Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Öööö izé... igaz, De csak halkan jegyzem meg ez még mindig sx(f). Gondolom alul nyomatékszegényebb, nagyobb sűrítéssel, könnyített alkatrészekkel, pályán használva, nagygázon...
Pont sx-ről ültem át exc-re, először azt hittem nem jó a motor, annyival nehezebben pörgött föl, ill. érzésre erő sem volt benne...
Na 2T ről van szó egyből puszipajtások vagytok GD szemében
Légyszi válaszolj GIRAFFE! kösz..
Az finom kis jószág Igazából olyat kerestem én is, csak ez a 250-es jobb üzletnek tűnt...de végülis nem bántam meg
Nincs még...egy 2003-as EXC 200. Kevés üzemórával, de még ezt-azt meg kell csinálni rajta.
Képet!
GD! Most büszke leszel rám. Életem első 2T motorjával ismerkedtem ma. Na jó, Simsonom is volt, de ez akkor is egy KTM...
hú én nem kaptam csak angol német....
na igen nem ártana,mondjuk németet tanultam,meg angolul is elmakogok egy két dolgot ha arról van szó csajokkal pl egész jól tárgyalok meg kell pár nap belerázódni,és elmondok bármit ami fontos lehet ez a szaknyelv azért más tészta .
De hosszabb távon mindenképpen az lenne az egyszerűbb ha megtanulnál valami idegen nyelvet (már csak a sport miatt is jól jönne neked)
Fogalmam sincs...lehet aki új motort vesz az kap hozzá magyar nyelvűt...
ilyen gané nem létezik magyarba?mert így azért nekem fingom sincs hogy mi micsoda..
van erre valami biznisz?
Miért, a 450-esé szerinted jobb
24. oldal
Persze ennél igen! De ezzel hogy járkál az ember? Én az enyémen azt sem tudom leszabályoz-e valahol?!? Annyira még sosem hajtottam, a kis 250-est viszont el tudnám forgatni addig talán még pályán is, nem csak üresben :)
Pedig nem vagyok egy profi...
Szeva irtam mail-t!Megkaptad?
Jó haggyad már a kis 250SXF-et jóhogy annyi!Mit kapnak azok a kis 250-es négyütemek Én az 525-el amivel kirándulok lehet azt mondani meg néha rátévedek a pályára akkor is csak fél gázig húzom neki.Szerintem elpötyög még egy darabig.De tavaly télen nézték át és akkor minden pöpec volt még
Ha kevés, ha nem, annyi...itt a 250 SX-F-hez adott kezelési könyv, a 40. oldalt ajánlom figyelmedbe: 40 üzemóránál (nagyjából 280 l üzemanyag elhasználásánál) szeleprugók és hajtókar-csapágyak cseréje, 80 üzemóránál szelepek (és szeleprugók), hajtókar és főtengely-csapágyak cseréje. Hobbi-jellegű használat esetén is (38. oldal)!
Igaz, igaz!
Ezért vittem el én is szervizbe, csak nagyobb tapasztalatuk van mint nekem!
De átnéztem a papírokat amiket adtak hozzá, nem igazán találtam olyat amiben le lenne írva: hogy pl. nézd meg a szelepek nyúlását xy üó-nál, ha eléri az x mm-t cseréld, vagy hogy xy üó-nál ajánlott a csere...
De azt én sem hiszem hogy(talán az sx-eknél hallottam?!?) 80 üó után nagyszervíz... hmmm... az kevés...
Erre meg az a véleményem hogy szerintem is jobb ha nem várjuk meg míg a motorban olyan kár keletkezik amit költséges kijavítani.Az a 650üzemóra elég extrém!Ez csak a motor tartósságát mutatja!Amúgy ha átnézeti az ember pl 300üzemóránál attól még nem biztos hogy meg kell bontani a blokkot!Szerintem az élettartam nagyban függ a használattól!
Nincs mit megköszönni és nem csak érted áltam ki hanem a motorért is!Nehogymár elhitessék velünk hogy hátrányban vagyunk mert KTM-ünk van.Én soha nem becsültem le egyetlen japán márkát sem mivel én nem veszem alapul más véleményeit!
Köszönöm BUGIC hogy mellém álltál..;)
Szerintem is igazad van ..
Aki meg nem szereti az egyes motormárkákat az tartsa meg magának a gondolatait .. Én erre csak ennyit tudok mondani ..
Van nekem is olyan motormárkám,amit nem vennék meg,vagyis olyan motor márkák amelyben az alakja nem tetszik de akkor sem fikázom ..
Mert motorok,alakok,és ízlések .. ;)
450 exc! Olajszintet hidegen vagy melegen kell nézni?
Hidegen negyedig van az ablak,járatom 10 percet leállit eltűnt az olaj majd kerülök vele egy karikát és majdnem csurig az ablak.
Másnakis jelentkezett ez?
kecskeméti ktm/berg boltot hívtam, ők mondták hogy a gyári 16-18-as ami az a FS-eken van 93 pezó