Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor viszont nem értem...
Nekem a LED-essel észrevehetően jobban világított az EXC is meg az LC4 is...fékezéskor meg igazán durva volt a különbség...
Hűű az én kis szépségem Nagyon szerettem ezt a motort és nagyon zsír állapotban adtam el!Nem tudom hogy a mostani gazdája hogy bánt vele Jaja ilyen ledes izzó van az enyémben is mint amit be linkeltél Szabi!Az első lámpa tuti nem fog jobban világítani ha lecseréled ilyenre Nekem még hátsó lámpa nélkül se világított jobban!Ja és az akksinak semmi köze sincs a világításhoz!
BUGIC !


nem kell egy jó motor link
Mindegyikre igaz, talán a 250/300 blokkja 96 környékétől már olyan mint a későbbieké, szóval nem teljesen reménytelen esetek, de a váz, futómű, műanyagok sztem azoknál se jobbak semmivel...hosszabb távon mindenképpen megéri fiatalabb gépet keressél...
Köszönöm a gyors választ!

És 125-ösben?Megéri megvenni 2-3százért a 97-est,vagy inkább spóroljak egy fiatalabb exc-re?
98 előtti KTM-hez nehéz és sokba kerül új alkatrészt beszerezni (bontott meg ugye lutri). Ráadásul egy ilyen 350-es tutira lezabálja a gatyádat is...egyébként ez a motor sztem piszkosul drága is, ennél nem sokkal (30-50e Ft) többért kis szerencsével lehet találni 98 körüli rendszámos gépeket is!
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni mint egy esetleges KTM vásárló.
Nézegettem a régebbi (92-97) KTM gs-eket (125 és 350).
Arra lennék kíváncsi,hogy alkatrészeket könnyen lehet-e szerezni ezekhez a tipusokhoz?
Mennyire megbízható például a gs 350?Nem biztos hogy Gs, ilyesmire gondolok:
http://kepesmotor.hu/ktm-endur...
Akinek van tapasztalata ezügyben, kérem ne tartsa magában, nekem sokat segítene!
Köszönöm előre is!
Akár ilyenre is ha mindenképpen ragaszkodsz az eredeti hátsólámpához...
Gondolom az akksi miatt jobb a világítás...aztán lehet hogy nem
Ja a féklámpa izzó szeret kiégni!Én megnézném a foglalatot is hogy nincs e oxidálódva és kontakthibás.Nekem ilyen gondjaim voltak.Ja és a négyütemen sokkal jobban világít a lámpa mint a kétütem EXC-n legalábbis bátyám 2T EXC-it nézve ez biztos!Én most vettem tavaszal hátra ledes izzót aminek ugyanolyan a foglalatja mint a sima féklámpa izzóé és 4 led van benne.Tutijó kis kütyü
Pedig az izzóssal csak szopni fogol...örökké ki fog égni meg sötétben nem látsz miatta előre se (túl nagy áramot vesz fel, emiatt csak csőgázon világít rendesen a fényszóró)...de persze azt csinálsz amit akarsz...
De, mert észrevetem, hogy néha felvillant a féklámpa, amikor még működött... meg ha a kábeleket megmozgattam akkor is működött, de most már a helyzetjelzőm se világít. Foglalat kellene nekem csak, mert a gyári sárvédőt és a hozzá tartozó búrát akarom használni (kis sárvédő)
Nem biztos ám hogy ott van a gond...meg mondom, LED-est csináljál rá!
Jaja, ezért kellene egy komplett hátsólámpa foglalat meg a vezetékek hozzá
Látom más is szopik az elektromossággal...
Én utcán is 1,6-1,8-akkal járkáltam és nem rágta le...pedig én még túráztam is vele, olyankor meg ugye fogy a közepe elég csúnyán...
Hámerazindexeketiskikőpróbánya De most le is vehetném a hátsó lámpát, mert már se lámpa se féklámpa nem üzemel... megvannak törve a szálak valahol
neeem...utcán 2.0,pályán 1.6 és lerágja...meg a gumi oldala is elfogy egy idő után a lánc miatt
Te éjszaka titkon lerágod a gumit a motorról vagy mi?!? Nekem a 625-ösön vagy 6ezret elment az MTR02...
hejdenoooo....a d207 is csak 3ezret bírt
Mee húzod neki min tazállat!
A sárvédőt, Te tök!
nekem 1220kmt bírt ki
Ha minden oké, akkor tud egy 3. legjobb időt futni !
http://www.motocrossmx1.com/re...
http://www.motocrossmx1.com/re...