Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez így van!
Vagy hiteles és cascos és el játsza,hogy ellopták és bontásra illetve akár mire eladják. A sünök nem találják biztosító fizet ,jól járt!Múlt héten én is hívtam egy gyanúsan olcsót kb ezzel a szisztémával.Vagy lopott!
Lehúznak a motor árával, lopott
Srácok, ezek vajon miért ennyire olcsók? (azért sz.tem többet érnek)
http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...
http://www.kepesmot
or.hu/ktm-e...

Tipikus szelepszár szimmering hiba lenne, ha az említett alkatrész olajban állna, miközben nem jár a motor. Mellesleg terheléses gázelvételnél kibocsájtott füstpamacsért felelős az említett szimmering...
Ez tipikus szelepszár szimering hiba...
Szia! Sajnos méretet én se tudok neked mondani, mivel nincs megadva. Annyiban viszont tudok segíteni, hogy a 2002. 400 sx-ben is ugyanaz a szimering kell, mint a 2003. 450 sx-hez, és a lista bőséges, sok ktm-et szereltek ezzel a szimeringgel, az ára 860.-/db
értelek.
majd kiderül hétvégén ha sikerül kicserélni a szimeringet.
De ha a henger kopott is akkor sem solyik fölfelé az olaj.Értem ezt arra hogyha sokat áll ,miért csak akkor füstöl?Nem az van hogy hidegen füstöl hanem ögtön indításkor mihelyt beindul már jön is a pamacs.
nahh mind1 majd megírom a végeredményt.
Esetleg ha valaki tud méretet akkor írja meg!
Köszi!
Azért ne kezdjél el sírni, kedves GD...
Én nem azt mondtam, hogy a vezérműlánc viszi csak fel, hanem azt, hogy nem olajfürdőben van, így nem marad ott olaj elvileg...Nem tudom a méretét sajna...
Nem láttam a motort.Állítólag mielőtt vette akkor raktak rá új hengert meg újították fel a főtengejt mert elszakadt a vezérműlánc és ekkor ha minden igaz egy másik hengerfej is került rá ami bontott volt.Pontosat nem tudok semmiről sajnos és csak találgatunk egyenlőre.
Hétvégén hozzák el és nézem meg csak addig jó lenne ha tudnék szimeringet szerezni.Egy kolégámé a motor és csak beszélgetünk róla hogy mi lehet a baja.De ő mintha említett volna egy olajcsövel ami a szelepfedél tetejére megy a blokkról.Mármint hogy nem csak a lánc viszi föl az olajat a hengerfejbe.
De mindettől függetlenül lehet rossz a henger állapota is!
Esetleg nem tudod a szimeroóing méretét?
...
Mivel a szelepszárakhoz csak szóróolajozás folytán kerül olaj, így nem fordulhat elő az, hogy hosszabb állás után belefolyna a hengerbe. Lehet, hogy a gyűrűk/dugattyú kopott már nagyon...kartergáz milyen?
Esetleg ötlet?
Nagyon nem akarok belebonyolódni de ezt kicseréljük mert nem nagy összeg és egyébként is kitudja milyen állapotban vannak.
HA ez a tünet, akkor nem valószínű, hogy a szelepszár szimmering...Ócsát meg akkor hívd, ha minden szerviz bezárt a környéken...
ez sárga. :-)
Holnap kiderítem valahogy.
Azért kéne tudnom mert olyat csinál az említett motor hogy hoszab álás után (24h) akkora pamacsot lő ki hogy élmény nézni!De utánna elhagyja.Menet közben sincs igazán említésre méltó füst csak az első indításkor de akkor igen durva.És erre gyanakszunk!Annyira meg nem lehet nagy öszeg hogy ne cseréljük ki.
Amúgy a 2002-nek fekete a tankja, a 2003-nak meg már narancs.
Próbáld meg esetleg Ócsát (szerviz) felhívni, hátha...
lehet nem tudom.
a műanyagok évjáratából számomra ez derül ki hogy vagy 2002-es vagy 2003-as.450 az viszont biztos.
Ötlet esetleg hogy honnét tudhatnám meg a méretét?
Köszi!
2002-ben sztem nem is volt még 450 SX, csak 400...
Hali!

Valaki nem tudja megmondani egy 2002-es vagy 2003-as 450 SX szelepszárszimering méretét?
Nagyon fontos lenne!
Köszönöm!
Hello!
Nem akarok beleszólni,de neki vannak bontott cuccai KTM-hez nem keres...
Jelentkezem, ha előkerült!
Messziről jött ember, különben is azt mond, amit akar...
Ezt mire érted?
Hali itt a link a bontott ktm ről http://www.expressz.hu/auto/ja...