450 exc! Olajszintet hidegen vagy melegen kell nézni?
Hidegen negyedig van az ablak,járatom 10 percet leállit eltűnt az olaj majd kerülök vele egy karikát és majdnem csurig az ablak.
Másnakis jelentkezett ez?
arról volt szó hogy hétvégén vagy jövőhét elején megyek, tehát ha úgy vesszük még előre szóltam
amúgy meg 93-ér adnak ktm-be új, gyárit szóval nem éppen érte volna meg
bocs a fölös basztatásért, de ez így jött össze
Minden KTM-hez adnak egy üzemeltetési segédletet, ahol le van írva akár elpufogtatott üzemanyag-mennyiségben, akár üzemórában, hogy mikor és mit kell megnézni, ellenőrizni, cserélni. Ezeket azért írják, mert van tapasztalatuk, és egyszerűbb ellenőrizni valamit, és kicserélni, ha kell, mint 5-600.000 forintos javításokba beleszaladni. Nem is oly régen láttam olyan EXC blokkot, amibe ha időben cserélnek himbagörgőt, akkor nem lett volna 500.000 ft kár...erről beszéltem...de mindenki azt csinál, amit akar, ha rám hallgat...
Estét.
Persze én sem szaladgálok naponta a szakmühelybe de azért.....
Szóval ha tetszik ha nem ezek a vasak igénylik a rendszeres karbantartást.Gondolok itt arra hogy adott üzemóránként ki kell cserélni ezt azt.Tudom hogy ezek a szervízintervallumok nem a "hobby" motorosokhoz vannak kitalálva, de akkor is nyugodtabban húzom neki ha a szervízben átnézték ,beállították, adott esetben kicseréltek benne valamit.
Még mindíg olcsóbb mintha megakad benne valami.
Mindezek ellenére elég jól birják a használatot
Ui:Ha már kiadtam rá nem kevés pénzt akkor sokáig akarom használni.
Szerintem sem gondolta senki úgy hogy ebből most versenyt csinálunk, de mivel legtöbben nem motorszerelők, ezért ki tudja mikor mit kellene cserélni?!? Csak ha elviszi az ember szerelőhöz... aki lehetőleg egy-két hengeresekkel foglalkozik főleg(elvégre nem mindegy hogy cbr-t vagy crf-et szerelek gondolom)! És kis országunkban nincs minden 40-50 km-es körzetben megbízható szerelő. Én is autózhatok 100-110 km-ert (oda) holnap mivel nem ismerek közelebb senkit...
Nem verseny! Zolinál a műhelyben megfordult egy 525 EXC 650 üzemórával! A motor ment, igaz volt hangja, de a 650 üó alatt semmi még csak vezérműlánc se volt cserélve.
Helo!
Kérdeznék megint egy nagy hülyeséget! A yamaha yz 426-on van önindító? Mert ezek közül:(2002-2004), wr426, wr450, yz426, yz450, crf450, exc450 Csak az exc-ben tudom hogy van, és mivel a többiről nem találok semmilyen infót ezért megkérdezném itt is mert más forumon nem nagyon válaszolnak.
Még annyi hogy lehetséges az hogy beszerelni az önindítót? (bár ez biztos kurvára hülye kérdés)
Válaszotok előre is köszönöm!
Gyerekek! Ez értelmetlen verseny! Majd ha a blokkod 'megbontja' magát, akkor rájössz, hogy kifizetődőbb lett volna néha megcsinálni a kötelező revíziót...
Nekem tavaly valamikor tavasszal leszakadt az órám madzagja,akkor volt benne 400 óra. Azóta motoroztam nem keveset,de még mindig nincs semmim baja. Mondjuk én nagyon finoman használom.
Ejj ez komoly?Hát akkor lehet nem kell még a nagyszervízen gondolkodnom 170üzemóránál 400üzemóra az azért tényleg nemsemmi!Főleg én 15óránként cserélem az olajat és majdnem hogy csak kirándulok a motorral!Zoozee márkatárs is 300üzemóra körül tart az 525EXC vel pedig nem az a lightos endurós tipus
Ird ide :proksza@vipmail.hu köszi.