a láncot,és a láncvezető környékét,meg a váltókar tövét mivel szoktad kimosni?és a felnit persze.. benzinnel te is?én azzal,csak nem tom hogy hosszútávon jót tesz-e pl a felninek.
Attól, hogy most valamit le lehet vizsgáztat ismerőssel, pénzzel vagy szerencsével nem garancia, hogy holnap is megy. Pl tavaly az autóm simán vizsgázott fóliázva, az idén a fiam gépéről le kellett szedni, mert csak félig lehúzott első ablakkal vizsgázhatott és a fényképét be kellett küldeni a központi rendszerbe. Egy tollvonás és szabhatjuk ami eddig simán ment.
Attól mert nem nézik, még kötelező volna...KTM-en van gyárilag, japánokon meg nincs. Van helyette spirálos meghajtású km-számláló...nyilván mert spórolnak a súllyal...muhahaha...
Sajnos én is hallottam a mostani exc-r-ekről rosszat, bár állítólag futómű és váz szempontból előreléptek. De a blokk még nincs igazán kiforrva. Ha amatőrként használod 450-es is elvisz, de 525 az biztos. A DRZ után a 450-es 525-ös is teljesen másként fog hatni... :) Én is csak ajánlani tudom. Az üléstől ne félj ha utcán használod a motornak sem teszel rosszat ha 80-100 km-enként beiktatsz egy pihenőt mert fáj a hátsód... Terepen meg ugye nem ül annyit az ember.
A vigyor garantált :)
Hagydmá mondom ha akar kötexik,(főleg ha arcoskodsz...)amugy a féklámpát+km órat nemnagy kunszt megoldani..Az órát még a vizsgánsem nagyon nézik (föleg ha okos a vizsga de akor a lámpát sem )
Reggelt."japikat is le lehet vizsgáztatni, de ha a zsernyák ellenőrzi úgy berendelhet KPM-re mint a sicc" Nem bántásból de ezt tesem gondolod komolyan....
A vigyor garantált :)