drax[61859] május 13. 21:20
Üdv!
Következő a probléma.
EXC 400 2001. Hidegen nem indul önindítóval. Rúgásra elsőre. Melegen akár pöccre is, de néha többet tekeri. Aksi jó, nem esik 11v alá indításkor. Rábikáztam autóról, így nehezen, de elindult hidegen is. Töltés van, generátor most lett tekercselve.
Ötlet valakinek? Most akkor mi van akkor volt most már nincs vagy miiiiiiiii?
SX-é van de az nem jó neked mert más az állórész felfogatása, Bugic nem akarom az üzleted rontani de a menet fúrással vigyázni (igaz azt a deknit már elrontani nem lehet) mert 5 ös menet van benne ebből tudsz csinálni 6-ost de akkor az állórész furatait is fel kell fúrni és így lefúrod róla az illesztő stifteket. Így inkább az 5-ös menetbetétes megoldást kéne eröltetni.
Szia.Nekem van egy használt. 2001-es EXC 400-on volt.Annyi van vele hogy a két csavarmenetet újra kell vágni mert megszakították.Ha így érdekel írj. bugic@freemail.hu
Hirtelen felindulásból lecseréltem a motoromat egy 125 EXC-re.
A motor műszakis, de hamarosan lejár.
Két kérdésem lenne ezzel kapcsolatban, hátha tudtok segíteni.
- A motorban ugyebár nincs aksi, így a világítás, és a féklámpa csak járó motornál működik. Ezt műszakin mennyire nézik jó szemmel? Eddig akárhány motort vizsgáztattam, egyszer sem engedték beindítani azt. Vagy mókoljak rá egy akksit a vizsga idejére?
- A másik, hogy nincs a motoron KM óra. Nem tudom, hogy gyárilag nincs rajtuk (`99 évjárat), vagy csak erről hiányzik? Ez gondolom még probléma lehet az eredetvizsgán is, mert ott is fényképezik az óraállást. Ha ráteszek egy gagyi bicós órát, azt elfogadják szerintetek?
Előre is köszi a segítségeteket!
Üdv!
Következő a probléma.
EXC 400 2001. Hidegen nem indul önindítóval. Rúgásra elsőre. Melegen akár pöccre is, de néha többet tekeri. Aksi jó, nem esik 11v alá indításkor. Rábikáztam autóról, így nehezen, de elindult hidegen is. Töltés van, generátor most lett tekercselve.
Ötlet valakinek? Most akkor mi van akkor volt most már nincs vagy miiiiiiiii?