1 Fekete kábelt kellett elvágni(vagy szétválasztani), és utána lehet belépni a "SETUP" menübe amikor az üzemórán vagyok, akkor kell 3 mp-ig nyomni a MODE gombot, és akkor be lehet sok-sok dolgot állítani. Sőt, még egy órát is beraktam, így most már a pontos időt is jelzi, ami eddíg inaktív volt
Okos kis ketyere ez, csak senki nem használja ki
Szabi itt a fórumon elvileg van egy pár variáció!Ezen az oldalon alul eléggé kitárgyaljuk a beállítás témát!Én sajnos már teljesen elfelejtettem hogy mit kell hogyan demégjó hogy leírtuk http://www.ktmklub.hu/phpbb3/v...
Setting the wheel circumference
The circumference of the wheel can be changed if the black cable on the
electronic speedometer (or the black/brown cable on the vehicle wiring
harness) has been severed. This is necessary, e.g. if you are using 17"
wheels.
To change the wheel circumference, change to the SPEED/H mode and hold
the MODE button for 3 seconds to access the SETUP menu. Press the MODE
button 11 times until the WS setting blinks. Press the + button to display the
wheel circumference in millimeters. Change the wheel circumference in 1
mm increments using the + or – buttons.
If no button is pressed for 20 seconds, the setting will be stored automatically
and the display will return to the SPEED/H mode.
You can store the setting immediately be holding the MODE button for
several seconds until the display mode changes to the SPEED/H mode.
+ BUTTON displays the wheel circumference
increases the wheel circumference
– BUTTON decreases the wheel circumference
press the MODE BUTTON to change to the next display mode
press and hold the MODE BUTTON 3 SECONDS to access the SETUP menu
store the setting and exit the SETUP menu.
Nem igazán értem a kérdést, de: az endurok küllős kerekei mind tömlősek. Küllőszám típustól függ, a Honda egyes modelljei 32 küllősek/kerék, a többi gyártó 36 küllős kerekeket használ.
Heló mindekinek!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a 400-as lc4-re jók a 620-as idomok?
'96-os a motor egyébként. Jobb első hűtőmaszk kell rá.
Találtam is 620-asét, ránézésre ugyan az, de nem tudom, passzol e.
Ha valaki tud, segítsen!
Előre is köszönöm.
95 - 100fok környékén kapcsol de ez nem baj hiszen zárt rendszer van...
Az meg h folyt ki lehet mert csurig volt töltve és ugye a hőtágulás miatt ....
Amúgy ha minden igaz van egy hőfokvisszajelződ fent a hengerfejben is a gyertya mellett az meg a műszerfalra küldi a jelet ha gáz van mondjuk vízfelforrás...
Az meg még magasabb hőmérsékleten kapcsol ( elméletileg zárt rendszerben a vízhőmérséklet úgytudom max 110-120 fokig is felmehet)
Ha "aprókavicsot" teszek a 450-esre karbit is át kell fúvókázni?
Érdemes kínlódni vele?