Ha belepofázhatok: az SXS-t ugye tudod hogy milyen állatfajta?
Ezzel a motorral pont a 2T-k (szerintem) legnagyobb előnyét (kis karbantartás-igény) buknád el...ennyi erővel vehetnél egy 4T krosszt is, mert azzal legalább könnyű motorozni, ezzel meg kurvára nem...
Biztos, hogy nem az sx gyújtás van benne, ha van világítás, meg műszerfal. Az gyorsan megenné az akksit. Nézd, nehéz okosat mondani, mert te már úgyis eldöntötted, vagyis nagyon tetszik...
Mivel 2 ütemű, relatív olcsóbb a fentartása, így ha dugattyú is kéne bele, akkor sem fog sokat engedni az árból...
értem,a csávo azt mondja hogy 1éve vette a zsembery-től,ő a 2.tulaja...
szoval én is arra gondoltam,hogy ott akkor tuti elvégezték a kötelező szervizt,a gyerek meg állitása szerint nem igen mert vele menni,szoval nem hinném hogy gatyára lenne ölve...
azt mondja a srác hogy ő semmit nem cseréltetett ki benne,szoval akkor valszeg dugo-t mindenképp cserélni kell benne,igaz?nem tudom az üzemora mérő volt-e 0-ázva..
még arra gondoltam hogy elviszem ocsára,azt megnézetem ott a szerelőkkel...
SM-re inkább jó az a futómű, mint erre-arra járni az erdőben...olyan nincs, hogy a Zsembery csapatáé volt. Max olyan van, hogy egy általuk támogatott versenyzőé, és azt árulják. Bár nem tudok arról, hogy támogatna bárkit is most. Ha versenyző használta, akkor elvileg mindig elvégezték a szükséges javításokat, amit előír a gyár. Kérdés az, hogy eladás előtt történt-e felújítás. Nézd meg az első telót, hogy folyik-e, a hátsó rugózásnál a PDS milyen állapotban van, hidegen hogy indul, stb. Mivel ez egy 2T motor, és elég erős, nehéz sokatmondó következtetéseket levonni, de azért a hangja is elárulhatja, hogy milyen állapotban van.
Mire akarod használni? Ez egy krossz motor, amire utólag szereltek világítást, és műszeregységet. Az endurózáshoz kicsit kemény a futómű, illetve iszákosabb, mint egy EXC.
Sziasztok!
Lenne egy két kérdésem!
Enrúrózok már pár éve meg stb... és most az yamaha xt 350-em van fel van újítva meg minden nincs vele semmi bajom de stílusváltás miatt lecserélném krosszra ki is néztem egy KTM SX 300-at 96-os évjárat elvileg most lett felújítva meg szép állapotban is van!
Segítségeteket kérném hogy mire figyeljek oda mivel KTM-et nem nagyon ismerem illetve hogy egy sx 300-at ami 96-os évjáratú szabad-e venni?
Mi a véleményetek róla?
Előre is köszönöm!
Üdv.: Laci
rengeteg függ ám a vizsgabiztostol,nekem egy motorgyülölö öreg foszer volt,szal meghallotta a hangját,már ordibált hogy takarodjak haza
mondom ott az E + papir,megnézte,elvörösödött azt ennyi volt
én is itt a megyei közlekfelügyeletnél vizsgáztattam.rajta a motoron az SXC 625 dobja,akkora hangja van mint az állat odamegyek mondja a fószer:milyen kipufogó ez igen nagy hangja van. áá mondom ez a gyári. aszondja akkor jó ott a higító ragaszd fel a matricát
szal erről ennyit
müszaki,közl.felügyeleten,akrával mentem,már az ajtoban mondták h ez bukás,nem gyári stb.stb. elkezdtem mutagatni az E-t rajta,meg a sorszámot/igazolást,megmérték és tessék megvan a müszaki...
pedig a megyei közl.felügyeleten nézték,azt mondták ha van E,akkor elvileg bevizsgált,és megfelel...
Ismered?
Szerinted milyen a motor!
Meg úgy általánosan mire kell figyelni?
Köszi