Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Nyugi, présgépként tökéletesen funkcionál egy nagy satu és 2db megfelelő méretű dugókulcs fej! Kiváló célszerszám!
én szappanos vízzel (ablakomsós spriccelős flakonba tettem és ráfújtam) raktam fel, úgy lehet tologatni , igazítani, majd hőlégfúvóval rámelegítettem. igy felvette szépen az íveket
köszönöm!
ha vizet rakok alá akkor is tapadni fog?
Általában úgy szokták felrakni hogy jó letakarítják az idomot, benedvesítik, lassan elkezdik rá rakni a fóliát úgy hogy lehetőleg ne menjen alá levegő, vagy ha megy is csak kevés. Ha fent van ismét egy vizes szivaccsal jól rányomkodod. És ha vannak alatta lég buborékok kiszurkálod egy tűvel.
Sok sikert!
Hőlégfúvó nagy segítség!Azzal szépen rásimúl a matrica!
Sziasztok srácok!
oylan problémával irok ide hogy:
ujra fóliázok az idomokat és nincs vmi faxa ötletek ara hogy hogyan kéne felrakni az íves idomokra a fólát mert állandóan gyűrőtt vagy légbuborékos lesz..:S nah előre is köszi mondjatok vmi fasza módszert
Helló mindenkinek!

Eladóvá vált a motorom!
http://www.kepesmotor.hu/gasga...
Ha valakit érdekel hívjon, vagy írjon!
Üdv.: Tibi
Metabond....kinek ,hogy jön be ha bejön....haver 3éve nem nyúlt a 200as exc-hez most azt használ... há kitudja, de sztem nem naon kell belerakosgatni ien dolgokat megy az anélkül is
Hej Metabondos!
Quados fórumon volt szó róla, hogy aki használta annak megcsúszott a kuplungja és el lehetett hajítani. Ha már megveszed bele a fullos olajat és drága (precíz, nem csájna) motorod van akkor abba már minek az adalék? Pont azért kerül ennyibe egy ktm, mert jó anyagminőségű, jó felületi kidolgozású alkatrészekből, bevált technológiával rakják össze. Én használtam már olyan autóba amiben nem volt olajnyomás és nem lett benne ettől se. Most van egy uj autom és ha beleönteném akkor is csak jó maradna, nem jobb.
én 1700ft ért vettem 2 hónapja.....
drága ég
jó étvágyat,avagy a koleszos élet szépségei
csáo!
bocsi,hogy ide irok,de nem emlékszel mekkora fúvókákat tettél nsr-embe?
említetted anno,hogy átkell majd fuvizni a szezon beközeledtével.
Igen, vissza is megy...
Olvastam metabond és Prolong fórumokat.. Írt olyat egy ember, hogy nagy üzeme van és nagy teljesítményü kompresszora van ami megy éjjel nappal..2 évig bírta 2 kompresszora..Vett egy metabondot és már 4. éve megy neki 1 kompresszor.. Sokan dicsérték..
Azért a nyár nem telik el úgy senkinek hogy ne ölje a gépeket ahogyan nekem sem..Én teszek a motorba is metabondot..;)
ettől féltem...
és visszarakni is csak úgy lehet? persze nem ugyanazt
hát szerintem ha a tiédbe is ilyen pártízezer km van akkor fölösleges...megbassza az anyját,ha ennyi használattól úgy szétkopik,hogy ilyen adalékokra van szüksége,akkor belököm az árokba az út szélén...
amúgy autóban való használatról is megoszlanak a vélemények,hogy valójában jó e....nem tudom én nem próbáltam,nem is fogom
Üdv mindenkinek..
Valaki használ közületek Metabond vagy Prolong motorolaj adalékot a motorba ? A kocsiba metabond van és az nagyon jó..Motorba a Prolongot akarom kipróbálni ..
Nem tudom hogy ebbe tényleg az van ami rá van írva( Én nem hiszem hogy ez Castrol) de ha igen akkor tud venni 1980ft-ért Power 1 -et.
Itt:http://kepesmotor.hu/motor_ola...
2000,-ért azért még nem kapsz, de én is tudok már 2300-ért Castrol Power 1 Racing 4T 10w-50-et...
Ki kell sajtolni présgéppel...
meg szerintem nem is jó mert van egy cső a két csapágy között ami miatt nem tudod beakasztani...
na most viszont nekem van csapágy kiszedési gondom
lengővillából hogy az istenbe tudom kibányászni? a tűgörgős kosarakat?
azt hittem érezhető az irónia az írásomban...
egy kerékcsapágyhoz fölösleges pénzkidobás ez a csapágykiszedő...
így ám
vagy mint én darabokká hajtod...