Köszi az infókat!
Eddig nekem 4 japán motorom volt, amikkel teljesen meg voltam elégedve. A rendszám miatt akorok váltani KTM-re, mert ez az egyetlen versenyendúró amivel ha kell nyugodtan lehet közlekedni közúton (meg mert nagyon tetszik). A japikat is le lehet vizsgáztatni, de ha a zsernyák ellenőrzi úgy berendelhet KPM-re mint a sicc. Megerősiti a döntésemet, amit leírtatok. Még egy gondom van, az űlés. Hát az qrva kemény. Mi a véleményetek a gyári űlésről? Ti cseréltetek?
én csupán azért próbálnám ki a 2t-t mert kíváncsi vok,h mien.......
Ja és nem vok pénzes kölyök, megadom ezt azt a gépnek, és mióta megvan még szerelő sem látta, itt az ideje szal sztem ez sok mindent elárul a ktm-ről....semmivel sem költségesebb mint japán társai...
igazad van ez a szervízes szarság ,h sok...én 1000-1100anként cserélek benne olajat(pedig diák vok és ki ki kerül rá a pénz),szelephézag meg még csak most lesz állítva pedig majdnem 1.5 éve megvan a gép és most jött el az ideje....blokkja valóban faja meg sztem futómű is....persze nem vok versenyző így ne adj annyit a szavamra
Mostanában az aksi szaraxik de belefér 2 évente 1 akksi.
Költs többet motorra heh ez jó Arra a motorra igaz amit már széthajtottak a hülyegyerek meg megveszi és azt hiszi ez lesz álmai mocija mert KTM meg drága volt stb...Azt rájön hogy hoppá csomó dolog cserés(ez van ha időben jön rá) vagy a roszabb hogy szétmegy benne valami mert már rég ki kellett volna cserélni.Persze az előző gazdi szépen nyelezte a versenyeken amikor meg már úgy gondolota hogy el kéne adni és venni egy újat,költeni nem érdemes rá hát így eladta hobbicélra használt női tulajdonos stb...címszóval De ez érvényes az öszes többi versenyenduróra is(CRFX,WR,KLX).Egyet biztosra mondhatok!Ezek a blokkok(2007 előttiek)eléggé kiforrott darabok.Nem szokott velük probléma előfordulni!Én 6éve motorozok ilyen motorral és szerencsére semmi problémám nem volt vele.Amúgy akinek EXC-je van vagy volt az nem nagyon szokta szidni a blokkját.Van itt a fórumon pár japán motor buzi azok szokták állandóan mocskolni de teljesen alaptalan.Cserélni kell benne az olajat üzemórát betartva,szelephézagra odafigyelni és a kopó alkatrészeket cserélni!Ha jó állapotút veszel és oda figyelsz rá rendesen akkor nem fog vele problémád lenni az tuti!Nagyon fasza motorok ezt többen is alátámasztják Na ennyi röviden
Új motorban már csak 530-as van. Mennyire szervízigényes a te 525-ösöd? Milyen probléma lehet az 530 blokkjával? Valóban igaz lehet a Költs Többet Motorra szlogen?
Nem tudom hogy vagy el eresztve anyagilag de én inkább 530-helyett 525-öt választanám!Az új blokkos EXC-knek(450,530) elég kényes a blokkjuk(egyenlőre).Vagyis én is csak ezt hallom nem biztos hogy így van Egyébként kipróbálás kérdése!nem hiszem hogy erős lenne az 525EXC.Nekem is az van pedig amatőr vagyok!Ki kell próbálni őket
Sziasztok!
Új vagyok a fórumon. A tanácsotokat szeretném kérni. Most állok moci vásárlás előtt. Eddig DRZ400e-m volt, hobbicélra használtam, amatőr endúrózásra és kicsi cross-ra. Váltanék KTM EXC 400-450-530-ra, de nem tudok dönteni. 100 kg vagyok, keveset mennék aszfalton, felénk sok a mély homokos terep. Nem nyomom nagyon keményen. Az 530 nem túlzás? Kezelhető az én szintemen?
Üdv: Borigor
Sziasztok akinek lc4 van vagy tud vki infot.Hány km-ert megy el körübelül egy 640es?hogy hozzá kéne nyulni.Tudom ien válaszokat nem szerenték hogy attol függ menyit kapott hogy használták .....egy körübelül értékre vagyok kíváncsi
hellosztok! esetleg tudna nekem vki segiteni abba,hogy nekem van egy sx 520-am és szeretném ha 6 sebesség lenne benn! pontosan mi kell bele? mennyibe fáj kb? csak mert még nincs szétszedve és mondom elötte körbeiformálodok! válaszotok elöre is köszi!
hali! van egy 94-es KTM GS 125-öm eladó hogyha valakit érdekel (rendszám nélküli) ha érdekel vagy kép kellene rólla akkor vegyél fel msn-re cimem: zoli_csaba@freemail.hu
Van még egy KTM matrica szett SX 400ra 2001-es. Nem vagyok benne biztos hogy ez a pontos évjárat ezért méret ellenőrzés kell majd!Képet tudok küldeni!
mike@ajkanet.hu
Eddig nekem 4 japán motorom volt, amikkel teljesen meg voltam elégedve. A rendszám miatt akorok váltani KTM-re, mert ez az egyetlen versenyendúró amivel ha kell nyugodtan lehet közlekedni közúton (meg mert nagyon tetszik). A japikat is le lehet vizsgáztatni, de ha a zsernyák ellenőrzi úgy berendelhet KPM-re mint a sicc. Megerősiti a döntésemet, amit leírtatok. Még egy gondom van, az űlés. Hát az qrva kemény. Mi a véleményetek a gyári űlésről? Ti cseréltetek?