Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

15-ös az SV meg társainak kell a villájába hogy valami csillapításnak nevezhető dolog tapasztalható legyen. Krosszozók használnak 6,25-ös meg 7,5-es olajakat, akik azért már nem lassan mennek meg nem piciket ugranak...
azt a 15wset nem tudom megfejteni mire jó
vega te mekkorákat ugratsz ,vagy ez miért?kis felvilágosítást plíz
Nekem most 2,5 van benne, ezzel már akár rugózik is alattam a motor
Szia!
Ha már telónál tartunk: nekem a quad hátsó telója szét van szedve dirib darab és most rakom össze. Te hogyan töltenéd föl olajjal úgy hogy ne maradjon benne levegő? Honnan kezdenéd el, mit tennél össze utoljára?
szóval,akkor 15W-s olajból már lehet kemény futóművet varázsolni?
Aha, az hülyeség, nem ravaszság...biztos a Vermes Sanya is ezért volt ilyen jó, mert 2,5 olajjal ment...
még laczka06 írta nekem emailban,hogy az a ravasz.gondolom ismered...
2,5 olaj? Mi a búbánatnak? Kecskeméten attól is pattog, hogy a gokart miatt sok gumi van a pályára kenve, és supermotoval nem ugyanazokat az íveket használod, mint ők...
akkor lehet hogy csak elakartak adni egy szelepgarnitúrát is az olajhoz ,mert először 2,5öst akartam. mondjuk jó ez az 5ös,csak egy kis finomhangolás kéne neki hogy ne pattogjon annyira.de szerintem supermotoba még ennél is vastagabbat hülyeség tenni,így is nagyon kemény
Ez nem egészen így van. Attól mert vékonyabb olajat teszel bele, még nem ereszt át...Én 20w teló olajról tudok, ami elég vastag. Keverni lehet, sőt a Castrolban nincs csak 5w és 20w olaj, és gyárilag ő adja meg a keverési arányt, ha 7,5-ös, vagy 10-es, stb. olajat akarsz előállítani.
hi.
én úgy tudom hogy van a 2,5ös, 5ős, 10es . mindegyikhez más szelepgarnitúra kell,hogy úgy működjön a teleszkóp ahogy ezekkel kell. plusz ha vastag van benne gyárilag és beleraksz vékonyabbat,ereszteni fog,és így fordítva...mondjuk én öhlinst rakattam bele,de ugyan úgy 5öst. aztán ismerek olyat,akik trükköztek úgy is ,hogy két féle sűrűsségűt kevertek,és kísérleteztek hogy a legjobb....de ez elég extrém eset gondolom
ha hülyéség,lehet javítani,én is kíváncsi vagyok hogy is van ez valójában
Engem az érdekelne,hogy melyik a legsűrűbb teló olaj
szevasztok!


valaki meg tudja nekem mondani,hogy 05' LC4 első telóiba mennyi,illetve milyen olaj kell?

köszi(én motororex fork oil 10w-30ra gondoltam)

Aha, mint egy halottaskocsi...akkor már a hátsó rugót miért hagyták meg sárgára?
Nem olyan rossz az azért...
Fekete mindenhez nem áll jól a fekete váz...nekem már ezen is az, mert én szedtem szét még régebben.
Ha egyszer rászánom magam és szétszedem teljesen, akkor nekem a váz is fekete lesz
Még a hűtővédő volt narancs, meg a kormányszivacs, és nagyon ütős volt úgy! Nem az egy FMF rendszer rajta. Tegnap vettem egy tankot az enyémre UK-ból...
Ja értem


A váztól eltekintve nagyon tetszetős
Rezó a gyári (felpolírozva?) vagy valami tuningcucc
Sima ügy! Szívesen! Ja, és helloooooooooooooooooo bulgáriaaaa...
Szerintem ugyanezen a betonplaccon ez a motor jobban mutat....

Naaaaaaaaagy köszönet érte!
A téli leállás az az, hogy egy időre szétszedem karbantartás miatt, aztán maikor kész, akkor folytatom a motorozást!

Ez volt az előző EXC 200 munkám...
Téli leállás - az mi?


De marha kíváncsi vagyok mit faragsz belőle
Most nem nyúltam hozzá, csak amit muszáj volt, de majd a téli leálláskor a saját ízlésem szerint lesz átalakítva. Nem árulom el, de a lényeg, hogy fehér-fekete-zöld lesz, Monster design-al...