Lenne 1 kérdésem hozzátok..
Nekem KTM 640 lc4 es van ..
Sok dolgot hallotam a KTM 640 röl.és nekem az lenne a gondom hogy 130 után beszitál kicsit a kormány Néhány ember szerint gumi is lehet,és a KTM 640 - est nem ajánlják 80 kg testsúj alatt..
Szerintetek mi a gond ? a Gép 2004 es évjáratú..
Hunty-Munty, Én is az cl4 - es tudom ajánlani ami KTM,és nem üzemórás..Nekem is KTM 640 van és elég bika,könnyen kerékre áll gázról
Ha valami kérdésed van írj
10-15 óránként kell olajat cserélni=vagyis annyinként basztatni kell a motort ("mellékesen" ugye ez nem kevés pénzbe kerül).
2T-nél is kell olajat cserélni, ez jogos, csak mondjuk ott egy olajcsere költsége van vagy 1000 Ft...ráadásul ha a könyvét veszed alapul, akkor 4000 km-ként vagy évente elég cserélni (mondjuk sztem ez faszság, mióta nálam van az EXC, mentem vele kb. 100 órát, 3szor cseréltem olajat a váltóban és igencsak érezni lehetett a különbséget utána, szóval ennél még sűrűbben se ártana foglalkozni vele)
Hali srácok!
Lenne 1 nagy bajom vettem egy 520-as ktm-et de menet közben lecsúszott a vízcső és km 300m-t mentem vele. Akkor összeraktam feltöltöttem vízzel és nem volt gond. Viszont hidegen nem de melegen lehetetlen elindítani és a a blokkból új cicergő hang hallatszik (mint mikor megy a (hűtőventillátor) . Teljesítményben nincs különbség. Eltűnt kb 2 deci víz is de ez lehet hogy csak a levegő miatt ami a rendszerben ragadt. Szerintetek mi lehet a probléma? Fontos lenne!
Szerintem: Vízpumpa vagy megsűtés illetve gátrepedés lehet a baj.
Semmi más nem észrevehető nem habos és fehér az olaj nem büdös semmi.
Na miújság moci mikor lesz és milyet szeretnél?