Alapvetően az, csak mondjuk nem 10-15 óránként kell baszkurálni mint a 4T-ket vagy a krosszokat, hanem mondjuk 100-150-enként...persze ha úgy mész mint a David Knight, akkor nem árt ha 20 óránként Te is dugót cserélsz benne...
Hali
lenne gy kérdésem 125ös lc2esbe milyen tipusu váltóolaj kell pl hogy 10w-30 vagy 80w ilyenre gondolok hogy ez mit jelent és hogy ebből nme-e tudjátok milyen jó vagy kell bele köszi a választ.
brigéciollal lekened szárazon, kicsit hagyod had oldja, aztánl evereted vízzel, legen jó nagy nyomás de ne magasnyomású mosóval (többen vitatták itt hogy az nem tesz jót a láncnak) aztán ha marad még dzsuva megismétled az eljárást . évek óta így csinálom, mindig tiszták a motorjaim. szeretem amikor teljesen " steril" sehol egy olajcsepp sem piszok
Most például slag+kefe kombóval nyomtam...mondom, anynira nem viszem túlzásba a dolgot
Benzinnel sztem soha nem mostam semmit rajta...a 625-ösön néhanapján Brigéciollal kezeltem a kényes területeket, de ennyi volt a max.
XXL-es, javítom a hírdetést is
Sok sikert a spídhez !
Nekem az ujja kicsit hosszú
Eddig elég jól bírja a kiképzést...(kopp-kopp)
lenne gy kérdésem 125ös lc2esbe milyen tipusu váltóolaj kell pl hogy 10w-30 vagy 80w ilyenre gondolok hogy ez mit jelent és hogy ebből nme-e tudjátok milyen jó vagy kell bele köszi a választ.
Benzinnel sztem soha nem mostam semmit rajta...a 625-ösön néhanapján Brigéciollal kezeltem a kényes területeket, de ennyi volt a max.