Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Néha látni egyet-egyet az Ebay-en, jó áron, de úgysem lehetne vele egy igazit menni, mert odacsapkodna.
Csak arra volt jó, hogy marha nagyokat ugorj vele, meg az erdőben a szűk kanyarokban jól lehetett manőverezni vele...
Én is így tudom...nem véletlenül kerül annyival többe mint a "sima".
Tök jó lehetett...mondjuk képzelem hogy ha neked ilyen volt a rugózása akkor mit művelt volna alattam...
Szinte minden más az SXS-ben, még a váltó is. Egy jó SX250-et sem tud megülni a magunkfajta, nemhogy SXS-t. Az szerintem felejtős!
De legalább azt olvasd el, hogy mi volt a kérdése...nem érdekli, hogy mennyire szar vele motorozni...ő már az előtt eldöntötte, hogy megveszi, mielőtt megkérdezett bárkit is...
Nono áljunk meg egy szóra és nem vitáztam senkivel ,csak leírtam hogy mit tudok az SXS-ről csak és kizárólag Vgvg-nek
Még csak sík terepen mentünk, amikor már vissza akartam fordulni. Aztán be az erdőbe, olyan utakra, ahol még nyom sem volt. Szóltam nekik többször, hogy forr a víz, de leszartak. Visszafordultam, kimentem a 21-es útra Pásztónál, és lejött egy haverom értem kisbusszal...Azóta se vágyok rá mégegyszer. Az arra jó, hogy ugrasz vele 40 méteres asztalt, leérkezel, aztán pattogsz addig, míg nem kell ugrani megint egy marha nagyot...
Ja! Mondjuk az az egy alkalom gondolom pont elég is volt...
Talán, lehet, én úgy gondolom....áll szemben a próbáltam, láttam, szereltem, blablablaaaa dolgokkal...legyen igazad/igazatok!

Én kiszálok ebből a vitából...
Én úgy gondolom hogy az SX és SXS között annyira azért nincs sok különbség hogy szervízigényesebb legyen Azt tudom hogy a futómű más rajta vagyis elvileg jobb.Mondjuk ez beállítás kérdésétől függ,de szerintem be lehet állítani enduróra!Motorban pedig a főtengely,dugattyú talán ami különbség(erősebb főtengely,teflonos dugó stb..)Egy ugyanilyen mocit árulnak az Universalmotor-nál már egy jónéhány éve.A tulajjal beszéltem a motorról és akkor elmesélte a különbségeket .Az biztos hogy állat egy gép mint egy SX talán a Power is más rajta meg a gyujtás nemtudom.De persze az EXC az biztos igénytelenebb mint ez a masina!
Sziasztok!Talán hallottátok,hogy április 24én egy fiatal 21 éves fiú meghalt motorbalesetben pinnyénél Győrvári Dániel! A temetésén több mint 250 motoros kísérte el utolsó utjára! Köszönjük a jelenlétet minen motorosnak!
Most elkészült róla egy emlékvideó kérlek nézzétek meg,a társatok volt...

http://www.youtube.com/watch?v...

Mert ő ilyen volt!
Csak a futómű volt széjjeltuningolva...:) Egyszer mentem vele, mert akkor épp nem volt motorom, és ezt adták...
Írjál neki emailt, sztem el fog mondani róla mindent ami lényeges.
Jó csak én az sx-re 2 napja találtam rá!
Csak azt nem tudom hogy megérné-e vagy nem!
Én, meg a sokat beszélgetés...muhaha!

Egyébként a GasGas topikban nagyjából végig lehetett követni a motor felújításának történetét.
Széjjeltuningolt krosszmotorral endurozni?
Miért is?
Te beszélgettél sokat vele, vagy nem?
Jólvan nekem mindegy hogy ki mondja csak kíváncsi vagyok rá nem akarok szart venni!
Kérném a véleményetek!
Mazochista szakkörbe jártál?
Mivel az első kérdés után lepattantam róla, így én nem is forszíroztam. Volt szerencsém a Németh Kornél egyik 250 Sx-ével endurozni. Na, az maga volt a gyönyör. Fullra kipuhított csillapításokkal, 10 perc alatt bedurrant az alkarom, és nem éreztem az ujjaimat sem...
Mérpontén?
A GD kollegát kérdezd, ő majd elmeséli...
Sztem arról egy szót sem szóltál hogy ez még a "sima" SX-nél is karbantartás-igényesebb és nehezebben motorozható gép.
Azt látom hogy nem nagyon érdekli - majd megszívja ezzel is mint az előző 620-assal...