Remélem sikerül.
Azért köszönöm.
Csak nem szeretnék "túl"nagy kárt csinálni ezért próbálkoztam eggyel kisseb méretüvel. Meg aztán ez az elsö olajcserém ezen a típuson és nem tudom mit lehet és mit nem . Majd holnap kipihenten tiszta nyugodt fejjel ismét nekifogok.
Mégegyszer köszönöm a javaslatokat.
Estét mindenkinek.
Biztos. Azért írtam, hogy a lehető legnagyobbal próbálkozz, mert én is beletörtem az elsőt. Nagy baj nem történik, ha spén belemegy, mert a csavar mögött van egy szűrő...
Home tuning lesz nekem is a világítással úgy látom. Elsődleges megoldás, hogy összekötöm a vezetéket kihagyva a kapcsolót, ugyanis az szarta magát össze, ezért folyamatosan lesz majd világításom amint elindul a motor. Amint szerzek kapcsolót, majd azt iktatom be a 2 vezeték közé
Törtcsavar kihajtónak hívják. Elő kell fúrni egy megfelelő méretű furatot, és azt kell behajtani. Kúpos, és balos menet van rajta, így amikor megszorul, elkezdi kifelé tekerni a csavart. Arra figyelj, hogy a lehető legnagyobbal próbáld, amit a csavar enged, mert a kisebbeknél eltörik a szerszám. Általában 5 darabos a készlet, és 1-2.000,- Ft a barkácsboltokban. Az új csavar már hatlapfejű, így könnyebb meglazítani...
Óvatosan fúrd ki egy 5 v. 6-os fúróval, aztán meg menetfúróval ki tudod szedni a maradékot (arra vigyázz (ha lehetséges), hogy a fúró nehogy befelé becsavarja a csavart).
Tisztelet mindenkinek:
Segítség kéne.
Téma:2007 SXF250 olajcsere.
Probléma:a blokk alján lévő 8-as imbusz csavar.
Meg van gyalázva rendesen, fordul ki belőle a kulcs .
Kérdés:Ez sima jobbos menet,kiszedés módja ?
Bármilyen ötlet érdekel előre is köszi.
ui: nem jött meg a pálinkaaaaaaa...