Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van egy kérdésem: KTM ekhez lehet kapni utan gyertott alkatreszeket? mert full generalt szeretnek csinalni és kurva dragak az alkatreszek , különben egy ktm egs 125 ösöm 1999es kiadasu és nem tudom hogy ennek a motorja megegyezik e a 2000ertöl EXC néven futo ktm evel mert ranezesre csak villaban különbözik a 2motor tud valaki segiteni?
Az EXC az endurót jelöli, az SX meg a krossz gépet. Az SXS egy gyári tuningcsomaggal ellátott krossz motor. Nem csak a végsebességben van különbség, hanem egy sor más dologban, hisz más és más a felhasználási területük. Motorkarakterisztika, futómű, és annak hangolása, stb.
Ezek ilyenek voltak mikor megvettem...persze csak akkor vettem észre mikor már itthon volt a gép...
Micsoda antikolt hatású alkatrészek. Ez hogyan jött össze?Telibevertél valami ladanívát az erdőbe, vagy mi? ...
Brutal néz ki....
Szevasz terrorista!
Ezt nézd meg milyen fasza állapotban volt a kis EXC-m:
Elado KTM SXF 450-re Albert Racing kipufugó.2007-től használható 450-re,vagy akár exc-re szerintem..Eloxált hélyazat, egyedileg készített(névre gravírozott), Akra belső méretezés.Egyszer volt motoron,gyönyürű hangzás....
Ár(nem irányár) : 39.900 Píz!
30/28-97-971
Az SXS az a gyárilag tuningolt változat. Ha nem kizárólag krosszpályán akarsz menni vele, szerintem felejtsd el a krosszgépeket, akkor neked enduro kell.
Amúgy az SX és EXC blokkjának sok alkatrésze megegyezik, de azért a krossz erősebb is kicsivel, agresszívabb (sokkal) és szervizigényesebb is (sokkal).
Érni ér ez többet is, csak éppen most erősen árán alul megy minden...ne legyen igazam, de szerintem 650-700-nál többet nemigen fogsz kapni érte...
a blokk az ugyanaz?
szoval akkor az sxs lényegében yz,kx,cr és társai szintjén van?
Az exc 250 gyengébb mint az sx 250 mert az exc enduro és sebeségre mennek. Mert az sx 100 körül megy az exc az 140 körül is bír menni
amugy az EXC250 az ugyanaz mint az SXS250?
én néztem azt az sxs250-t lámpával,rendszámmal,az igen tetszik!
szerinted mennyit ér?
megfertőzött a 2T...
Hát ez nem tartott valami sokáig...amúgy nem akarom rontani az üzletedet, de a mostani helyzetben ennyiért eléggé esélytelennek tűnik eladni a gépet...amúgy ha csak stílust akarsz váltani, miért nem veszel bele enduro kerekeket? Nekem lesz is nemsokára egy pár fölösleges...
Hali! Krosszozni fogsz?
eladó a gépem!
ha esetleg valakinek kellene,hirdessétek plz

http://www.kepesmotor.hu/ktm-s...


köszi
mennyibe számították be
Az az én régi motorooom, amit beszámítottak a 250 exc racing :O
Sztem ha endurot veszel akkor EXC.....link 234 ezek sztem korrektek...bár látom volt erős géped....
Ha jól tudom, akkor a KTM ad meg gyárilag az Akrahoz beállításokat, mivel, hogy Powerparts tartozék az Akra. Az sem mindegy, hogy milyen Akrát teszel fel. Ha nyitott, krossz rendszert, vagy dobot, akkor kell karburálni, ha enduro dobot, akkor szerintem nem. Nyitott légszűrőháznak semmi értelme enduro motoron...Szerintem.
2007-es exc 450-esről lenne szó, semmi six days, vagy bármi változat.
Esetleg nyitottabb légszűrő?
hello ktm vásárlásán gondolkodom hobbi szintű endurozás céljából! néztem egy ktm sx 520-ast itt a kepesmotoron! 540-es sxs hengerszettel és 6-os váltval! vélemény rola? általánosan az 520-asokrol? mire kell főként figyelni ha nézek egyet? stb... megmondom öszintén én a hengertől félek (540) hogy neme sok annak a hajtokarnak? mindenki hozzászolását és véleményét szivesen fogadom!
Attól függ, milyen dob volt rajta, és milyen a 450-es...
Szerintem ezt Stunttól kérdezd meg inkább a másik fórumon.