Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!

Ha "aprókavicsot" teszek a 450-esre karbit is át kell fúvókázni?
Érdemes kínlódni vele?
Köszi szépen GD. Akkor megveszem.
Csak vigyázzál rá kurvára, mert mocskos drága valami...mondjuk nekem van egy tarcsiba ha kell...jó pénzér odaadom, nyihihi
megvan, megoldottam már

1 Fekete kábelt kellett elvágni(vagy szétválasztani), és utána lehet belépni a "SETUP" menübe amikor az üzemórán vagyok, akkor kell 3 mp-ig nyomni a MODE gombot, és akkor be lehet sok-sok dolgot állítani. Sőt, még egy órát is beraktam, így most már a pontos időt is jelzi, ami eddíg inaktív volt
Okos kis ketyere ez, csak senki nem használja ki
Szabi itt a fórumon elvileg van egy pár variáció!Ezen az oldalon alul eléggé kitárgyaljuk a beállítás témát!Én sajnos már teljesen elfelejtettem hogy mit kell hogyan demégjó hogy leírtuk
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/v...
Nincs mit!
Köszönöm a gyors segítségnyújtást!
Itt a válasz!
Vagy elvágni kell?
Igen, a fekete kábelt húzd le (leírás szerint, bár nem vagyok profi angolos)
Setting the wheel circumference
The circumference of the wheel can be changed if the black cable on the
electronic speedometer (or the black/brown cable on the vehicle wiring
harness) has been severed. This is necessary, e.g. if you are using 17"
wheels.
To change the wheel circumference, change to the SPEED/H mode and hold
the MODE button for 3 seconds to access the SETUP menu. Press the MODE
button 11 times until the WS setting blinks. Press the + button to display the
wheel circumference in millimeters. Change the wheel circumference in 1
mm increments using the + or – buttons.
If no button is pressed for 20 seconds, the setting will be stored automatically
and the display will return to the SPEED/H mode.
You can store the setting immediately be holding the MODE button for
several seconds until the display mode changes to the SPEED/H mode.
+ BUTTON displays the wheel circumference
increases the wheel circumference
– BUTTON decreases the wheel circumference
press the MODE BUTTON to change to the next display mode
press and hold the MODE BUTTON 3 SECONDS to access the SETUP menu
store the setting and exit the SETUP menu.
http://i18.photobucket.com/alb..." target="_blank">a fekete kábelt kellene lehúzni róla? mert valami fekete kábelt ír a pdf-leírásban is
ilyen leírás ?
Tudni tudok, csak kurvára nem emlékszem hogy volt...de talán megvan még valahol a km-órának a leírása, én is abból csináltam annak idején...
Nem tudsz te sem erről a km/h kerékméret átállításról, hogy hogyan kell ?
És hozzá a link...kéne!
Nem igazán értem a kérdést, de: az endurok küllős kerekei mind tömlősek. Küllőszám típustól függ, a Honda egyes modelljei 32 küllősek/kerék, a többi gyártó 36 küllős kerekeket használ.
Igen.
senki nem állított még kerék méretet ?
Üdv
Keresek valakit akinek 18-as küllős kereke van.
Tömlő nélküliek-e és hány küllö van benne?
Építéshez kéne.
Heló mindekinek!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a 400-as lc4-re jók a 620-as idomok?
'96-os a motor egyébként. Jobb első hűtőmaszk kell rá.
Találtam is 620-asét, ránézésre ugyan az, de nem tudom, passzol e.
Ha valaki tud, segítsen!
Előre is köszönöm.
Tripmaster

ebbe le van írva hogyan kell átállítani a WS-t, de nem értem mit hogyan kell
Megkérdezem a szerelőt!
Üdv Dádis!

95 - 100fok környékén kapcsol de ez nem baj hiszen zárt rendszer van...
Az meg h folyt ki lehet mert csurig volt töltve és ugye a hőtágulás miatt ....
Amúgy ha minden igaz van egy hőfokvisszajelződ fent a hengerfejben is a gyertya mellett az meg a műszerfalra küldi a jelet ha gáz van mondjuk vízfelforrás...
Az meg még magasabb hőmérsékleten kapcsol ( elméletileg zárt rendszerben a vízhőmérséklet úgytudom max 110-120 fokig is felmehet)