Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Havernak is olyan van ami hol mér hol nem mér Így most 160üó-t mutat de már van benne vagy 300
Nekem az első mérő egyáltalán nem mért, de nekem Gery kicserélte, azóta teljesen hibátlanul működik.
Hát lehet hogy selejteset fogtál ki, vagy valami Noname órát elképzelhető hogy az a baj. Nekem KTM-es van azzal nincs semmi baj.
hali.nem tudom h valaki hozzátudna e szolni a problémámhoz.az a helyzet h kb egy hete vettem itt az oldalon egy üzemóra méröt. felraktam 4 üzemórát müködött utána kb 2 őt nem, utána urja mért 1,6 ot és most 5.6 üzemóra óta nem mér.átnéztem mindent ,minden a helyén van. nem értem mi lehet a probléma! valakinek ötlete? (akitől rendeltem azóta nem hirdet semmit nem találom sehol) köszi
ez a 3h
most kapott új olajat,légszűrőt,új fékbetéteket....jön az új gumma, féktárcsa,akksi..
Szegény, halmozottan hátrányos helyzetű: nem elég hogy narancssárga, még 4ütemű is
Fogalmam sincs Gyári rezóból nincs csak fojtottam, úgyhogy nem tudom összehasonlítani...meg egyelőre anynit mentem vele hogy hazajöttem Rákosborzasztóról Csepelre (utcán)...
Faszán néz ki. Érezhetően jobban megy tőle?
ez egy 3.ik rezó?
Miről beszélsz REaday to fész?

Egyenesben minden hülye tudja húzni neki
Persze én csak magamból indultam ki.Ha munkába járni kéne de azért hétvégente ki szeretnék vele járni a bozótosba is akkor én is XR,DRZ,SXC, felé nézegetnék!Dani azért mikor az önelégűlt gyorsaságist otthagyom a piroslámpánál akkor jólesik hogy egy 525-ös van alattam
Ott a pont!
Ezzel mind egyetértünk, de a kérdező sztem csak tapogatózik mi lene jó vegyes használatra, esetleg suliba vagy munkába járni...
Nekem is azért van KTM mert ez csalt mosolyt a legtöbbet menet közben az arcomra! DE ha melóba is kellene járnom vele (heti 500KM, de még ha csak a fele lenne akkor is) azt hiszem nem lenne annyi pénz amit bele kellene tolni!
Tehát választanák inkább DRZ-t vagy XR-t (12e km-nél még nem kellett szelepet állítanom az xr-en)
Ezért szerintem kár ezen vitatkozni... elvégre azt sem tudom mire szeretné használni, csak találgatok.
Városban sztem nincs akkora mint amekkorának így elsőre gondolnád...ott úgyis a józan ész (vagy annak hiánya) szab határt a sebességnek nem a motorteljesítmény...
Azért egy 125-ös meg egy 525-ös között van különbség De igaz nem utcára való gépek ezek elvileg de ha nincs ló jó a szamár is Nemtudom kinek hogy jár az agya nekem most ennyi bőven elég motorból!
Nekem nem kell magyaráznod, anno a 125-ös EXC-met 90%-ban városban használtam, pontosan tudom mekkora élmény...csak azóta eltelt 7 év, én meg úgy tűnik, többet változtam azóta mint gondoltam...
Úgylátszik nem érted amit írok!Én nagyon keveset használom utcán az EXC-t de viszont az a kevés alkalom mindig élménydús!Egy jót csapatni a városban vagy lemenni vele pl velencére nekem nagyon bejön!Ha van idő kiviszem futón kakucsra is kicsit keringeni a pályán!De amúgy terep ahol én használom és nagyon el vagyok vele Mindenki sír hogy jajj ez ide nem jó ez meg oda!De az EXC-t mindenhol lehet használni kisebb fenntartásokkal
Úgy látszik öregszem, mert már kurvára nem vágyom olyan "utcai" motorra amit nagyjából ugyanannyit kell szerelni mint amennyit megyek vele...akármennyire is rediturész...
Akkor vegyéé egy seggrakétát vagy egy kétkerekü hajót!Az EXC egy fapad,üzemórás meg nincs szél ellen védelem de akkoris ezzel a legjobb motorozni mindenhol Tudjátok ez REDITURÉSZ érzés