Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor marad a "jóárasított" gyári hajtókar, de még úgy is piszok drága
Nem ezzel van a baj, hanem azzal, hogy üres a Prox belgiumi raktára...Az Auner meg nem tudja megmondani, hogy mi van az osztrák raktárakban, mert mi balkán vagyunk...
Szia! Gyári hajtókar 120370.-, prox hajtókar 54800.-, de ha van jó áron vett eurod, akkor auner katalógusban 189 euroért van szintén prox hajtókar.
Hello mindenkinek valaki nem tud véletlenül 520sx-hez hajtókart mert sehol nem találok
Akit érdekel az nézze meg a Videom!

http://www.sportmotor.hu/motor...
Szia

Keress meg légyszi a nyizesedes@freemail.hu email címen, szeretnék kérdezni valamit!

Köszi előre is!
Helló KTM-esek.
Azt szeretném kérdezni mi a véleményetek a LC4 640 ADVENTURE dakaros jellegű gépekről? Mik a hibái, fogyasztás stb. Válaszokat előre is köszönöm.
Csere. Segédváz, légszűrőház és ülés.
sziasztok! a 2003-as exc-re rámegy a 2004 es farokidom? vagy segédvázat is kell cserélni?
Te nem tudom nekem a szerelőm mondta de ő Ácsi!
Danci 8. Hol volt a szilózás dekninél kuplung oldalon? Ki csinálta?
És hol sziloplaztoztak? Netán a dekni tömités kuplung oldalon? Ki csinálta?
köszi neked is és Albinak is az infokat, meg persze a többieknek is
még majd biztosan irogatok ha eszembe jut valami, jo hogy itt nem parasztkodás megy, hanem értelmes beszélgetés
Így már minden világos. Egyébként is akartam 2500 után cserélni, szóval nem nyúltam volna mellé.
Köszi srácok!
Azért tud a műszer üzemórát is mérni, mert egy ideig az EXC-ket is ezzel a műszerrel szerelték fel gyárilag.
5000 km a sima LC4-ekre vonatkozik, az SC, SXC, SMC-nél 2500 km a periódus a könyv szerint is!
PETYA,BUGIC és ALBI köszönöm a segítséget!
Petya:nagyon zsír ez a rendszámtartó most már nagyon tetszik a hátulja
És az enyém ? az azt hiszem 1.7 liter kell bele
Hali!
Az 5000km-es intervallum a nagy olajkörösökre vonatkozik (2,1liter) a kis olajkörösnél (mint a Tiéd!) 2500km a csereperiódus!

Dádis, jól értelmezted az ábrát, ha eszerint állítod be, jó lesz nagyjából.
Súlytól is függ a láncfeszesség beállítás!Lényeg hogy ne legyen annyira laza hogy neki tudd nyomni a lengővillának!és ha ráűlsz a gépre akkor ne feszűljön fullra meg!
Na ez érdekes. Enyémet mikor elhoztam, elvittem egy haverhoz, aki krosszozik és szerel is motorokat. El volt hűlve, hogy milyen laza a lánc, feszített is rajta. Aztán meglátta valaki a gokartpályán és szólt, hogy ez így nem lesz jó, túl feszes. Úgy kell beállítani a feszességét, hogy közben rajta ülsz és terheled, nem szabadon. Szóval vissza kell lazítani. A metódusát ne kérdezd, nem én csináltam, én csak ott voltam...
azt meg tudja mondani valami szakértő ember,hogy a 640es LC4(SM)en mennyire kell megfeszíteni a láncot?
A gyári könyvben van egy sematikus ábra,én így értelmeztem:a lengővilla alján lévő műanyag koptatótól kb 3cmre hátrafelé hozzá kell nyomni a lengővillához(hozzá is kell érnie?) és akkor kell feszesnek lennie a felső ágnak.
Jól értelmeztem a dolgokat?Ha nem lécci javítsatok ki!
Előre is köszönöm!
Laci jól írja. Gyárilag is két személyesen jött ki.
Nem üzemórás, csak a műszer tud azt is mérni.
Elvileg 5000 km után lenne esedékes az olajcsere, de mindenki azt javasolja 2000-2500 km után cseréljük, abból baj nem lehet.
Anyi személyes amenyire van vizsgáztatva ! Enyim pl 2 személyes de nincs hátsó lábtartóm, úgy kellett vizsgára kölcsönkérni egyet.
nem üzemórás, de van rajta üzemóra mérő

olajat kell cserélni meg szűrőt valaki aztmondja 1500kmenként ( ez a legkevesebb amit hallottam ) szerintem 2000-3000 között . vagy is ahogyan én használom ( még csak szokjuk egymást) úgy szerintem elég. Szelephézagot kell még időnként megkukkantani .
kicsit szerkesztés az elöbbihez, szervizelésen olajcserét és minden mást is értek, szelephézagállitás stb
köszi szépen az eddigieket is :) de még kérdezek :D
irtad h van üzemora mérö, az SC üzemorás? ugy tudom nem...
plusz irtad hogy a forgalmiban 1 személy van, de ezek ugyanugy két személyesek mint az LC4, vagy tévedek?
mennyit kell szervizelni/és mit?