Hát ha nem is jött be a bekötés teljesen legalább a trafó nem ment szét. Ha rárugok egyet úgy bekötve, aztán piros zöld megfordítva akkor egyet szikrázik, mintha a tápfesz nem tettszene neki, lehet kell a stabil 12V neki, de ahhoz az egész motort bekéne kötni stabkockát meg minden és sajnos ennyire nem terjednek ki az ismereteim hogy fejből hirtelen bekábelezzek egy motort amin még kifejezetten értelmezhető jelölések sincsenek és a fele drót sufnituning. Asszem legurítom egy szervízbe vagy így eladom valakinek. Azért köszi a segítséget
Remélem jó helyen "kopogtatok" kérdésemmel:Ktm gs 125-ről véleményt szeretnék kérni(1991-1992),megbízhatóság,alkatrészellátás stb. terén.Akinek van valamilyen tapasztalata,ne tartsa magában!:)
Előre is köszönöm!
Hy, köszi az infót, méregettem a vezetékeket és működhet valszeg így. Mert furcsálltam hogy 2 zöld van, de így már világos mert a másik zöld megy a kikapcsológomboz ami lehúzza földre és akkor megáll a gyújtás, csak elsőre azt hittem azért van 2 zöld mert egyik és másik tekercs földje, de a fehér van ténylegesen közös földön. Mindjárt ki is próbálom, remélem nem egy kigyulladt trafó lesz a végeredmény.
Nem vagyok benne biztos, de ez az alaplap nem ehhez a CDI-hez való! Amúgy Bianco-Fehér az alaplap testeléséről jön, Rosso-Piros a jeladóról, ami egy vezeték és a Verde-Zöld a forréstekercsről. De ez nem 100%!
Hy, tud valaki segíteni nekem egy gyújtás bekötési problémában? A probléma abból adódik hogy vettem egy motort amibe nemvolt bekötve a gyújtás és nem tudom hogyan kell nagyon neten se találtam hozzá semmi értelmes leírást mert igazán a motor pontos típusát se tudom. KTM 50 valami... Minden segítséget szívesen fogadok Tettem fel fotókat az alaplapról és a gyújtástrafóról az egyszerűség kedvéért és így könnyen letudjátok írni nekem hogy mi hova megy hogy még meg is értsem.
bikepics is jó de ott sokszor ugyanúgy teszik fel a képeket mint a "hirdetők" megfiatalítva a motorjukat ,ezért ez megtévesztő lehet..
akkor inkább http://www.bikez.com
Pénteken csináltam egy olajcserét, beindítás után azonnal elkezdett füstölni a gép Előtte semmi nem volt csak egy nagyon pici füst hidegen de most ömlik a füst a kipufogón. Egyik pillanatról a másikra mi lehet ez?
sziasztok! nemtdjátok esetleg, hogy hol találok olyan oldalt ahol megtudom nézni a 250-es KTM-eket évről évre? mármint pl.: 1990-től napjainkig. köszi szépen, ha tudtok segíteni.
Remélem jó helyen "kopogtatok" kérdésemmel:Ktm gs 125-ről véleményt szeretnék kérni(1991-1992),megbízhatóság,alkatrészellátás stb. terén.Akinek van valamilyen tapasztalata,ne tartsa magában!:)
Előre is köszönöm!
Bencsik Pál
+36703630423
szokott lenni 1-2 szarja elfekvőben
akkor inkább
http://www.bikez.com
Pénteken csináltam egy olajcserét, beindítás után azonnal elkezdett füstölni a gép Előtte semmi nem volt csak egy nagyon pici füst hidegen de most ömlik a füst a kipufogón. Egyik pillanatról a másikra mi lehet ez?
baloldalt "Modelle" fülre kattintva 92-től 2001-ig fent van az összes modell évjárat szerint.
igy jártam aztán szevasz?