üdv! a blokkban cserélve lett: olaj, összes csapágy, tömítésszett, szimeringek, hajtókar, wössner dudó-gyűrű-csapszeg,gyertya meg a membrán el volt törve csak a duattyú wössner a többi gyári ktm! sztem 80 ezer nem volt sok....vagy igen?
minden van hozzá ami csak kell! a blokk az ugyanaz mint a 125 exc csak nagyobb henger van rajta! az exc-n legalábbis! nekem tavasszal volt full generálon.... 80ezer.... de minden ki lett cserélve ablokkba! mondjuk szerencsém volt mert aki csinálta rengeteg gyári cucca volt olcsón
Sziasztok!
vzoli#89 köszi a véleményed!
még azt szeretném kérdezni,hogy alkatrészügyileg milyenek a tapasztalataid? attól tartok egy kicsit mivel az sx-200-at ha jól tudom csak két évig gyártották,igaz a tiéd exc
szeva Giraffe, meg persze mindenki
meg tudod mondani nekem hogy hány mm-es az a villa befogó ami fennt van az oldaladon? gondolok itt a tengely és villa középpontja közti távolságra, ööööö érthető vagyok vagy rajzoljak?
szia! nekem exc 200 van, csak ajánlani tudom! baromi jól kezelelhatő, nem olyan vad mind 1 250 es de sokkal nyomatékosabb mint a 125! nekem nagyon bejött:D:D:D:D
Beb,sikerült valami infót szerezned arról,amit beszéltünk?
mondjuk annyira nem sürgős,ha lenne belőle valami,az ugy is csak tavasszal,de azért kváncsi vagyok,van e ilyen egyáltalán.
köszi
Hali!
Érdeklődni szeretnék,hogy van-e valakinek tapasztalata,esetleg véleménye az sx 200 mocikról.Mert egy olyanban gondolkodom.Előre is köszi a válaszokat!
A következő típusokhoz:
KTM_400-620_LC4-LC4e_'97_Repair_Manual, KTM_400-660_LC4_'98-03_Repair_Manual, KTM_625LC4_2003_Owner's_manual, KTM_640LC4_2003_Owner's_manual, ktm porlasztóbeállítás
Kívülről. Belül meg teljesen eltér a furat/löket arány (így a kompresszióviszony is), titánból vannak a szelepek, kovácsolt a dugattyú + nagyobb a karbi...
Még új vagyok a fórumon! Csak LaciCRM kérdésére szeretnék válaszolni, mert nekem is Ktm 620 sc-m van! A különbség a simához képest, amit én tudok az az,hogy a sc
-nek kis olajköre van 1,6 liter, más a hengerfeje is , tank ez az! Az igazi sc-ket sima telóval adták ki wp-extreme-me, ahogy tudom! Ha még nincs szerviz manuálod szivesen küldök, abban van még egy két eltérés!
2007-ig az összesnek hasonlít a blokkja az EXC-hez mivel egy öntvény Amúgy nem sokban különböznek csak a 450-et 2003-tól gyártották mikor elterjedtek a 450-ek a 250géposztályba.
Én meg pont hogy inkább régebbit néznék, azoknak még sokkal jobban hasonlít a blokkja az EXC-éhez - könnyebben kezelhetőek és tartósabbak. Cserébe nyilván a futómű kevésbé naprakész...
2003-ig csak 400 meg 520-as volt.2003-tól van 450SX.Inkább 2003-utánit nézz 450-ben.az 520 meg 525 nagyon brutális és pályára szerintem nem kell ekkora erő.
Sziasztok lenne egy KTM.-525EXC full gyári állapotban enduroként is sm-ként is 7000km van benn e elsö tulaj stb. Ha valakit érdekelne irjatok lakást vennék és kellen a pénz a gép tényleg full-od fütött helyen tárolom rengeteg extra van rajta!
tervezek valami nagyobb fajta krossz gépet venni és nagyon tetszenek a ktm 450 520 sx tipusai kb 2000-2003 évjáratban!
sajnos nem igazán van a társaságban ktm ezért nem is igazán van tapasztalat vele!
Ha valaki irna pár dolgot róluk azt megköszönném,esetleg ha lehetne hasonlitani a honda crf 450 hez az is jó lenne mert azzal vannak tapasztalatok!
tehát a képen látható kékkel jelölt távolságra vagyok kiváncsi, ha jól értettem a szakit