Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mivel a gyári fékmunkahenger úszó, így nem passzol hozzá a fix nyereg. Adapter mindenképpen szükséges hozzá. A főfékhenger attól függ, hogy mekkora a dugattyú mérete. Az EXC-n 11 mm-es azt hiszem, és nekem az nem volt jó az arany Brembo-hoz. Van egy eladó arany Brembo-m, ha érdekel...
az arany brembo nem passzol a gyári brembo adapterre,ahhoz külön kell csináltatni adaptert.
nem tudja valaki véletlen,hogy a lentebb látható úszó 2 dugós ktm sm fék helyére passzol e a szintén lentebb látható fix 4 dugós féknyereg(ilyen van az újabb 640 sm-eken és a duke-on is),illetve egy ilyen féknyeregre való cserekor feltétlen szükséges e a főfékhengert is cserélni,vagy jó a gyári is?
Köszöntem!
koubalink vagy valami ilyesmi a cég neve amelyik direkt ilyen ültetőcuccokat csinál...de lehet hogy jó pl. a Duke-é is neked...de a legolcsóbb biztos az ha lerajzolod, elmész egy gépműhelybe azt' kimaratod...
aham,és honnan tudok szerválni olyasmit?
Hosszabb kutyacsont kell a központi gátló himbarendszerébe, ezzel lejjebb kerül pár centivel a motor segge.
Ezzel is változik a futómű geometriája (nem kicsit)!
Ha elöl-hátul leengeded, még azzal is (csak kevésbé drasztikusan).
hmm arra én is gondoltam,és ez a kutyacsont dolog ez hogyan müxik?
köszi!
Ugyan nem nekem szólt a kérdés de valamennyit segíthetz ha az elsőtelót beengeded kicsit.Az én mocim előző gazdijának is be volt engedve igaz neki ültető kutyacsont is volt berakva.
Bocs hogy belevaú, csak gondoltam hátha segít!
Ha a futóművön akármit változtatsz, változik a geometriája is (logikus).
Szal maximum a laposabb ülés jöhet szóba...
de valahogy lejjeb lehetne vinni,ugy hogy az utfekvése ne változzon?
80 pénz körül már kapni jó állapotút...viszont most jut eszembe hogy az enyém nem lesz jó a gépedbe, mert az még vékonytengelyes...

Jó kérdés, de sztem ez annyira nem lényeges szempont...emberke, akitől vettem az EXC-t, van vagy 165 cm mély azt' mégis eléggé az elejében ment az endurokrossz mezőnynek...
GD master,mi pénz egy enduroszett?
ha vennék,hogy tudnám megcsinálni hogy leérjen a lábam?most sm-el is csak lábujjhegyen ér le,pedig 176 vagyok
21-essel elől esélytelen lenne
Most nekem is Metzeler belsőim vannak (a vastagabb, direkt endurozásra szánt kivitel), de volt már Pirelli, VeeRubber is és nem tapasztaltam ilyesmit mint amit írsz, úgyhogy ebben sajnos nem tudok okosat mondani...
Felni meg sztem nem lesz könnyű ügy, mert még az enduroknál sem kompatibilis mindig az egyik típushoz való ráf a másikhoz való aggyal (eltérő küllőszögek, küllővastagságok), szóval ezt valami olyan emberre kéne bízni aki nagyon vágja ezt a témát.
Üdv GD
Kicsit lightosabb a gépem (jawa350) és kerékgondjaim vannak. Szeretnék kicsit méretesebb gumit rakni, de ahhoz szélesebb felni kell.
A tömlő nélküli azért volt kérdés mert nem találok normális belsőt. A régi kb 1hónapot bírt pumpa nélkül, most 'metz' van de max hetente fújni kell. Ha tudsz normális belsőt ajánlani azt megköszönném.
Ha van értelme akkor veszek, de szutyokért már nem akarok. Amennyit eddig belsőre költöttem azért külsőt vehettem volna.
(2.2bar semmi terep)
A bringámat (országuti) 2-3 havonta kell csak fújni (minimum 6.5ön járok vele)
Köszi az eddigi segítséget (is)!
Szega.
hát ez tréfaszfej ember volt.
de amugy nekem is az önindító helyén olajszűrő van,
Vasárnap valaki egy ~Mogyoród-Monor útvonalra ? Persze csak terepen
Megyünk megnézzük a mestert , hogy miként kellene motorozni
Jaja én is úgy érzem hogy sajnos a legtöbb magyarnak meg annak magát valló ember kicsit be van tompulva agyilag Nem hiába mondják ránk hogy birka népek vagyunk akiket a kutyák őriznek és a farkasok esznek Ugye azt nem kell mondanom kik a kutyák meg a farkasok
de érted 5000?ilyen balfaszt,még a DRZ-mbe is 3000ként cseréltem,nemhogy egy ktm-be...
ezért tart itt az ország ahol,mert tengernyi ilyen faszkabát van..
Pff komoly tudásu lehetett az illető Nekem is az előző EXC-met mikor hírdettem volt egy csávó aki csak úgy vette volna meg persze 200ezerrel olcsóbban ha itt nálunk szétszedjük a blokkját hogy bele tudjon nézni milyen állapotban van Jah és szereljem vissza a 250-es hengert mert neki nem kell a 350-es Naszóval vannak ilyen szartrógerek akik madárnak nézik az embert
na gyönyörü milyen emberek vannak,ezt irta nekem valami buzi

:Halodd,
nem vagy te egy kicsit beképzelt a hirdetésben?
ha elkudsz gyári kipuff?
hát kinek kell eza szar agyongyepált ktm, 5000 km ként kell olajcsere neki nem 1500 szal ott tuti van valami, istenem olyan majmok miatt mind te kavarodnak be sok motorosk.
Nagy szal az egész veled együtt majom te

én meg irtam neki:te baromarcu,tudod mi az a supercompetition?ez nem szaros utcai 640 te fülbebaszott szardarab...
ennek nincs a vázában olaj,csak a blokkban,és az önindito helyén +1 olajszürö van...irjál a ktm forumra ha olyan nagy a pofád,majd ott helyretesznek...
pff beszarok milyen faszok vannak,az ilyenek miatt van annyi szarrá gyepált motor,pffff idiota barom...

még egy ilyen faszt...
Be mész egy motoros boltba PL:Universalmotor...És meg érdeklődöd!Aunerben is lehet kapni mindent ami enduro meg cross!De ezeken kívül még jópár bolt van aki tud neked szerezni.Általában Prox,Vertex cuccok vannak KTM-hez utángyártott és ami szerintem jó.De ha nem akkor majd a többiek felvilágosítanak
és milyen gyartotol vannak ezek az alkatreszek és hol lehet beszerezni?
Hajtókart, dugattyút, főtengelycsapágyat lehet kapni, de annyival nem olcsóbb a gyárinál, mint ahogy te szeretnéd...