Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a láncot,és a láncvezető környékét,meg a váltókar tövét mivel szoktad kimosni?és a felnit persze.. benzinnel te is?én azzal,csak nem tom hogy hosszútávon jót tesz-e pl a felninek.
Nem is szoktam túlzásba vinni a mosást...de most muszáj volt, ettől a kurva portól rendesen ragad a motor
zsír nagyon,csak ne lenne minden motorozás után ugyanolyan mi?
Ilyen tiszta motor nincs is
És néhány dolog el is veszett...
"Picit" poros lett tegnap a drágám...
Attól, hogy most valamit le lehet vizsgáztat ismerőssel, pénzzel vagy szerencsével nem garancia, hogy holnap is megy. Pl tavaly az autóm simán vizsgázott fóliázva, az idén a fiam gépéről le kellett szedni, mert csak félig lehúzott első ablakkal vizsgázhatott és a fényképét be kellett küldeni a központi rendszerbe. Egy tollvonás és szabhatjuk ami eddig simán ment.
Te nemvagy 1ű eset .
Épp elég az ha letrafiznak mert nem tudod mennyivel mész...
De a lényegen nemváltoztat a kutyanemnézi van e km óra Majd akkorlesz cumi ha átveszik a TÜV rendszert..........sohanapján
Attól mert nem nézik, még kötelező volna...KTM-en van gyárilag, japánokon meg nincs. Van helyette spirálos meghajtású km-számláló...nyilván mert spórolnak a súllyal...muhahaha...
ezért írtam,ha újon gondolkodik akkor kb egyező az áruk...
ez is igaz...de majd lesz belőle használt...
Jah a maga 2milla feletti árával is(használt) De biztos jó gépek lehetnek az is igaz!
Ha új motoron gondolkozol, akkor én körbekérdeznék az új Husaberg-ekről.Azt mondják elég jó kis gép lett......1 próbát megér...
Sajnos én is hallottam a mostani exc-r-ekről rosszat, bár állítólag futómű és váz szempontból előreléptek. De a blokk még nincs igazán kiforrva. Ha amatőrként használod 450-es is elvisz, de 525 az biztos. A DRZ után a 450-es 525-ös is teljesen másként fog hatni... :) Én is csak ajánlani tudom. Az üléstől ne félj ha utcán használod a motornak sem teszel rosszat ha 80-100 km-enként beiktatsz egy pihenőt mert fáj a hátsód... Terepen meg ugye nem ül annyit az ember.
A vigyor garantált :)
Engem nem nagyon izgat az ülés keménysége...ezeken úgy sem kell sokat ülni, bár ha pl. én városban megyek, ott is többet álok, mint ülök
Ja az űlés nem valami komfortos de én úgy vettem észre a többin sem jobb a helyzet
Hát az ülés tényleg nagyon kemény,....én nem cseréltem,de nem is sokat ülünk rajta
Hagydmá mondom ha akar kötexik,(főleg ha arcoskodsz...)amugy a féklámpát+km órat nemnagy kunszt megoldani..Az órát még a vizsgánsem nagyon nézik (föleg ha okos a vizsga de akor a lámpát sem )
Féklámpa? Km-óra?
Aztsem tudják milyen motor amit megállit Ha villágit a lámpa és nem slicen mész nemfog szivozni...Amugy ha akar akkor beleköt bármilyen márkába...
Hát, mondjuk a DRZ vagy a CRF-X gyári felszereltségével ez nem is biztos hogy olyan komolytalan próbálkozás volna...
Reggelt."japikat is le lehet vizsgáztatni, de ha a zsernyák ellenőrzi úgy berendelhet KPM-re mint a sicc" Nem bántásból de ezt tesem gondolod komolyan....