Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Egy kis segitségre volna szükségem. A mikuni karbin alulról fölfelé van egy állító csavar ami a szivatóval lehet összefüggésben. A motorom hidegen nehezen indul. A kérdésem, hogy kifelé vagy befelé hajtsam?
ktm lc2-re kéne
befogtam haver kezeit, és így nagyon jól bevállt ez a satus megoldás
Akkor marad a hüvely.
Ide tettem fel a aprók közé.
Sziasztok!
Egy kis segitségre volna szükségem. A mikuni karbin alulról fölfelé van egy állító csavar ami a szivatóval lehet összefüggésben. A motorom hidegen nehezen indul. A kérdésem, hogy kifelé vagy befelé hajtsam?
A 2007-es...hol adtad el?
ktm lc2
Cső! Na kiderült melyik henger maradt meg?

Képzeld már el is vitték a gyári dobot
Krossz van, meg után gyártott talán. Holnap tudom megnézni...
Hello giraffe nincs véletlenül KTM hez gyári sm elsősárvédőd (520-as ra)
8-10.000 a huzat, és amennyiért a kárpitos megcsinálja. Milyen gépre kellene?
Sziasztok
szerintetek emnnyibe kerül egy ülés áthúzása sima feketére?
csak wössner lesz hozzá 24990.-Ft
megnéztem és valoban egy ktm gs rölvan szó!hát nem tudom hogy alkatrész lesz e hozá mert dugatyu hibás!
Bikepics.com-on meg tudod nézni de ne SX-et írj mert akkor még sehol nem voltak SX-ek!Mx vagy Gs ezek között néztem ami ilyen idomos az 84-es!
http://www.bikepics.com/pictur...
Ez tuti nem 90-es évjárat!85-ös körül lehet!
és kb menyi loerö lehet egy ijen gép?
A párom azt mondja szerinte 87-88, mert 90-ben már fordított volt az első teló. Kérj alvázszámot, akkor pontos évjáratot tudnak adni neked.
nekem 16-42-es az áttételem(elöl az Enduró gyári,hátul SM gyári lánckerékkel,ha jól emlékszek)így 170-nél "hal meg",egykerekezni meg nem tudok és nem is szoktam... szóval nekem tökéletes ez az áttétetel.
sziasztok.segitségeteket szeretném kérni egy ktm beazonositásában !csak képem van rola de a gazdája azt mondja hogy 125 sx 1990 évjárat.ja és ezen még nincs power.ha valaki föl ismeri kép alapján kérem irjon már le egy pár infot a mocirol.elöre is köszi!
Sziasztok! 04' 640lc4 hátsó fogaskerekemet szeretném lecserélni (most 45fogas van,a motor 140-nél "meghal")(nem tudom mennyi a gyári) 40-42-esre,kérdés,hogy mekkorára érdemes hogy ne erőlködjön,de azért haladjon is,és persze még az 1kerék is menjen ? Ha van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban kérem irjon köszi!
kössz a tippet
valószínű az lessz, csak kellene növesztenem hozzá még 2-3 kezet hogy mindent tudjak fogni
A Prestige modellek csak extrásított modellek. Műszakilag ugyanazok mint a "sima" Lc4-ek. Egyedi fényezett idomok, kézvédők, extra kerekek stb. Ennyiben különbözik a 2 modell.