Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó lenne ha igy menne....de van hitel a mocin...Igy most kirakom eladónak!Hitelátválalással lehet vinni 0 ft-tól 100 hónapra 26500 ft ha érdekel vkit szóljatok
elviszed a motort ,otthagyod és elhozod a KTM-et utána szépen fizetgeted azt a keveset amit kell
Most beszéltem a Full gas-osakkal és van náluk egy 2008-s model 2200 km-l rendszámos.Most számolják hogy hogyan lehet megoldani a beszámitást.
Am műszakira ha viszed....akkor legyen lámpa,index ha van az nem hátrány,visszapillantó.....ilyen alap dolgok(bár indexet úgy tudom nem kötelező feltenni)
vegyél rendszámosat...
Jaja
rendszámozni hogyan kell ezeket?Exc-t?
örülj neki,hogy "olcsók"! ha van 1.3-ad akkor simán kerítesz 1 faja gépet ami patent...jah és vedd meg 525,530-at majd megszokod....
Valóban nem szép látvány, mint a hosszú hátsó sárvédő sem. De ami jár az jár, a kedves ügyfél meg kérte
Hát nem olcsó.....de olyan motort akarok venni ami már megis marad...ami most van motorom egy GSR 600 ABS azt nem lehet szórakozásra is használni....a közút veszélyesebb mint a földút és igazából nem is lehetne úgy használni mint amit bir pl 200 fölött menni meg boridgatni kanyarban a közút nem erre való tele van veszélyel.......Előző motorom egy DRZ 400 SM volt és mai napig bánom hogy lecseréltem GSR-re.....jó motoror a GSR nagyon csak nagyrészt a motorot élvezem ahogyan megy és nem a motorozást mint a DRZ-nél....Nézek még használtan EXC-t csak az a fura hogy nagyon olcsók...2évesek 1-1,3-ért vannak....

Annyi pénz a világon nincs...
Helló!
Valaki nemtud eladó 2005-ös exc re való kilométer óra kijelzőt?
Na akkor szeretettel várunk a KTM-esek táborába!450-el szerintem jobban jársz meg kimotorozhatóbb
Köszi mindenkienk!Maradok az EXC-nél és vagy 450 vagy 530
még a mostani motoromat bekell számoltatnom és úgy lesz EXC.
A Full Gas-nál most Akrapovic dobot meg egyéb kiegészitőket adnak mellé ajándékba s még az ára is jó az 530-s 2.200.000+az ajándékok!
Kompresszió mérés,vezérműlánc feszesség esetleg csere ha már határértéken van,ugyanúgy szelepek,szimeringek,csapágyak átnézés.Én még nem léptem túl a 200üzemórát de ennyinél általában át kell vizsgálni ezeket a részeket hogy nagy baj ne történjen!Biztos vagyok benne hogy elmenne több órát is de a cserével megelőzhető sok gond!
tükör
Balassagyarmaton van olyan is amit meg tudnál nézni
A 200 üó. átvizsgálásnál mit kellene megnézni, esetleg cserélni?
Esetleg le tudnád írni bővebben?
a régebbi blokkos exc450-re gondolok...

Köszi!
Hali!
Nekünk egy 2008-as 450 EXC volt, tesztmotorként vettük tavaly februárban. Szóval kapta az ívet szegény, látszott is rajta. 128 üzemórával adtuk el. Az olajcserén(előírás szerint betartva, full szintetikus olajjal) kívül semmit nem költöttünk a motorra(hazudok, mert nagyon sok extrát megvettünk rá), szelepállítás sem volt, full a gyári értékeknek megfelelő volt végig. A párom főleg crossozott és supermotozott vele. Indult is egy két versenyen, volt olyan is amit megnyert ezzel a motorral(kőszárhegy tömegsport) Neki volt a régi blokkos EXC is, azzal se volt semmi probléma.
Így nézett ki mikor eladtuk( fent van a használtautón, ismét eladó)
2t-t vegyél:)Vagy ha mindenképp 4t akkor egy EXC400 az aranyközépút!
A motor árát tom csak egy nagy szerviz mennyiben van kb?
A régi blokkosokat ismerem inkább mert az van meg volt is.Azokat jól összerakták.Szervízigény csakúgy mint minden versenyenduro.15üzemóránként vagy 1000Km olajcsere 200óránál nem árt egy komolyabb átvizsgálás.Ez a régi blokkosnál!Az új blokkosok 2008-tól mondanak rá jót meg rosszat is szóval pasz..Árakat nézd meg a neten de újonnan 2milla felett vannak!
Maradok az EXC-nél!
Hii
Az is igaz de egy darabig nem tudnék új motort venni ezrét is kellene a nagyobb..Szervizigényől tudsz vmit mondani meg árakat?
Mondjuk az egyik egy vezérműtengelyes, a másik kettő...eltérő furat/löket arány...de még kívülről sem hasonlít a két blokk - kell ennél több vagy elég ennyi
Hello kispohi!
Különbség gyakorlatilag a köbcentiben van.Nyomatékosabb az 530-as EXC ezáltal.Ha most kezdenéd az endurózást és versenyezni is akarsz akkor 250EXCF-el kezdj!Legjobb sokak szerint kisebb motorral tanulni!Kimotorozni egy darabig azt se fogod!