Azt nem tudom miért adja 85-ezerért(nem tudom az előéletét a dobnak de nem is érdekel.Amúgy megérdeklődtem és ugyan olyan a dob mint a régebbi EXC-hez való Akra csak a rugó felfogatás van fordítva .A felfogatás egyazegyben ugyanaz!
Néztem azt a dobot, de az SX-F és EXC-R-re való Slip-on dob. Kérdés az, hogy ő miért 85-ért adja? Ez a rendszer 330.000 új áron, és igaz, hogy volt már fent motoron, de tényleg makulátlan...ennek ennyi az ára...
Ahogy a múltkor sikerült megvitatni, azért drágább az Akrapovic, mert minőséget gyárt, mind technikailag, mind esztétikailag, és minőségi anyagokat használ. Egyébként a komplett rendszer 4-5 lóerő plusszt ad (fékpadi mérés), míg a Slip-on dob 2 lóerő körül tud hozzátenni. Ezzel megdőlt a 'csak a dob számít' teóriád...
A teljesítménykarakterisztikát a dobbal nem tudod befolyásolni, csak a leömlő csövek hosszával, és méretezésével....
És nem izgulok, mert elviszik a dobot, hisz makulátlan, és ami hiány volt, azt újjat rendeltem hozzá...
hát nekem még nem volt 2t cross/endurom.Ezért akarom kipróbálni,de eddig őszintén megmondva nekem 1 éve van meg a 450-s és azóta semmit sem költöttem rá.Olajcsere láncszett ilyesmi,most szelephézag.Csupán csak érdekel milyenek ezek a gépek.......
Ne viccelj az nagyon sok érte 119 ezer a dob újonnan a KTM-ben.Itt az apróban is van egy új 80ezerért!Most az hogy ez rendszer és adod mellé az összekötő csövet,attol még mindig sokba árulod!Az a cső amúgy se számít akkorát a mocin,inkább a dob ami lényeges!
nem rossz,csak nemtudom hogy mivel ez SX,lehet-e neki EXC gyujtást varázsolni(hogy ne csak az akksirol menjen a lámpa,mert most nem ad le töltést)...
ha jó lenne a pilács,már megvettem vna:)
A teljesítménykarakterisztikát a dobbal nem tudod befolyásolni, csak a leömlő csövek hosszával, és méretezésével....
És nem izgulok, mert elviszik a dobot, hisz makulátlan, és ami hiány volt, azt újjat rendeltem hozzá...
ha jó lenne a pilács,már megvettem vna:)
jah és valaki nem tudja hol lehet venni a kerékre ilyen démoncsíkot?
vagy csinálni?