Hali! Igaz nekem nem Albert rezom van hanem hanem HGS de mikor felkerült nekem is hasonló gondom volt vele. Az enyémben N3EH tű van bent nyáron 3-as pozícióban, télen 4-esben, alapjárati fúvóka 35-ös gyári helyett 37, a főfúvóka 160-as gyári helyett nyáron 175-ös télen 178-180-as van benn és szépen muzsikál vele.
Jajj, de hát az egy HONDA volt... az más
Haver ezért adta el annak idején az övét, mert unalmas volt, soha nem kellett semmi csinálni rajta...
Aztán lett két ktm egymás után, amitől a haja is kihullott pedig nem voltak ócskábbak mint az átlag, de a név kötelez és lehetett javítani, szerelgetni
Most megint unalmas Honda van, ráadásul kettő is
Persze hogy tudom
De szegény Honda csak ment mint a világtalan ugyanazzal a beállításokkal 1500M felett hó esésben mint itt a szaharában 35 fokban
Szóval ezért kellett a trükk
sziasztok!
KTM EXC 250 2t 2005-ös motoromra vettem egy használt albert rezonátort, ami nagy fordulaton bedadog. Ha valakinek van ilyen kipufogója és jól működik segítene abban milyen karburátor beállítás kellene? Főfúvóka méret? Tű típus száma?
Előre is köszönöm a segítséget!
Nos a gazdáit nem tudtam kérdezni ugyanis a srác autóba számolta be, fingja nem volt, hogy mi hogy. Annyit tudok róla van rajta egy akta kidörgö és egy gyorsítós karib, ami nem keihin sem mikuni, a srác azt mondta nissin nos ezt kicsit kétlem.
miért nem kérdezted a gazdit hogy kell indítani?
pl nekem az xr4 ha 1000m felett volt akkor kellett egy kis gázt húzni berúgáskor de mire leért a berúgókar vissza is kellett engedni aztán ment is
lent meg rá kellett rúgni kettőt gyújtás nélkül ha 10 fok alatt volt az idő
de ezek nélkül is beindult csak többet kellett taposni
Sziasztok tegnap elött sikerült vennem egy 640 dukeot. Nos tegnap egész nap állt ma ment volna eredetvizsgálatra de se kép se hang benzint kap néha be be durrog, segítsetek mit csinálok rosszul ? Előre is köszi
Az nem hézagoló, az a csapágyat tartja pozícióban, és a tömszelence belső `O` gyűrűje arra támaszkodik. Anélkül nem fog soha működni...vagyis csak rosszul...
Üdv srácok elkelne egy kis segítség :) szpat az exc 525
vizpumpánál a kis lyukon dölt az olaj..
szétszedtem kicseréltem a szimeringet és a 2 kis gumigyűrűt. összetettem és még mindig szivárog.
manualban van ott egy kis hézagoló , nekem nincsen benne , ettöl lehet? vagy a lapátnak a 2 kis furatát az aluminiumon lévö 2 kis furattal kell összetenni? mert az nekem nem odaesett.
nincs már tippem.. valaki vmi okosság?
köszönet
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_525_exc-9081679
Ha van, kérlek üzenj,,,,ja és ne horror áron..
Haver ezért adta el annak idején az övét, mert unalmas volt, soha nem kellett semmi csinálni rajta...
Aztán lett két ktm egymás után, amitől a haja is kihullott pedig nem voltak ócskábbak mint az átlag, de a név kötelez és lehetett javítani, szerelgetni
Most megint unalmas Honda van, ráadásul kettő is
De szegény Honda csak ment mint a világtalan ugyanazzal a beállításokkal 1500M felett hó esésben mint itt a szaharában 35 fokban
Szóval ezért kellett a trükk
Egyikhez sem kell ima, szertartás, kísértet idézés/űzés hogy beinduljon...
KTM EXC 250 2t 2005-ös motoromra vettem egy használt albert rezonátort, ami nagy fordulaton bedadog. Ha valakinek van ilyen kipufogója és jól működik segítene abban milyen karburátor beállítás kellene? Főfúvóka méret? Tű típus száma?
Előre is köszönöm a segítséget!
pl nekem az xr4 ha 1000m felett volt akkor kellett egy kis gázt húzni berúgáskor de mire leért a berúgókar vissza is kellett engedni aztán ment is
lent meg rá kellett rúgni kettőt gyújtás nélkül ha 10 fok alatt volt az idő
de ezek nélkül is beindult csak többet kellett taposni
vizpumpánál a kis lyukon dölt az olaj..
szétszedtem kicseréltem a szimeringet és a 2 kis gumigyűrűt. összetettem és még mindig szivárog.
manualban van ott egy kis hézagoló , nekem nincsen benne , ettöl lehet? vagy a lapátnak a 2 kis furatát az aluminiumon lévö 2 kis furattal kell összetenni? mert az nekem nem odaesett.
nincs már tippem.. valaki vmi okosság?
köszönet