Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem 6 literre jött ki mostanában, örülök is neki a honda 9-12-éhez képest
Én az 525-el mentem egyszer nyugdíjasan SM szettel 4,5lityit evett ez volt az alja.De annyira nem izgat ha bepusszantja a 7lityit mert akkor tudom hogy legalább nyeleztem neki nem csak szuttyogtam
A 625-ösömnek egyszer mértem 2,92(!) l/100 km-es fogyasztást is (egy 125-ös Varaderoval mentem együtt, utazótempó 80-85 körül), városban meg 4-4,5 l-ekkel járkáltam.
Az a baj hogy egy csomó híres gyártó is csak lop szóval ebbe ne menjünk bele hogy ki lop meg ki nem!Ha olcsón hozzájutok egy jó dobhoz ami még ér is valamit akkor hótra leszarom hogy mi van ráírva a végére.Lényeg hogy jó és olcsó legyen!
Hát pedig volt olyan hogy egy tank benyával megjártam a soroksári Tacskó (ott tankoltam tele)-Csepel külső-Pólus (idáig aszfalt)-földúton Fót-ott a bányában meg mellette az erdőben kis motorozgatás-Pólus(innentől megint aszfalt)-Csepel útvonalat és már itthontól kb. 2 km-re tankoltam 8 l-t...úgyhogy sztem reális a 7 l...de nekem a 125-ös is 6-7 l körül fogyasztott, pedig azzal leginkább városban (utcai gumival, nyélgázon) mentem, a 250-esnek meg alig húzom...
Na ez az, hogy csak másolja...Valaki fejleszt, valaki meg csak lop...
Hellosztok!
ha jól tudom Daninak is Albert Peti féle kipuffja van...de ha nem akkor
beszélj Albert Petivel!
ő a legjobb kipuff gyártó állitom:)
FMF 1:1es másolatát csinálja asszem 35k körül...a fórumon valakinek volt már töle 2t kipuffja,és csak dicsérte...
nekem már 3kipuffot csinált és mindig meg voltam vele elégedve!
ha gondolod elküldöm a mobil számát!
Szevasztok KTM 200 EXCm van érdekelne hogy mi a véleményetek aról ha a gyári rezó dob helyettegy 125 SXrezót kapa gép, abból lehet gond ,mert 200 SX et nem igazán találok seholhasználtban. Vagy valaki tud olyan helyet ahol gyártanak ilyen rezokat?
Éééééétem mááá
karbi persze hogy nagyobb de a henger=égéstér kicsit duplája meg mégnagyobb tehát nem árt neki nagyobb fúvóka és ha már nagyobb a fúvóka akkor több benya is ömlik és ha több a benya akkor hamarabb is fogy el Étted?
Mondjuk szerintem a 125-ös pörög a legjobban...A karburátor meg 38-as mind3 motoron...(Gas Gasokról beszélek, KTM-nél nem tudom mi a helyzet)
jóhogy plafon de a 250-es dupla akkora a 300-as meg még egy 50essel több(ha jól számolom) Enyém 4T és az eszik 6liter körül.
Nekem 10 liter nagyon a plafon, mióta be lett állítva rendesen a karbi, nagyon nyüstölni kell, hogy annyit egyen. 9 literből már elég keményen lehet motorozni
6-7L á az kurvakevés Lehet tényleg gond hogy nem mér az órád Olyan Sutyerák adat inkább szerintem vagyis a 300-as 9-10Litert zabál akkor a 250 se sokkal kevesebbet
Enyém 7,5-10
Gyengébb valamivel, meg alul nem olyan paraszt, de ez sokszor (sár pl.) még jobb is...fogyi nekem saccra olyan 6-7 l körül lehet (km-órám persze nem működik), de én elég lájtosan megyek vele...most hogy lehetne menni nagyokat aszfalton, azért hiányzik a nagy dög...terepen viszont sokkal könnyebb az EXC-vel menni...
Legyen mondjuk fekete...most égen-földön fekete tankot keresek az enyémre, de akinek van olyan ami passzolna rá az nem akarja elcserélni, brühühű!
hmm.. köszi a választ!amugy erőre hasonlo szinten van?fogyasztás mennyi lehet kb?nem bántad meg a váltást?

kösz a választ!
Enyémbe van 6-ik Igaz nem sokat használom azt a váltó fogaskereket.Dani mivan veled mi a baj a narancsal?KTM bazze milyen legyen rózsaszínesbarnáslila?Jójaz a narancs jó igaz a tank lehetne fekete de az újakon már megoldották
giraffe megint rajtam fog röhögni egy hétig...


EXC jó...egy dolog hiányzik belőle szerintem: egy hatodik sebesség...az 1. ilyen triálozós fokozat, sík terepen gond nélkül lehet 2-ből indulni, a 4. meg az 5. között viszont kurva nagy ugrás van, de az egyenesekben még így is rohadtul pörgetni kell hogy haladjon...LC4-gyel kb. összehasonlíthatatlan, teljesen más vezetni, mintha egy kurva erős biciklin ülnél...szervizelni ahhoz képest kb. semennyit nem kell, a váltóban cseréltem olajat 2x azt' jó napot...majd ősszel cserélek benne egy dugót aztán egy darabig megint lehet tolni neki...viszont kurva gyorsan összekoszolódik a légszűrője, örökké azt puceválhatom...rezonátor ami sérülékeny még, de az minden 2T-n ilyen sajnos...egy fekete tank kéne még rá és akkor a kinézetével is ki lennék békülve, ez a narancs kiborít, rossz ránézni...
Master!


amugy mi a véleményed a exc-ről?melyik tetszik jobban neked az LC4 vagy az exc?szervizelés szempontjábol?

köszi
elején milyen tempóval repül egyet
sziasztok
van egy eladó ufo g2 páncélom
ha valakit érdekel csak sz óljon