A blokk szétnyomást én másképp értettem. Láttam olyat, hogy a váltótengely csapágyastól együtt kifordult és kitörte a blokkból a csapágyfészket. ( nem KTM-nél volt) Mindez azért, mert a berugótengely fogaskereke elszabadult és beszaladt a váltó kerekei közé :) Jó, hogy nálad nem ment szét a blokk középrésze. Vagy az is sérült? Mennyiben áll meg a javítás?
nem vertek bele hálistennek,csak leszedték a kormot volt egy szelepcsere...lánc feszítő meg vissza lett téve ...de közben előtte már fél úton volt..hát ennyi, szét is nyomta a blokkot rendesen de már kezd összeállni a vas
A szívó oldali szelepek belevertek a dugóba? Vagy rosszul látom az uccsó képen? Még jó hogy nem mentek szét a fogaskerekek, ha beszorulnak a lánc darabjai közéjük, akár a blokkot is szétnyomhatta volna. Elég horror képek. Vajon miért szakadt el a vezérműlánc?
Csak kerüljön el engem efféle baj
Sziasztok,
Eléggé zöldfülű vagyok a terepmotorozós témában, és tanácsot szeretnék kérni tőletek. Szeretnék enduro motort venni, miután szeretnék túrázni, nem csak aszfalton. Ismerősöm az EXC 400-asat ajánlotta. Miután nem vagyok motorszerelő, ezért az egyik fő szempont a motor "igénytelensége". Na már most mások meg azt mondták, hogy ezeket a gépeket elég sűrűn kell szervizelni, és mondjuk elég macerás elmenni ezzel a géppel 10-14 napos túrára, megfelelő muníció nélkül.
Igaz ez, hogy ilyen szervizigényesek ezek a gépek?
Hali!
Van egy '95-ös lc4 400-asom. Tudja valaki, hogy mekkorára kell állítani a szelephézagot? '97-es manual szerint 0,2 mm. '96-os adatok szerint pedig 0,1 mm. Én utóbira állítottam, jól tettem?
Most rohannom kell melózni, de tudok mesélni ezt-azt az amerikai mx szabályokról, futómű téren. Egész érdekesek az elvek, ami szerint szabályozzák a sportot...
Okos...mondjuk ahogy elnézem az amcsiknál ez a divat: megveszik a japán krosszmotort (mer az jó olcsó), aztán még ugyanannyit ráköltenek hogy "jó" legyen endurozni...idióták.
Ez stílus kérdése, de egy sx, vagy sxs futómű alkalmatlan endurozni. Egy srác, akinek szerelek, egy 450 SX-et vett, hogy ez jó lesz endurozni. Már kapott önindítót, 5. meg 6. fokozatot a váltóba, rövidítettünk az áttételen, hogy nem fulladjon le kis tempónál, stb. Ja, mivel kemény volt neki a teleszkóp, kicseréltette benne az olajat 2,5W-s re. Szerinted? Fél napot se volt benne, aztán vissza az egész...
66 kg vagyok és mostanában még magamhoz képest is keveset motorozom (szóval lassú vagyok - nem kicsit)...úgyhogy asszem még egy jó darabig bőven elég lesz az EXC gyári futóműve is...
Gustafssonnak régebben volt a 300-asban egy 125SXS-ből származó rugózás...egy időben volt arról is szó hogy megveszi de nemtom hogy ezzel végülis mire jutottak Norbival...nekem mondjuk mindegy mert még a gyári enduro futóművön is puhítani kellett...
Csak kerüljön el engem efféle baj
A 14napos túra az aszfalton lenne a 400exc-vel ?
Ráadásul túrázni még kurva kényelmetlenek is.
Eléggé zöldfülű vagyok a terepmotorozós témában, és tanácsot szeretnék kérni tőletek. Szeretnék enduro motort venni, miután szeretnék túrázni, nem csak aszfalton. Ismerősöm az EXC 400-asat ajánlotta. Miután nem vagyok motorszerelő, ezért az egyik fő szempont a motor "igénytelensége". Na már most mások meg azt mondták, hogy ezeket a gépeket elég sűrűn kell szervizelni, és mondjuk elég macerás elmenni ezzel a géppel 10-14 napos túrára, megfelelő muníció nélkül.
Igaz ez, hogy ilyen szervizigényesek ezek a gépek?
Van egy '95-ös lc4 400-asom. Tudja valaki, hogy mekkorára kell állítani a szelephézagot? '97-es manual szerint 0,2 mm. '96-os adatok szerint pedig 0,1 mm. Én utóbira állítottam, jól tettem?