamellát
Megvettétek a Félegyházi gépet?
Ez így nem teljesen fedi a valóságot. Ellenőrizheted hidegen és melegen is. Ha hideg, akkor alsó nívó közelében, ha meleg akkor a felső nívó közelében kell lennie a szintnek.
Sziasztok!
Van egy eladó kipuff rendszerem EXC-SX 2T-re!Esetleg ha valakit érdekel!
http://www.kepesmotor.hu/offro...
Sziaszok!
Van egy 525sx-em. Eddig versenyztem vele,de most kb.fél éve endúróra váltottam. Fogyasztás körül komolyak a problémák. Gyári 4 gang,14-50-es áttétel. Kérdésem az lenne,ha kapna 6-os exc váltót,kissebb lánckereket,akkor mennyit változna a fogyasztás? Jelenleg 2,5 liter/óra. Előre is köszi.
Olajszintet hidegen nézz mikor a blokk alján van mind....akkor leeht látni elég van-e benne
bemelegedve alapjáraton mennyi olajnak kell lennie
Jobb oldalt lent a féknél van 1 kis kémlelőnyílás Az exc-n gondolom sx-en is ott van
Hello mindenkinek lenne egy olyan kérdésem hogy pontosan hogyan kell ellenőrizni az olajszintet 520sx-ben
Holnap nem hiszem,hogy megyünk....mindenkinek dolga van de feltudunk menni addig is kb 30perc..Nincs itt az összes ktm hiányzik még 4db
nem tudom mennyire van messze nektek Nyírpazony de guruljatok arra holnap,lesz pár KTM a részünkről is igaz cross
Hát igen társasággal naon jó....mi ma 4en oat mentünk.....áááá
400
Küldj mail-t raksanyik kukac gémél pont kom, írok pár sort a motorról...
250-erdőben biztosan nagyon jó, de a 450 olyan mindenes... viszont mivel a 250 motorja a cross-ból származik, kicsit butítottabb verzióban, forgatni azért kell. Így költségesebb a szervíz... Városban meg megy bele az üzemóra...
De ez csak az én véleményem...
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne hogy szerintetek exc250F vagy exc450 melyik lenne jobb választás szerintetek? Város + erdő egyaránt lenne.
Olyasmi hallottam hogy a 250F kicsit kevés városba, szerintetek ez igaz? elég sürgős lenne ( 1-2 hónapon belül szeretnék vásárolni motort ) - Raks11, ha eladnád az exc-d, milyen árra gondoltál?
Üdv mindenki
Valaki nem szaladgál innen a fórumról egy:
Narancs-Fekete 690 SM -el Újpalota és Zugló között?!
Mindennap látom szinte!
Végre egy hasonló motor:-))
Lehet. Bár a husaberggel is szemezgetek :)
Á fenéket, mai világban úgysem vinnék el az exc-t annyiért amennyire tartom, meg amúgy is eléggé kedvelem. Nem lesz ebből csere, ahhoz óriási szerencse kellene... Csak jó lenne valakire rácsörögni hogy no du 2-kor a benzinkút, és "irány Surány" vagy amerre a földút visz. Meg hát egyedül elmenni pl. ma is Ácsra, marha messze van... Pedig képek alapján tetszik a pálya. De lehet csak a tavaszi fáradság teszi...
üdv.köszi az infót.6 sebességes váltó 45-ös lánckerék erre gondoltam én is.egyébként cr250-el másfél évig enduróztam,gondolom nem sokkal lessz nehezebb 6-os váltóval az sx-et kezelni.az tény hogy a wr az ide van kitalálva.köszi.
Gondolom a következő motor is EXC lesz majd