Mindegy hova írom annyira nem Top secret
Lényeg hogy jó áron vettük meg és a végén a csávó kinyögte hogy még rendszám is van hozzá.Nem mindha szükség lenne rá csak könyebb majd eladni meg tiszta a gép!Motorikusan nagyon egybe van.Erőbe hasonló bátyáméhoz bár más lánckerék áttétel volt.Azért van mit javítgatni rajta persze.Kerékcsapágyak,PDS csapágy,Lengőkar tűgörgő.Kicsinálta a homok ezeket.Eddig úgy tűnik jó vétel volt!
Ez így nem teljesen fedi a valóságot. Ellenőrizheted hidegen és melegen is. Ha hideg, akkor alsó nívó közelében, ha meleg akkor a felső nívó közelében kell lennie a szintnek.
Sziaszok!
Van egy 525sx-em. Eddig versenyztem vele,de most kb.fél éve endúróra váltottam. Fogyasztás körül komolyak a problémák. Gyári 4 gang,14-50-es áttétel. Kérdésem az lenne,ha kapna 6-os exc váltót,kissebb lánckereket,akkor mennyit változna a fogyasztás? Jelenleg 2,5 liter/óra. Előre is köszi.
Küldj mail-t raksanyik kukac gémél pont kom, írok pár sort a motorról...
250-erdőben biztosan nagyon jó, de a 450 olyan mindenes... viszont mivel a 250 motorja a cross-ból származik, kicsit butítottabb verzióban, forgatni azért kell. Így költségesebb a szervíz... Városban meg megy bele az üzemóra...
De ez csak az én véleményem...
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne hogy szerintetek exc250F vagy exc450 melyik lenne jobb választás szerintetek? Város + erdő egyaránt lenne.
Olyasmi hallottam hogy a 250F kicsit kevés városba, szerintetek ez igaz? elég sürgős lenne ( 1-2 hónapon belül szeretnék vásárolni motort ) - Raks11, ha eladnád az exc-d, milyen árra gondoltál?
Üdv mindenki
Lehet. Bár a husaberggel is szemezgetek :)
Á fenéket, mai világban úgysem vinnék el az exc-t annyiért amennyire tartom, meg amúgy is eléggé kedvelem. Nem lesz ebből csere, ahhoz óriási szerencse kellene... Csak jó lenne valakire rácsörögni hogy no du 2-kor a benzinkút, és "irány Surány" vagy amerre a földút visz. Meg hát egyedül elmenni pl. ma is Ácsra, marha messze van... Pedig képek alapján tetszik a pálya. De lehet csak a tavaszi fáradság teszi...
üdv.köszi az infót.6 sebességes váltó 45-ös lánckerék erre gondoltam én is.egyébként cr250-el másfél évig enduróztam,gondolom nem sokkal lessz nehezebb 6-os váltóval az sx-et kezelni.az tény hogy a wr az ide van kitalálva.köszi.
Bár az biztos hogy az enyémet annyiért nem fogom odaadni...