Sziasztok!Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek!:) Váltóolajat szeretnék venni, viszont amilyet szoktam használni, kifogyott mindenhol és nem tudnak nekem küldeni!Milyen váltóolajat tudnátok nekem javasolni , ami kapható is és nincs csillagászati ára? (EXC-125)
Szia! Nem tudom mekkora termet vagy én 193cm és 100kg felett, előtte RSV 1000 volt, na ahhoz képest olyan kényelmes mint egy túra motor. Egy pont ide, érzésre az RSV nyomatékosabb volt pedig az a gyengébb. Váltó hibáról olvastam több helyen, ill. hogy könnyű lyukat kapcsolni nálam ez a hiba nem jelentkezett, sőt bizonyos fordulat tartományba kuplung nélkül váltasz úgy hogy húzod picit a váltókart és csak mint ha rágondolnál a gáz elvételre annyira simán vált mintha elektromos lenne. Nekem a kuplung volt furcsa 3000-res fordulat alatt művészet volt elindulni de a 3000-ret eltalálni is, ez lehet hogy a rövid kuplung kar miatt volt. Egyik ismerősömnek Rc8R-je van nála ez a kuplung mizéria nem jelentkezett.
kicsivel bővebb leírás a motorról itt: http://www.tesztmotor.hu/ti_irtatok/ti_irtatok_ktm_1190_rc8_hasznalt_teszt
Sziasztok. Kawasaki zx12r em van és valószinűleg tovabb is adok rajta. KTM RC8 at néztem ki. Érdekelne a véleményetek a motorrol. Hogy esetleg kinek milyen tapasztalata van vagy hogy kimutatasok alapjan milyen motor az RC8 hogy mire kellene odafigyelni. Szervizeles vagy gyerekbetegség akarmi hogy esetleg van e valami ami nem birja a gyűrődést X km utan stb . Előre is köszönöm a válaszokat. Sziasztok
Elsődleges felmérések alapján (Ktm Gödöllő) hajtókarcsapágyas lett a motor a gondos előző tulaj miatt kb. 220 000 javítási díjat mondtak nincs valakinek hozzá alkatrésze?
hajtókar csapágyak szimeringek tömítések sbt. nagyon nem értek hozzá,de a hajtókar 85000 csapágyak 35000 persze gyári.
Aztán ez van a papírjaiban
Nekem a husky is csak 13 kw