Jó lenne ha igy menne....de van hitel a mocin...Igy most kirakom eladónak!Hitelátválalással lehet vinni 0 ft-tól 100 hónapra 26500 ft ha érdekel vkit szóljatok
Am műszakira ha viszed....akkor legyen lámpa,index ha van az nem hátrány,visszapillantó.....ilyen alap dolgok(bár indexet úgy tudom nem kötelező feltenni)
Hát nem olcsó.....de olyan motort akarok venni ami már megis marad...ami most van motorom egy GSR 600 ABS azt nem lehet szórakozásra is használni....a közút veszélyesebb mint a földút és igazából nem is lehetne úgy használni mint amit bir pl 200 fölött menni meg boridgatni kanyarban a közút nem erre való tele van veszélyel.......Előző motorom egy DRZ 400 SM volt és mai napig bánom hogy lecseréltem GSR-re.....jó motoror a GSR nagyon csak nagyrészt a motorot élvezem ahogyan megy és nem a motorozást mint a DRZ-nél....Nézek még használtan EXC-t csak az a fura hogy nagyon olcsók...2évesek 1-1,3-ért vannak....
Köszi mindenkienk!Maradok az EXC-nél és vagy 450 vagy 530
még a mostani motoromat bekell számoltatnom és úgy lesz EXC.
A Full Gas-nál most Akrapovic dobot meg egyéb kiegészitőket adnak mellé ajándékba s még az ára is jó az 530-s 2.200.000+az ajándékok!
Kompresszió mérés,vezérműlánc feszesség esetleg csere ha már határértéken van,ugyanúgy szelepek,szimeringek,csapágyak átnézés.Én még nem léptem túl a 200üzemórát de ennyinél általában át kell vizsgálni ezeket a részeket hogy nagy baj ne történjen!Biztos vagyok benne hogy elmenne több órát is de a cserével megelőzhető sok gond!
Hali!
Nekünk egy 2008-as 450 EXC volt, tesztmotorként vettük tavaly februárban. Szóval kapta az ívet szegény, látszott is rajta. 128 üzemórával adtuk el. Az olajcserén(előírás szerint betartva, full szintetikus olajjal) kívül semmit nem költöttünk a motorra(hazudok, mert nagyon sok extrát megvettünk rá), szelepállítás sem volt, full a gyári értékeknek megfelelő volt végig. A párom főleg crossozott és supermotozott vele. Indult is egy két versenyen, volt olyan is amit megnyert ezzel a motorral(kőszárhegy tömegsport) Neki volt a régi blokkos EXC is, azzal se volt semmi probléma.
Így nézett ki mikor eladtuk( fent van a használtautón, ismét eladó)
A régi blokkosokat ismerem inkább mert az van meg volt is.Azokat jól összerakták.Szervízigény csakúgy mint minden versenyenduro.15üzemóránként vagy 1000Km olajcsere 200óránál nem árt egy komolyabb átvizsgálás.Ez a régi blokkosnál!Az új blokkosok 2008-tól mondanak rá jót meg rosszat is szóval pasz..Árakat nézd meg a neten de újonnan 2milla felett vannak!
Mondjuk az egyik egy vezérműtengelyes, a másik kettő...eltérő furat/löket arány...de még kívülről sem hasonlít a két blokk - kell ennél több vagy elég ennyi
Hello kispohi!
Különbség gyakorlatilag a köbcentiben van.Nyomatékosabb az 530-as EXC ezáltal.Ha most kezdenéd az endurózást és versenyezni is akarsz akkor 250EXCF-el kezdj!Legjobb sokak szerint kisebb motorral tanulni!Kimotorozni egy darabig azt se fogod!
rendszámozni hogyan kell ezeket?Exc-t?
Annyi pénz a világon nincs...
Valaki nemtud eladó 2005-ös exc re való kilométer óra kijelzőt?
még a mostani motoromat bekell számoltatnom és úgy lesz EXC.
A Full Gas-nál most Akrapovic dobot meg egyéb kiegészitőket adnak mellé ajándékba s még az ára is jó az 530-s 2.200.000+az ajándékok!
Esetleg le tudnád írni bővebben?
a régebbi blokkos exc450-re gondolok...
Köszi!
Nekünk egy 2008-as 450 EXC volt, tesztmotorként vettük tavaly februárban. Szóval kapta az ívet szegény, látszott is rajta. 128 üzemórával adtuk el. Az olajcserén(előírás szerint betartva, full szintetikus olajjal) kívül semmit nem költöttünk a motorra(hazudok, mert nagyon sok extrát megvettünk rá), szelepállítás sem volt, full a gyári értékeknek megfelelő volt végig. A párom főleg crossozott és supermotozott vele. Indult is egy két versenyen, volt olyan is amit megnyert ezzel a motorral(kőszárhegy tömegsport) Neki volt a régi blokkos EXC is, azzal se volt semmi probléma.
Így nézett ki mikor eladtuk( fent van a használtautón, ismét eladó)
Az is igaz de egy darabig nem tudnék új motort venni ezrét is kellene a nagyobb..Szervizigényől tudsz vmit mondani meg árakat?
Különbség gyakorlatilag a köbcentiben van.Nyomatékosabb az 530-as EXC ezáltal.Ha most kezdenéd az endurózást és versenyezni is akarsz akkor 250EXCF-el kezdj!Legjobb sokak szerint kisebb motorral tanulni!Kimotorozni egy darabig azt se fogod!