Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És az a csatlakozó mire való?
"Accelerator pump for maximum performance"

az

de látszik a képen is
Item number: 180443782491
Akkor neked teszem fel a kérdésemet
az összes keihin fcr 41 gyorsítópumpás?
pl
Szia!
Neked Keihin FCR van fenn, ami sokkal jobban tolerálja a külső hőmérséklet változását ergo érzéketlenebb rá. A Dellorto PHM talán az egyik legérzékenyebb karbi (más szempontból is), én sokat szoptam vele anno csikóként a Duke1-esemen, de ennek köszönhetem, hogy aránylag jól megtanultam bekarburálni motort.
Alapból minden karburátoros motor érzékeny erre, ez könnyen belátható. Te is észrevetted biztos, hogy másképp indul és másképp is megy a motor az extrém nyári melegben mint ilyenkor. A 4T motoroknak nem lesz tőle komoly bajuk ha nincsenek pontosan karburálva, csak kicsit szarabbul mennek esetleg ill. ha túl szegényre van karburálva (ami gyakori hisz felteszik a nyitott cuccot rá, de a karbihoz nem nyúlnak) azt a kipufogószelepek nem szeretik. A 2T motoroknál már más a helyzet. Ha meleg van és nincs hozzáállítva, akkor könnyen telekapja magát ill. szarul megy, ha hideg van akkor meg könnyen megragadhat. Ezért a 2T motort muszáj mindig gondosan karburálni aki ezt nem teszi meg az vagy tudatlan vagy hülye! Itt is van tévhit, hogy majd a 30-as keveréktől nem fog megragadni télen, aztán van csodálkozás amikor a motor egész hátulja dzsuva a sok eldolgozatlan olajtól és mégis megragad!
Bocs a litániáért, az egyik kedvenc témám!
Törökbálinton (Motorsport Zsembery) régebben láttam egy csomó ilyen régebbi fajta idomot, lehet hogy maradt még belőlük...újabb fajták szerintem csak módosítással lesznek jók, de biztosat úgyis csak próba után lehet majd tudni...
?
Sziasztok! Lc4 640-eshez keresek enduro szettet! Ha valaki tud valami jót olcsón az légyszi jelezzen. köszi
Sziasztok! LC4 640-eshez keresek enduro szettet! Ha valaki tud valami jót olcsón az légyszi jelezzen. Köszi
Kösz a választ!
Ennek, hogy ég a lámpa nem nagyon fog örülni az aksi, főleg, hogy nincs berugókar, dekompresszor.
Most már még azt lenne jó tudni, hogy a 690 sm száraz karteles-e, birja-e a tartós kerekezést.
bocs ez lenne az normális kép:D
Sziasztok!
egy oylan kérdésem lenne hogy van egy 98as ktm lc2-esem és hogy fel lehet-e rakni rá a 99es exc farok illetve ülés alatti idomjait? vagy tudtok hozzá eredeti-új idomokat? nagyon megköszönném
szia!
nem semmi ,nem is tűnik olyan bonyolultnak... és az igaz,hogy minden motorzás előtt érdemes hozzáállítani a hőmérséklethez.. ? állítólag sokat számít . de én még életemben nem állítottam rajta. nincs egy kicsit ez felfujva? ezt hallottam,de nem tudom hogy ez mennyire igaz.
nekem smr van.
köszi
bertold
szabvány szerint 200x (nem tudom pontosan) óta minden új közútra szánt motorban alapból ég a tompított, nem lehet lekapcsolni. ktm-nél speciel még nem láttam de más motoroknál már igen
Hali!
Nincs mit! Még egy-két gondolat. Az alapjárat állító csavart és az alapjárati levegő-benzin keverék állító csavart keverni szokták. Az előbbi az, amivel a tolattyút emeled-süllyeszted, tehát a motor alapjárati fordulatszámát változtatod és a karbin a tolattyúház oldalán van. A másik a besüllyesztett kisebb csavar a keverék állító. Erre mondtam a 1,5-2 fordulatot, az alapjárat állítócsavart ne egy adott fordulatra tekerd hanem olyan pozícióba, ahol megfelelő a motor alapjárata (ne túl alacsonyra!)!
A tankönyvi beállítás:
- tiszta légszűrő, jó szelephézagok és a karbi alapbeálíltása (fúvókák, tű) jó
- teljesen bemelegített motor
- egy megfelelő (nem túl alacsony és nem túl magas) alapjárat
- itt az alapjárati keverék állító csavar beállítása abba a pozícióba ahol a motor alapjárata a legmagasabb ill. a legstabilabb, legegészségesebb hangja van (ez utóbbi nem objektív dolog, tapasztalat kell hozzá)
- az alapjárat korrigálása ha szükséges

De így a legegyszerűbb:
Ha hidegen indul nehezen a motor, akkor tekerj kifelé az alapjárati keverékállítón, ha melegen nem indul (megszívja magát) akkor befelé tekerj!
A Dellortónak lelke van, bazi érzékeny karbi, de faszán meg lehet vele tanulni a karburálás csínját-bínját!
Köszönöm a segítséget

Kitekertem 1.5-re az alapjáratit, a levegő 2 -ön van, sokkal dinamikusabb lett A tűt még nem néztem meg, de most már melegen is sokkal könnyebben indul. A múltkor majdnem fél órát rugdaltam a hegyen míg kegyeskedett elindulni.....
Sziasztok!
Úgy látom, hogy ma nagy kedvel válaszoltok, úgyhogy én is kérdezek.
Hoztam egy használt 690 sm-et és azt látom rajta, hogy állandóan ég a tompított. Ha valaki ment már ilyennel és emlékszik, hogy azonn is égett-e írjon már egy igen nem-et legyen szives. A másik kérdésem az lenne, hogy ezzel lehet-e tartósan egykerekezni vagy ebből is kifogy az olaj?
Nos ha a vázszám és a motorszám egy ugyanaz motoré volt akkor simán átpakolhatod az ép rendszám nélküli moci alkatrészeit.Sajna kevés olyan törött motor van aminek nem sérült a váza főleg ha LC4-re gondolsz.Meg lehet többe jönne ki a két motor minthogy vennél egy ép rendszámost!
én úgy tudom hogy a vázszám a lényeg, tehát ha megveszed a törött forgalmisat, átdobod a blokkot és átiratod a motorszámot a forgalmiban, de ehhez lehet igazolni kell hogy a blokk sem lopott...
a számok nem fognak stimmelni és nem kapsz rá eredetvizsgát se műszakit
Lenne egy kérdésem..
Van egy olyan motor,amivel csak egy adásvételi van,tehát azt nem lehet forgalomba helyezni...
Lehet e olyat csinálni, hogy törötten venni egy ugyan olyan modelt ami forgalomba van és aminek a váza és a motorja nem sérült és átpakolni abba a vázba ? akkor már csak át kell íratni nem ? Valaki írjon pls..
Hali!

Ha még aktuális akkor íme a válasz:
az alapjárati keverék csavarod ha az egyéb beállítás rendben van(főfúvóka+tű stimmel a légszűrő+kipufogóhoz), akkor min. 1,5 de ebben a hidegben inkább 2 fordulatnyit ki kell legyen tekerve. Amiatt fullad alsó tartományban, mert teljesen el van szegényítve az alapjárati keverék. Csoda, hogy beindult...
A másik oldalon lévő fekete gomb az a melegindító gomb. Ha extrém meleg van vagy esetleg kicsit megszívja a motor magát akkor ezt benyomva kiemeli a tolattyút ezzel egy kis plusz levegőt adva a motornak így megkönnyítve az indítást. Ha jól van a karbi beállítva, akkor nincs rá szükség.
ilyet ......csak ne itt vedd mert ez itt pont nem olcsó ...de ez a belevaló