Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Inkább hagyjuk...
Ésssss?
Azon már túlvagyok...
Akkor vallj szerelmet Foxinak...
Magammal nem jó, túl könnyen meggyőzöm magamat...
Én azzal jöttem, hogy azért olcsó, mert nem fejleszt, hanem lop, és azért is, mert nem használ minőségi (titán, karbon) anyagokat. Szakadj már le rólam, és vitatkozz magaddal a tükör előtt, vazze...vagy ránts rá, vagy...csak engem hagyj már békén...
Te jöttél ezzel a súly-dologgal, magadra vessél...
Elkezdünk valamiről beszélgetni, érvek-ellenérvek, és senki nem figyeli azt, hogy 1-2 hozzászólás után, miről is kezdtünk beszélgetni. Ha jól emlékszem, nem a súly miatt nyitottunk vitát, a dobok kapcsán...
http://www.hasznaltauto.hu/2966778_simson_s51_e_1989


valakinek a szar KTM helyett?:D
Ez azért valljuk be, elég beteges...
nem,bocsi enjoy-ra gondoltam:)
látod master,mindig te jutsz az eszembe
Ezt most tőlem kérdezted?
0630/9793-843

mondd meg h én adtam,csak ad vmi kedvezményt
amugy beválik az exc?
Abban lehet hogy igazad van abban hogy nem a Peti által gyártott a legkönnyebb cső (bár nem mértem még le se ezt se a nagy nevek csöveit). Viszont nem feltétlenül a legkönnyebb kipufogó a legjobb egy endurosnak - lásd EXC gyári rezója (az pl. biztosan nehezebb mint az Albert-féle)! De most pl. Gustafsson is FMF Gnarly-t akar venni a 300-asra, ami egy endurozásra kitalált, kimondottan masszív cucc...
Add meg a számát légyszives, bár ha gyárt az a baj igazándiból nincs egy 200 Sx dob amit lemásolna mert az lenne a tuti, nem a 125 de nem baj ha megvan a száma, előre is köszönöm.
Kedves GD! Melyik az a sok szempont, amelyben nincs igazam? Összesen 2 szempontot írtam, csak azért...
elég durván,pedig az én kipuffom az olcsobb féle kór-acélból volt,nem is alu-ból...
áá ez nagyonn ratyi
nehéz
jah:D hát mondjuk elég durva az a HGS(ami neked is van)a csávo akinek eladtam az albert kipuff-ot hozta magával,és sztem 3-4szer olyan nehéz volt mint az albert...
te irtad

" de nem is a gönc gyári nehéz kipuff(ami nekem vo "
jó,de hogy jön ez ide?
ott lakom
mi?:D
Gönc?