Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A személyeskedést kéretik mellőzni...
Kösz az infot!
Szabi ezt ,hogy a faszomba vetted észre...... eccsém
A fekete Opelnak KTM-rendszáma van ,?
meg is lepődtem hogy tegnap nem ugattál bele, de ami késik nem múlik...
promoto forumon Rati akar venni szettet, dobd fel oda nátha
Eladó gyári SM szett 5 colos hátsóval gumistól, nagyobbra váltás (5,5) miatt. A beringer tárcsa nem jár hozzá, helyette majd felugrik a leendő kerekekről 1 másik, a hátsó lánckerék detto.
fix 140
202777712
Nyomatékosabb nem lesz, hisz se a nyomatékgörbe, se a nyomaték leadás nem változik meg...


Én bergre 15/46 terveztem, de lehet akkor 48 as lesz hátra
és a szokásos:
jah, én voltam....
nem lesznek ilyen hosszúak a sebességek, vagyis csökkenni fog a végsebessége minden fokozatnak, viszont jóval "harapósabb"/nyomatékosabb lesz a gép, 550 berggel én is 14:48-at használtam terepre - mondjuk pályára is , szerintem tetszeni fog
15-45 van rajta. Ha lecserélem 14-48-ra mit fogok érezni? Most azt tapasztalom, hogy amit a Suzukival 2-esben tudtam venni kanyart középgázon, azt a KTM-mel vissza kell kapcsolnom 1-be, különben csuszizni kell a kuplunggal állandóan.
Köszi!
14-48-at próbálj ha nincs ez a fog számúd

elöl1 az hátul 3
Szervizelem a vasat!
14:48-at rá oszt gyihááá
nézd meg mekkora fogaskerekek vannak rajta....utána lehet bölcset mondani talán
Szasztok!
Nemrég vettem egy EXC530-at. Előtte DRZ400E-m volt. A KTM áttételét kicsit hosszúnak találom a Suzukihoz képest. Tudtok valami okosat mondani, hogy kellene rajta változtatni? Hanyas lánckerékkel érdemes próbálkozni?
Terepen is használom nyugi, van közelben egy homokbánya, csak védőcucc nélkül nem nagyon szeretném öszetörni magamat, azért nem mászok meg még minden falat....
Tavasszal már szeretném több %ban terepen nyomni, csak szarok erre a lehetőségek, városban, de nincs messze 1-2 falu, megoldható
Nem sokat tudtam menni idén sajnos, lábműtét, várnom kellet mire megkaptam, most megint szétment a térdem stb. perpill járni tanulok
Nem nagyon játszhatom az eszem a hidegben ilyen térdel
De amúgy sok exc van sm-ként használva, ezért nem értem, miért irtad , h arra kellene használni,amire való, (terep?) tudom én is, fentiek miatt nem tudok sokat ott menni.. de tavasszal bepótoljuk, én is jobban élvezem az endurozás részét, mint a városban való mocizást és a környéken, de lényeg h van haveri kör, akikkel egyáltalán tudok menni, társaságban szeretek motorozni, a legjobb
De jah, terepen is szakít, faszán megy
Veled helyzet?
Az biztos,csak arra kéne használni amire való!
nekem is egy 03 as exc 200 van, fasza gép, és sz.tem van benne elég erő
Tiszteletem.
Hát engem sem gyözött meg az egy szűrös megoldás és az 1.1 liter olaj de már több mint egy éve megvan és eddig müxik.
Én 10 üó.ként cserélek oljat,szűröt és két olajcserénként viszem szakérteni.Tehát utoljára 80.üó.nál volt átvizsgálva és minden ok.
Persze én csak "hobby"motoros vagyok az mondjuk igaz hogy csak pályán erőltetem de az már igaz hogy szerintem is itt ott lehetne bent több anyag.
Akkor viszont örökké tartana és nem venne senki másikat.
ráadásul csak egy olajszűrő a 4 helyett.legalábbis az smr ben, a többit nem tom. de hát csak tudják már ezek a mérnökök hogy mi a tuti
Ja jó rendben:)!akkor bocs!
Holnap kapom meg a mailt csak...
SX-re írtad hogy nem hiszed el hogy 80 üzemóránál már nagyon szerelni kell...hát pedig de. Mondjuk ezek az újabb fajta EXC-blokkok se hiszem hogy sokkal tartósabbak volnának, titánszelepek vannak már azokban is meg még a régieknél is kevesebb olaj stb.