Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen az Ő motorja mármint a Kelemen Adnrásé!
Ismered?
Szerinted milyen a motor!
Meg úgy általánosan mire kell figyelni?
Köszi
Egy pár sorral lentebb megírtam neki, de nem nagyon érdekli...te meg nem figyelsz...
Ha belepofázhatok: az SXS-t ugye tudod hogy milyen állatfajta?
Ezzel a motorral pont a 2T-k (szerintem) legnagyobb előnyét (kis karbantartás-igény) buknád el...ennyi erővel vehetnél egy 4T krosszt is, mert azzal legalább könnyű motorozni, ezzel meg kurvára nem...
értem,szoval akkor elméletileg kivitelezhető...
addig meg töltöm az akksit,meg csak vészhelyzetbe kapcsolok lámpát

na majd holnap beszámolok hogy milyen a kis 2T,már alig várom...

köszi a segitséget!
Ha szerencséd van, akkor csak állórészt kell cserélni, ha nincs, akkor lendkereket is...
a müszerfal meg elemes,és magátol kapcsol be,ha elindulsz
aham köszi

nem sajna nem exc-s,mivel nem tölt vissza,csak disz rajta a cuccok,akksirol mennek csak...
elvileg megoldható bele az EXC cucc?
Biztos, hogy nem az sx gyújtás van benne, ha van világítás, meg műszerfal. Az gyorsan megenné az akksit. Nézd, nehéz okosat mondani, mert te már úgyis eldöntötted, vagyis nagyon tetszik...

Mivel 2 ütemű, relatív olcsóbb a fentartása, így ha dugattyú is kéne bele, akkor sem fog sokat engedni az árból...
:(

akkor maradnak az ócsások,amugy mit célszerü még rajta nézni?
komprisszo?veszteség mérés? mit mondjak nekik?

EXC tekercs megoldható lenne belerakni ebbe,hogy vissza is töltse az akksit?

thx
Dolgozom egész hétvégén...
gondolom ha kiveszik belöle az elemet,akkor 0-ázodik...

te esetleg nem érnél rá megpillantani délelőtt? :)
nem laksz messze onnan,feltéve csak ha van egy kis időd(kifizetem a benzined!)
Az meg nem gyári szerelésű, mert egy krosszmotoron nincs ilyen...
azt vágom,de ez a tripmasteres cucc van eze.
A gyertyakábelről működő üzemóramérőt nem lehet nullázni...
értem,a csávo azt mondja hogy 1éve vette a zsembery-től,ő a 2.tulaja...
szoval én is arra gondoltam,hogy ott akkor tuti elvégezték a kötelező szervizt,a gyerek meg állitása szerint nem igen mert vele menni,szoval nem hinném hogy gatyára lenne ölve...
azt mondja a srác hogy ő semmit nem cseréltetett ki benne,szoval akkor valszeg dugo-t mindenképp cserélni kell benne,igaz?nem tudom az üzemora mérő volt-e 0-ázva..

még arra gondoltam hogy elviszem ocsára,azt megnézetem ott a szerelőkkel...
SM-re inkább jó az a futómű, mint erre-arra járni az erdőben...olyan nincs, hogy a Zsembery csapatáé volt. Max olyan van, hogy egy általuk támogatott versenyzőé, és azt árulják. Bár nem tudok arról, hogy támogatna bárkit is most. Ha versenyző használta, akkor elvileg mindig elvégezték a szükséges javításokat, amit előír a gyár. Kérdés az, hogy eladás előtt történt-e felújítás. Nézd meg az első telót, hogy folyik-e, a hátsó rugózásnál a PDS milyen állapotban van, hidegen hogy indul, stb. Mivel ez egy 2T motor, és elég erős, nehéz sokatmondó következtetéseket levonni, de azért a hangja is elárulhatja, hogy milyen állapotban van.
környéken menni erre-arra,meg néha pályára..

majd gondoltam bele SM szettet is vmikor,de most a terepezést akarok kiprobálni

mire figyeljek oda?van esetleg valami tipushibája ezeknek?
ugy tudom a KTM ZSEMBERY-é volt,a csapatuk használta..
Mire akarod használni? Ez egy krossz motor, amire utólag szereltek világítást, és műszeregységet. Az endurózáshoz kicsit kemény a futómű, illetve iszákosabb, mint egy EXC.
hm..

lenne egy kérdésem,ugy látom te kened a témát:

holnap megyek megnézni ezt: http://www.hasznaltauto.hu/2944490_ktm_sxs_exc_2003

m
ire figyeljek oda?ismered esetleg?

köszi
Mindegy milyen dob van fent, ha kiégett belőle a tömés. Akkor lehet E, meg XYZ betűs, úgy szól, mint az ágyú...
Csak nem a Kelemen Andris motorja?
Sziasztok!
Lenne egy két kérdésem!
Enrúrózok már pár éve meg stb... és most az yamaha xt 350-em van fel van újítva meg minden nincs vele semmi bajom de stílusváltás miatt lecserélném krosszra ki is néztem egy KTM SX 300-at 96-os évjárat elvileg most lett felújítva meg szép állapotban is van!
Segítségeteket kérném hogy mire figyeljek oda mivel KTM-et nem nagyon ismerem illetve hogy egy sx 300-at ami 96-os évjáratú szabad-e venni?
Mi a véleményetek róla?
Előre is köszönöm!
Üdv.: Laci
rengeteg függ ám a vizsgabiztostol,nekem egy motorgyülölö öreg foszer volt,szal meghallotta a hangját,már ordibált hogy takarodjak haza
mondom ott az E + papir,megnézte,elvörösödött azt ennyi volt
én is itt a megyei közlekfelügyeletnél vizsgáztattam.rajta a motoron az SXC 625 dobja,akkora hangja van mint az állat odamegyek mondja a fószer:milyen kipufogó ez igen nagy hangja van. áá mondom ez a gyári. aszondja akkor jó ott a higító ragaszd fel a matricát
szal erről ennyit
én nem tudom,egyet tudok mondani:

müszaki,közl.felügyeleten,akrával mentem,már az ajtoban mondták h ez bukás,nem gyári stb.stb. elkezdtem mutagatni az E-t rajta,meg a sorszámot/igazolást,megmérték és tessék megvan a müszaki...
pedig a megyei közl.felügyeleten nézték,azt mondták ha van E,akkor elvileg bevizsgált,és megfelel...