Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja, persze...kalapáccsal....áruld már el, hogy miért akarod nullázni?
De gondolom valahogy fol lehet olvasztani, aztan muanyagragasztoval ujra foltolteni.
Az üzemóramérők viasszal vannak kiöntve gyárilag...
Szedd szét azt próbáld meg hogy kiveszed belőle az elemet azt vissza!Gondolom az van benne Ha úgy se jó akkor tényleg kalapács!
te meg ne fájditsd már a szívem

nemtom az enyém nagyon el van rontva,még szerencse hogy van itt aki ért hozzá
okés,tavasszal viszem hozzád!
még szerencse hogy ilyen fasza karbim van
nekem indul télen nyáron mindig könnyen, a különbség max annyi hogy néha picit jobban durrog vissza
bár a vérprofik gondolom minden pályázás előtt belövik,hogy még jobb legyen
Röviden: elsőre indul, és harap!
A többit tavasszal,meleg aszfalton meglátjuk!
Nem, hisz ez a lényege...
Komolyan nem lehet sehogy lenullazni?
Ahogy írta a Petya is, egy 2T is megáll télen, ha nincs bekarburálva, hiába van benne sok olaj. Hiába van benne nagy főfúvóka, ha a tű alakja nem jó, illetve gyorsító pumpa rossz időben, és rossz mennyiséget pumpál bele...Most kapott az egyik fórumos srác FCR-t, és Akrapovicot az LC4-re, kérdezd meg milyen lett miután beállítottam...
Kalapáccsal csak...
Sziasztok!

Engem az erdekelne, hogy lehet e valamilyen modon nullazni a gyari ktm-es uzemora szamlalot. Koszi
ugyis megyek fel suliba vele(gödöllő) tavasszal
hm,de gondolom olyan meg nem létezik..
szétszedte a szerelő,megnézte,180as főfúvóka van benne,ami gondolom elég nagy,de viszont a gyertyakép meg fehér...
ugyhogy valaki olyanhoz kéne elvinnem majd,aki vágja ezeket...
Te meg tudnád csinálni?

köszi
Minden motorhoz megadják, hogy milyen torok átmérőjű FCR karbival, milyen számú tűvel, milyen fúvókákkal, és beállítási értékekkel működik jól. Ha egy 450-es Hondáról átraksz egy karbit egy 640-es LC!-re akkor ne várj csodát. Jobb lesz, mert a gyári Mikuni nagyon lefojtja a motort...az LC4-re való beállítási adatokat kell megszerezni, és ahhoz kell beállítani a karbit. Másik tű, fúvókák, gyorsítópumpa holtjáték, stb.
Hellótok.
vgvg itt van egy leírás alapbeállításról keihin fcr-ekhez!Talán segít valamit.
akkor piríts oda nekik rendesen !
hát amikor vittem szerelőhöz fél óráig melegitettem hajszárítóval,meg olajkályhát raktam a blokkhoz...aztán csakbeindult valahogy,de nemhiszem hogy ez a tul szerencsés

ja a pirító meg tökjó,csomó csaj jön a koleszba hogy süssek neki KTM-es kenyeret
fűűcsé oda neki a kenyérpirítóval
szeva!

látom te nagymester vagy,nem ismersz valakit aki profi az FCR beállításban?Tavasszal jó lenne megnézetnem a gépet.
Keihin Fcr van az enyémen,elvileg CRF450-esről való...nemtudom hogy van beállitva,de mostmár lehetetlen beinditani,meg még amig jo idő volt,addig se volt az igazi,szerintem be kéne lőni(már ha ezt be lehet az LC4-eshez)

köszi
az
GeDeon biztosan tudja
/ gázállásérzékelő ?/ de majd megmondják a zokosok, csak kiváncsi vagyok jól tudtam e