Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Első körön pedig egyszerűbb és olcsóbb lenne az első lánckereket cserélni, de oda 14-esnél nagyobbat nem tudsz rakni (nem fér el).
Hátul 1-2 foggal nem érdemes szórakozni, szinte észrevehetetlen a változás, szóval a 48-as helyett legalább 45-öst vagy még kisebbet tegyél fel.
Fogyasztás lemaradt, hát nem tudom, hogy most ez sok-e, 12,5 feles tankom van, 6-7-8 literrel elmegyek 100 at, de inkább az utóbbi, sz.tem attól is függ mennyire húzza neki az ember, bár ez nem vészes annyira (szerintem)
Majd most ősz, jön a terep, meglátjuk ott mi lesz (voltam terepen, iszonyat jól megy ott is, fekszik jól)
Szerettem volna én is kérdezni valamit, mégpedig, hogy most én a motoromat (exc 200 ) utcán használom, kisebb pogácsás gumival (adatlapomon lehet látni) és, hogy városban, közúton mi lenne a jó, optimális áttétel? mekkora lánckereket tegyek rá, hogy menne még jobban stb. , erre lennék kiváncsi, én még nem variáltam ezeket, ahogy vettük úgy maradt, hátúl 48 as fogaskerék van, az elsőt nem néztem, nem tudom most így megmondani, de voltunk ismerősnél, ő mindenféleképpen azt tanácsolta, hogy hátulra egy kisebbet kellene (állítólag még jobban megy majd és kevesebbet eszik) nem tudom, ezért írtam (végre semmi bajom sincs vele, mentem már 150 et is igy , ezzel a felállásal ) csak így "jobb" lenne
Köszönöm a válaszaitokat előre is!
Igen, nagyjából stimmel a súly amiket írtál. Én is sokat használom pld munkába járni, reggel kómásan sokszor nincs kedvem rugdosni, néha jó lenne egy önindító rá, de elviselem. Ha ez nálad sem jelent gondot akkor szerintem mindenképp az SC-t válaszd.
köszi a választ! ezt nem tudtam, önindito az egyetlen dolog ami ekkora gépnél lehet hogy hiányozna... könnyü elinditani, ugy értem ha megtanulja az ember a technikáját nincs vele gond nem? nekem mindennapos utcai használatra kellene, plusz szeretném a supermotozást kiprobálni, enduroszett is lehet hogy kellene, de most elsösorban az SM-re állnék át, endurozást ugyis csak havonta 1 hétvégén nyomnám
ugy tudom az LC4 140-150 kg körül mozog, az SC meg 120 körül, ez azért elég sokat jelentene szerintem
LC4. Inkább.
Szevasztok.

Elhatároztam magam, véglegesen és visszafordíthatatlanul(aszem ).
Érdekelne hogy mindennapi utcai használatra érdemes e megvenni egyx 525exc supermotot(2006), vagy inkább LC4et ajánlanátok?
SC rulez!

Tegnap mennyire hiányzott a börzsönyi szerpentineken...
Nekem 625sc van. Mivel ez a puritán kivitel, se generátor, se akksi, se önindító, csak ami szükséges, viszont jó pár kg súlynyereség cserébe.
Elég jól megy, bár nekem hosszú az áttétel, 16 - 38. Utcára első osztályú, de gokartpályára nem ártana egy kicsivel rövidebb, jövőre meg is ejtem szerintem.
Terelgetni könnyű, forgalomban kiváló, mintha biciklivel mennél kb, s a gokartpályán sem nehéz vele bánni.
Túl sok tapasztalatom nincs még vele, egyelőre nem bántam meg, hogy ezt választottam. 640-el egyszer mentem, de az már rég volt és akkor még javában speedmotoros voltam, úgyhogy nem tudnám megmondani mennyivel másabb. Valószínűleg nem sokkal, kérdés, hogy hol és mire használnád, megéri e a kényelmet az önindító s az a plusz néhány kg súlytöbblet az SC-vel szemben.
Sziasztok! Véleményeket szeretnék kérni az exc 250esekről, 2t-sről. Kinéztem egyet de nem tudom, hogy mennyire megbízhatóak. Azt tudom, hogy kevésbe szervízesek mint a 4t-sek. Endurozni szeretnék de ugye a 2t-vel nem lehet motorfékezni, és ezért gondoltam, hogy 4t. Valaki használt 2t erdőbe és volt dugóakadása vagy vmi egyéb? Köszönöm előre is

Link: http://www.hasznaltauto.hu/3101542_ktm_exc_2000
értem, én konkrétan arra értettem azt h nem fordul, hogy a kormányt nagyon kicsi szögben tudom forditani, ezzel nem volt gáz csak akkor ha meg kellett fordulni, na mindegy, igazábol a 640 LC4 vs 625 SC kérdés éredekelne, ha valakinek van tapasztalata velük
én már jártam úgy is, hogy nem néztem meg , hogy laposak-e a gumik, és mentem, és kanyarban nehezen akart fordulni, és mikor haza értem, megnéztem a gumikat, és az első gumi full lapos volt, érthető , hogy nem akart fordulni, nem tudom , nem volt defektem, mert felfújtuk, és utána már tökéletes volt, egyből könnyebb volt fordulni, de lehet állítani is a kormánynál, ilyen csavarral, nekem is kellet állitani, mert nem nagyon lehetett fordulni vele , aztán utána már tökéletes volt
Hello! Lenne pár amatör kérdésem. Mentem egy 640 LC4-essel, 2004-es modellel, nem igazán akart fordulni a kormánya amin meglepödtem (tapasztalatlanság ugye), de ezt leszámitva nagyon tetszett. Tavasszal szeretnék egy nagyobb vasat és eléggé beleszerelmesedtem a narancsokba, nagyon tetszik a 640 LC4 meg a 625 SC is, utobbival több gond van mint a "sima" LC4-essel? Plusz érdekelne, hogy miért jo az, hogy nem fordul rendesen a kormány?
Ő hajtókar csere főtengely csapágyak tömmítés szett teljes teló felújítás! Szelephézagállítás!De azóta nagyon f*sza amúgy az volt a baj hogy sziloplaztoztak és nem kapott olajat a hajtókarom és ezért trapára ment a hajtókarom! Ezt most hallottam a KTM szervízbe vittek egy rmz - 250 est csinálnio és annál is sziloplasztott használtak csak neki az egész beállt és vezeti 3 osztályt endurocrosson!
Hello. Igen Győrből szoktunk indulni,és leginkább a Bakonyba motorozunk. Ha esetleg van kedved,akkor vasárnaponként csatlakozhatsz,persze ha olyan az idő. Ha meleg van és régóta nem esett,akkor a Likócsi erdőbe szoktunk nyektetni azon a szakaszon amin a verseny volt.
Helló Danci! Mivolt a mocid baja?
Szeva én is az Alma motorból vettem a mocim de már 170000 rá kellet költenem a blokkjára(igaz mióta meg lett csinálva nagyon penge lett a gép!) ! Amúgy nekem 520 som van de sztem nagyon jók lehetnek az 525 ök!
Köszi Jimmy!merre szoktatok motorozni?honnan indultok?Győr?
Helló! Hátsó dobom van! Ha érdekel irj
Hát én úgy szoktam,hogy berakom a kocsiba,elviszem a doktor úrnak,aztán megcsinálja amit kell.
Helló Jimmy525! Te ,hogytudod,hogy helyes a váltókar alatti fémházas olajszűrő betétele mert nem egyforma a két vége.az eggyik felén a belső luk szűkebb,mellik van a zárókupakban? 450 exc-m van.
Ha jól hallottam,valamibe úgy számolta bele azt a motort. Amúgy telóba nem nagy összeg a szimering (ha kell tudok segíteni,van egy srác aki 5 vagy 6 ezerér megcsinálja darabját olajjal mindennel együtt) ,csapágyat meg kapsz az összes kerékbe 5000forint körül,minden csapágyboltba. Mondjuk a helyedbe azért annyit megnéznék,hogy nem-e a csapágyház van kiverődve,mert ezeknek elég szar a kerék agya. Ha a kuplung sehol nem folyat,akkor lehet hogy csak az olaj szar benne.
Köszi szépen , ez lesz! csáááá
Én a helyedben keresnék valakit aki ismeri ezt a típust és elmennék vele megnézni!Hallgasd meg menj vele egy kört,nézd meg van benne rendesen olaj,víz meg légszűrő mennyire van karbantartva(tiszta e)!Ha stimmel a moci akkor meg meg kell venni
ja , 600- at mondot rá. (525)