Szevasztok!
Tegnap előtt vettem egy ktm MX250-est...
Az lenne a kérdésem, hogy azt mondta az eladó, hogy nem kell bele csak váltóolaj igazából nincs is több helyen beöntő nyílás ha jól láttam, de még nem volt ilyen motorom még csak krossz sem, csak utcai egy R6-os...ugyhogy nemtom, hogy azt milyen gyakran kell cserélni, illetve, hogy most mennyi is kell bele...csak azért kérdezem mert hidegen egy picit csörög a váltó körül...aztán nem akarom szétbaszni így rögtön...vagy ez normális?
?
Üdv, Zoli
Upsz! Tényleg, ennyire fáradt lennék?!? Már a bötűket sem ismerem...
Mindegy, szvsz. vegyes használatra ha endúró: XR400 esetleg drz. Terepgumival erdőben is élvezhető, utcaival nem kell annyira sűrűn hozzányúlkálni. Vagy vmi nagyobb exc, bár kár ezeknél az olajcseréket elspórolni...
Hali, akkor is üzemórás! De sztem ezt azonnal verd ki a fejedből, hacsak nem akarod a gatyádat is ráfizetni!
Utcára amúgy bármelyik gyárilag lámpa nélküli vasat felejts el...(vagyis az összes cross-t)
640 est 06 ig gyártották, ebből az uccsó 2 évben a dupla kipufogós supermoto létezett már csak. 07 től már 690 volt , amúgy legegyszerűbb ha a szűkítőt sípot kioperálod belőle ,gondolom csak van valami barkácsoló ember aki ebben segíteni tud neked..
-18kg ,sokkal jobb futómű ,keihin fcr 41 karburátor, más gyújtásbeállítás ,+5Le,sok apróság, ki kell próbálni mind két motort,ég és föld a kettő..ugyanakkor árában nincs sok különbség ha használtakat nézel..
Üdv
van egy eladó KTM vizes hengerem !
apró kopásnyom van rajt de nem veszélyes!
még használható! Vagy aki akarja nicasiloztatja! dugó is van hozzá de sajna leesett és letört a szoknyából egy kis darab!
az árát megbeszéljük kinek mit ér meg! Nem horror áron adnám nekem nincs szükségem rá!
Érdeklődni ha lehet inkább telefonon 30 512 9874
Ha 640 ből gyári supermotot veszel abban hiába cserélgetsz kerékszettet, mert annak gyárilag beton a rugózása, és lágyítani sem lehet így az endurózás horror vele, arról nem beszélve hogy 150 kg, akkor jobban jársz ha egy lc4 endurot választasz, és abba raksz supermoto szettet .de legjobban ha a ritkább 625 sxc-t azzal motyózni és endurózni is nagyon jól lehet, lényeges könnyebb az Lc4 nél ezerszer jobban megy, de mégsem üzemórás motor így nem kell rákölteni a gatyádat.
Alkonyat ! Adok a motorodért 750-et igy extrákkal irj elérhetőséget ha érdekel ! Ja megha adod a gyári ülést is meg a pufogot persze ! Nekem meg van egy rajtolom elado amugy ha a te köreidbe vkit érdekel //csak igy beleirom nehogy a Giraffe meg ezek megszoljanak hogy hirdetek megint// hova azt irtad keceli vagy ott van egy zsir pálya de nehéz asszem
Tegnap előtt vettem egy ktm MX250-est...
Az lenne a kérdésem, hogy azt mondta az eladó, hogy nem kell bele csak váltóolaj igazából nincs is több helyen beöntő nyílás ha jól láttam, de még nem volt ilyen motorom még csak krossz sem, csak utcai egy R6-os...ugyhogy nemtom, hogy azt milyen gyakran kell cserélni, illetve, hogy most mennyi is kell bele...csak azért kérdezem mert hidegen egy picit csörög a váltó körül...aztán nem akarom szétbaszni így rögtön...vagy ez normális?
?
Üdv, Zoli
De jó is volt
Mindegy, szvsz. vegyes használatra ha endúró: XR400 esetleg drz. Terepgumival erdőben is élvezhető, utcaival nem kell annyira sűrűn hozzányúlkálni. Vagy vmi nagyobb exc, bár kár ezeknél az olajcseréket elspórolni...
Utcára amúgy bármelyik gyárilag lámpa nélküli vasat felejts el...(vagyis az összes cross-t)
van egy eladó KTM vizes hengerem !
apró kopásnyom van rajt de nem veszélyes!
még használható! Vagy aki akarja nicasiloztatja! dugó is van hozzá de sajna leesett és letört a szoknyából egy kis darab!
az árát megbeszéljük kinek mit ér meg! Nem horror áron adnám nekem nincs szükségem rá!
Érdeklődni ha lehet inkább telefonon 30 512 9874
Ha valakinek a mociján (640 LC4 '07) gyári dob van átalakítva, lécci írjon rám, h h csinálta, mert így nagyon gyík hangja van! Szerintem.
Köszi
Üdv.:
http://www.hasznaltauto.hu/galeria/1187657-3688915-31-0-4