Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na kitört belőlem a kreativitás
tehát a képen látható kékkel jelölt távolságra vagyok kiváncsi, ha jól értettem a szakit
zavarhatlak még ilyenkor telefonon?
üdv! a blokkban cserélve lett: olaj, összes csapágy, tömítésszett, szimeringek, hajtókar, wössner dudó-gyűrű-csapszeg,gyertya meg a membrán el volt törve csak a duattyú wössner a többi gyári ktm! sztem 80 ezer nem volt sok....vagy igen?
A Börni kérdezte a minap, és most csak arra emlékszem, hogy kb 25-30 mm-rel szélesebb, mint a gyári...de rajzolj, és hívj fel...
És nálad mit takar a 'minden' szó?
minden van hozzá ami csak kell! a blokk az ugyanaz mint a 125 exc csak nagyobb henger van rajta! az exc-n legalábbis! nekem tavasszal volt full generálon.... 80ezer.... de minden ki lett cserélve ablokkba! mondjuk szerencsém volt mert aki csinálta rengeteg gyári cucca volt olcsón
Sziasztok!
vzoli#89 köszi a véleményed!
még azt szeretném kérdezni,hogy alkatrészügyileg milyenek a tapasztalataid? attól tartok egy kicsit mivel az sx-200-at ha jól tudom csak két évig gyártották,igaz a tiéd exc
szeva Giraffe, meg persze mindenki
meg tudod mondani nekem hogy hány mm-es az a villa befogó ami fennt van az oldaladon? gondolok itt a tengely és villa középpontja közti távolságra, ööööö érthető vagyok vagy rajzoljak?
szia! nekem exc 200 van, csak ajánlani tudom! baromi jól kezelelhatő, nem olyan vad mind 1 250 es de sokkal nyomatékosabb mint a 125! nekem nagyon bejött:D:D:D:D
uff!

Beb,sikerült valami infót szerezned arról,amit beszéltünk?
mondjuk annyira nem sürgős,ha lenne belőle valami,az ugy is csak tavasszal,de azért kváncsi vagyok,van e ilyen egyáltalán.
köszi
Hali!
Érdeklődni szeretnék,hogy van-e valakinek tapasztalata,esetleg véleménye az sx 200 mocikról.Mert egy olyanban gondolkodom.Előre is köszi a válaszokat!
Üdv!

Tényleg az olajkör, na az nekem is kicsi! ( talán SC a gép ?!?! -nemhiszem) Hengerfejben a szelepek lennének másak? Ja és köszi az infókat

Szervizmanualt küdhecc
na sikerült ma megnyitni, ha valakit még érdekel

KTM SMR 450 2010

Engine type Single cylinder, 4-stroke
Displacement 449.3 cc
Bore x stroke 97 / 60.8 mm (3.82 / 2.39")
Compression ratio 12.5:1
Starter/Battery E-Starter / 12 V 4 Ah
Transmission 5 gears, dog clutch engagement
Fuel Mixture Generation Keihin FCR MX 41
Control 4 V / DOHC
Lubrication Pressure lubrication with 3 oil pumps
Engine lubrication Motorex, fully synthetic, SAE 10W-50
Primary drive 29:74
Final drive 14:48
Cooling Liquid cooled
Clutch APTC slipper clutch, hydraulically operated
Ignition Kokusan digital


Frame Chromium-Molybdenum central double-cradle-type frame, powder coated
Subframe Aluminium 7020
Handlebar Aluminium, Ø 28/22 mm (1.10/0.87"), tapered
Front suspension WP USD Ø 48 mm (1.89")
Rear suspension WP PDS mono shock
Suspension travel front/rear 280 / 310 mm (11.02 / 12.20")
Front brake Magura four piston, radially bolted caliper, brake disc Ø 310 mm (12.20")
Rear brake Brembo single-piston, floating caliper, brake disc Ø 220 mm (8.66")
Rims, front/rear Spoked wheels with aluminium rims, 3.5 x 16.5"; 5.0 x 17"
Tires, front/rear 125/80 R 420"; 170/55 R 17"
Chain X-Ring 5/8 x 1/4"
Main silencer Aluminium
Steering head angle 63.5°
Wheel base 1475 ± 10 mm (58.07 ± 0.39")
Ground clearance (unloaded) 300 mm (11.81")
Seat height 920 mm (36.22")
Tank capacity approx. 8.2 liters (1.80 gal)
Weight (no fuel) approx. 111.5 kg (245.8 lbs)
Sziasztok gondoltam megosztom veletek:
KTM szerelési utasítások

A következő típusokhoz:
KTM_400-620_LC4-LC4e_'97_Repair_Manual, KTM_400-660_LC4_'98-03_Repair_Manual, KTM_625LC4_2003_Owner's_manual, KTM_640LC4_2003_Owner's_manual, ktm porlasztóbeállítás

Nem olvastam vissza ha már fent lenne elnézést!
KTM. Még a macskám is szereti
Kívülről. Belül meg teljesen eltér a furat/löket arány (így a kompresszióviszony is), titánból vannak a szelepek, kovácsolt a dugattyú + nagyobb a karbi...
Sziasztok!

Még új vagyok a fórumon! Csak LaciCRM kérdésére szeretnék válaszolni, mert nekem is Ktm 620 sc-m van! A különbség a simához képest, amit én tudok az az,hogy a sc
-nek kis olajköre van 1,6 liter, más a hengerfeje is , tank ez az! Az igazi sc-ket sima telóval adták ki wp-extreme-me, ahogy tudom! Ha még nincs szerviz manuálod szivesen küldök, abban van még egy két eltérés!

Üdv. Tamás
2007-ig az összesnek hasonlít a blokkja az EXC-hez mivel egy öntvény Amúgy nem sokban különböznek csak a 450-et 2003-tól gyártották mikor elterjedtek a 450-ek a 250géposztályba.
Én meg pont hogy inkább régebbit néznék, azoknak még sokkal jobban hasonlít a blokkja az EXC-éhez - könnyebben kezelhetőek és tartósabbak. Cserébe nyilván a futómű kevésbé naprakész...
2003-ig csak 400 meg 520-as volt.2003-tól van 450SX.Inkább 2003-utánit nézz 450-ben.az 520 meg 525 nagyon brutális és pályára szerintem nem kell ekkora erő.
Sziasztok lenne egy KTM.-525EXC full gyári állapotban enduroként is sm-ként is 7000km van benn e elsö tulaj stb. Ha valakit érdekelne irjatok lakást vennék és kellen a pénz a gép tényleg full-od fütött helyen tárolom rengeteg extra van rajta!
Üdv mindenkinek!

tervezek valami nagyobb fajta krossz gépet venni és nagyon tetszenek a ktm 450 520 sx tipusai kb 2000-2003 évjáratban!
sajnos nem igazán van a társaságban ktm ezért nem is igazán van tapasztalat vele!
Ha valaki irna pár dolgot róluk azt megköszönném,esetleg ha lehetne hasonlitani a honda crf 450 hez az is jó lenne mert azzal vannak tapasztalatok!