az igaz hogy nem egy Akraféle titanium...de nem is a gönc gyári nehéz kipuff(ami nekem volt lc4-en)hanem elég jo aluminiumbol csinálja,szal a gyárinak még mindig a fele kb,jo az akra meg 10-ede
de ár-érték arányban a legjobb,és sztem a hangja gallyra ugyanaz mint az akráé,esetleg alul más egy picit,de én nem érzékelek nagy különbséget...
Egyrészről valóban igazad van, viszont sok szempontból meg nem.
És úgy tűnik, elég sokan nem értenek veled egyet, mert pont múlt héten hallottam hogy hónapokra előre le van kötve minden ideje, annyian dolgoztatnak vele...pedig valamikor nekem is meg kéne majd látogatnom...
most van a szekrényemben Scorpion, Raptor, Hurric, és egy Nevenincs. De a környékünkön egy srác Yosht másol, a súlya a gyári dob 2 szerese. Bár én amióta kipróbáltam, vagy rendszer vagy semmi. (Saját vélemény)
Ez megint ízlések és pofonok című eset. Elhiszem, hogy nagyon jó az ára, de gondold végig azt, hogy ő miért tudja olyan olcsón adni? Egyszerű: nem fejleszt, hanem másol, és nem a legprofibb, legkönnyebb anyagokat használja, mert attól (is) lesz drága egy kipufogó...
Nem a lemezvastagsággal van a baj, mert nem vékony a gyári sem, sőt, az EXC-re valónak még külön meg is van erősítve egy plusz réteggel a külső része ahol ütéseket kaphat...szóval valami más van elbaszarintva, de ehhez nem értek kb. semennyire se úgyhogy nem tudom megmondani mi lehet az...
azért az Albert Peti nem ma kezdte a dolgot...valamelyik nagy kipuff cégnek dolgozott külföldön és ott lesett el 1-2dolgot,na meg profi szerkezetei is vannak,ő csak ebből él...
ha jol tudom az egyik nagy magyar enduro-team nek is ő csinálja a kipuffokat,meg azthiszem hivatalos szerződése is van a suzukival...
Köszi...egyébként holnap kiderül, hogy menthető-e a karbid. Sajnos semmi tömítést nem lehet kapni hozzá, és aki előttem szétszedte, az valami epokit szerű anyaggal ragasztotta össze. Az összes tömítést gallyra vágta vele...
köszi Laci! pl az is Yoshi, nem akarom a hazai utángyártókat megsérteni, de a K6 GSXR volt számomra a példa. Két dobot is vettem rá, de csak a hangja nőtt, lángokat lőtt, durrogott, ellenben egy Bódis titánium rendszerrel...hmmm
egyet kell hogy értsek mert sok "utángyártott" dobot próbáltam feleslegesen kidobott 30-40 e forintokért. kövezzetek meg, de én a nagy gyártók munkáit sorolom előbbre, akik komoly gázlengéstani ismeretekkel rendelkeznek.......nem pedig.....sorolhatnám....
Most kb egy Foxi színvonalú vitába kezdtél kedves GD... Így könnyű fejleszteni, hogy méretben lemásolom a gyárit, max vastagabb lemezből csinálom, de azt is csak azért, mert olyat kaptam a boltba...
Ez azért érdekelne, hogy melyik 'híres' gyártó lop, és kitől...és azt se mondtam, hogy ne vedd meg, csak azzal nem értek egyet, hogy az előbb említett magyar manufaktúra lenne, a világ legjobb gyártója...
Első körön talán a KTM-nek kéne olyan kipufogót tennie a motorjaira gyárilag, amik nem repednek szanaszéjjel a rendeltetésszerű használat során...érdekes módon az Albert-féle rezóm nem reped...
A 250-esen 36-os karbi van és jóval kisebbek a fúvókák is mint a 125-ösében voltak...mondjuk szerintem ennek nagyjából semmi köze a fogyasztáshoz, Gustafsson-nak a 300-asa is 9 l körül eszik...igaz, Fóton az enduros részen 2 kör alatt kaptam tőle egy kört, szóval ő húzza is neki...
de ár-érték arányban a legjobb,és sztem a hangja gallyra ugyanaz mint az akráé,esetleg alul más egy picit,de én nem érzékelek nagy különbséget...