Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv Szabi
Na miújság moci mikor lesz és milyet szeretnél?
Teleszkóp szimering vagy olaj? EXC-nél nekem is rázott, mert szimeringes volt az egyik fele, és kevesebb olaj volt már benne.
Keresek a képen is látható összekötő csövet(a gyári elődob/katalizátor helyére való sima átmenős "Z" cső) egy 2002es évjáratú KTM 640 LC4-re.
is-is.
Neked futómű vagy gumi volt a hiba ?
igen, lehetséges első gumi probléma is. de érdemes az első futóműbeállításokat is átnézni. nekem ugyan ez a gond volt a 660SMCvel.
Lenne 1 kérdésem hozzátok..
Nekem KTM 640 lc4 es van ..
Sok dolgot hallotam a KTM 640 röl.és nekem az lenne a gondom hogy 130 után beszitál kicsit a kormány Néhány ember szerint gumi is lehet,és a KTM 640 - est nem ajánlják 80 kg testsúj alatt..
Szerintetek mi a gond ? a Gép 2004 es évjáratú..
Elírtam lc4 bocsi
Hunty-Munty, Én is az cl4 - es tudom ajánlani ami KTM,és nem üzemórás..Nekem is KTM 640 van és elég bika,könnyen kerékre áll gázról
Ha valami kérdésed van írj
látod, vannak neked jó ötleteid...
Egy maláj kurvát? Vagy inkább kettőt egyszerre?
Tény hogy nem a legdrágábbat vettem meg.
Majd egyszer a kedvedért kipróbálom valami fullextrással is
vagy lehet, hogy csak gyenge minőségű olajat használtál...
10-15 óránként kell olajat cserélni=vagyis annyinként basztatni kell a motort ("mellékesen" ugye ez nem kevés pénzbe kerül).
2T-nél is kell olajat cserélni, ez jogos, csak mondjuk ott egy olajcsere költsége van vagy 1000 Ft...ráadásul ha a könyvét veszed alapul, akkor 4000 km-ként vagy évente elég cserélni (mondjuk sztem ez faszság, mióta nálam van az EXC, mentem vele kb. 100 órát, 3szor cseréltem olajat a váltóban és igencsak érezni lehetett a különbséget utána, szóval ennél még sűrűbben se ártana foglalkozni vele)
Ha nem viszik el addíg, én ráérek....
Hát lehetséges, hogy ez inkább a te méreted...
Te beszélsz hülyéket milyen 10-15 4T-nél 100-150 2T-nél Nem a dugócserére értesz 100-150-et?Olajat 2T-be se lenne egészséges addig benne hagyni
Hova a faszba rohanjak?!? Ráérek, nem?
Hol mondtam én olyat hogy egyből dugócserével kell kezdeni a 4T-nél?
Hali srácok!
Lenne 1 nagy bajom vettem egy 520-as ktm-et de menet közben lecsúszott a vízcső és km 300m-t mentem vele. Akkor összeraktam feltöltöttem vízzel és nem volt gond. Viszont hidegen nem de melegen lehetetlen elindítani és a a blokkból új cicergő hang hallatszik (mint mikor megy a (hűtőventillátor) . Teljesítményben nincs különbség. Eltűnt kb 2 deci víz is de ez lehet hogy csak a levegő miatt ami a rendszerben ragadt. Szerintetek mi lehet a probléma? Fontos lenne!
Szerintem: Vízpumpa vagy megsűtés illetve gátrepedés lehet a baj.
Semmi más nem észrevehető nem habos és fehér az olaj nem büdös semmi.
Nem tudom hogy számította ezt ki
Csak a GD olyan lassan megy, hogy neki 10-15 óra az örökkévalóságnak tűnik...
Naa azért bebaszna Dani ha 10-15óránként dugót kéne cserélnem Egyébként LC4-esek amik nem üzemórásak és KTM-ek!Ja és igen jól mennek!
Tudna valaki olyan KTM-et mondani ami nem üzemórás mégis faszán megy?
Köszönöm a korrekt válaszod!